Wanneer pak jij wc papier?

20-01-2016 23:34 68 berichten
Door een gezelschapsspel met rare vragen die je moet beantwoorden....

Wanneer pak jij je wc papier als je op de wc zit?

Pak je gelijk voordat je bent begonnen al je papier, en wacht je geduldig af tot je klaar bent?

Of alles gedaan en dan pas je papier pakken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Jareth schreef op 21 januari 2016 @ 01:56:

[...]

Zijn er nog mensen die de negentiger jaren hebben meegemaakt? Toen waren die dingen er nog niet he? Dus zo gek is het niet dat ik het raar vind, mijn halve leven bestonden er geen mobiele telefoons. En zeker niet eentje waarmee je continue met je vingers aan het beeld moet zitten. Aan je handen zitten bacterien als je jezelf af hebt geveegd en dat smeer je dan lekker over het hele beeld heen en weer. Maar gebruik jij je telefoon maar op de wc hoor. Ik sla over, raar he?

De telefoon zelf wordt niet als wc-papier gebruikt. Ik berg mijn telefoon op, veeg af, doe mijn panty/broek weer aan, en was mijn handen.

En draai ik de kraan dicht en doe de deur open, en zit ik weer onder de bacteriën. Nu niet die van mezelf maar van een ander. Denk daar de volgende keer maar over na als je aan het plassen bent.
Liever elitair dan een pauper!
Met een prop haal je meer weg is mijn gevoel en ik pak het pas op het eind want door mijn darmziekte is het altijd maar weer de vraag wat er uitkomt en daar pas ik de methode en het materiaal op aan. (Vochtig pleepapier en/of gewoon papier)
Op 'n openbare wc meteen. Meestal zit dat in zo'n gebruiksonvriendelijk apparaat waardoor je 5 minuten bezig bent voldoende papier te verzamelen. Thuis pak ik gewoon als ik klaar ben.
Shoot first, ask questions later!

[...]

Zijn er nog mensen die de negentiger jaren hebben meegemaakt? Toen waren die dingen er nog niet he? Dus zo gek is het niet dat ik het raar vind, mijn halve leven bestonden er geen mobiele telefoons. En zeker niet eentje waarmee je continue met je vingers aan het beeld moet zitten. Aan je handen zitten bacterien als je jezelf af hebt geveegd en dat smeer je dan lekker over het hele beeld heen en weer. Maar gebruik jij je telefoon maar op de wc hoor. Ik sla over, raar he?

Nou, niks beter dan tijdens het bouten kijken naar die te zwaar geworden oud klasgenoot met haar baby. Of het forum. Bacterien.

Ik pak papier als ik klaar ben.
Brrr telefoon op de wc gebruiken??? Echt heel smerig. Heb ook altijd discussies met mijn man hierover... Die vind het ook de normaalste zaak van de wereld want 'dan heb je lekker de tijd', de smeerpoets. Ook op je eigen schone toilet is het ranzig met alle bacteriën om met je mobiel in de weer te zijn. Hij heeft zijn nieuwe iPhone in de wc laten vallen, dus denk dat manlief het voorlopig in elk geval niet meer doet

Zal eens opletten wanneer ik papier pak.
quote:SallyK schreef op 21 januari 2016 @ 00:25:

Telefoon op de wc?Hoe denk je dat al die mensen hun telefoon in de wc laten vallen?
Die watergieters begrijp ik seauieseau niet, van water alleen wordt je poeperd niet fris hoor, je blijft naar poep ruiken daaro. Water en zeep does the trick.
quote:Makuku schreef op 21 januari 2016 @ 06:51:

Brrr telefoon op de wc gebruiken??? Echt heel smerig. Heb ook altijd discussies met mijn man hierover... Die vind het ook de normaalste zaak van de wereld want 'dan heb je lekker de tijd', de smeerpoets. Ook op je eigen schone toilet is het ranzig met alle bacteriën om met je mobiel in de weer te zijn. Hij heeft zijn nieuwe iPhone in de wc laten vallen, dus denk dat manlief het voorlopig in elk geval niet meer doet

Zal eens opletten wanneer ik papier pak.

Bacteriën zijn niet zo ranzig hoor, de meeste zijn gewoon prima en gezond voor je.

Ik heb geen idee wanneer ik wc-papier pak, ik zal straks een opletten.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
Zodra ik ga zitten. En ik ben een vouwer, geen propper.
Grappig dat je iets dagelijks doet en geen idee hebt hoe je het doet. Ik weet het dus niet. Wel prop ik, ik had er ook nooit bij stilgestaan dat er mensen zijn die vouwen. Ik ga er eens op letten.
quote:Makuku schreef op 21 januari 2016 @ 06:51:

Hij heeft zijn nieuwe iPhone in de wc laten vallen, dus denk dat manlief het voorlopig in elk geval niet meer doet .

Is het met zijn iphone nog goed gekomen?

En "vroegah" had je mensen met een tijdschriftenbak op de wc of een moppenboek. Nu is dat blijkbaar de telefoon of ipad geworden.

Zo'n beetje het enige toilet waar ik op zit zijn onze eigen toiletten en dan gebruik ik 9 van de 10 keer die in de badkamer, bij een grote boodschap laat ik eerst wcpapier in de pot vallen tegen "streepeffecten" als ik dan zit dan kijk ik gewoon rond terwijl ik check of alles nog op voorraad is, er netjes bijstaat of ik overdenk wereldproblemen. En als ik klaar ben dan pas papier pakken, vouwen, doortrekken, checken of naborstelen nodig is, handen wassen en dan ben ik klaar.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
quote:Jareth schreef op 21 januari 2016 @ 00:56:

Wat een grappig topic. Wat een gekke vraag. Ik denk niet na bij dat soort dingen hoor. Zelfs als ik mijn best doe, zou ik het niet weten.

Ik denk vooral na op de wc eigenlijk. Zouden meer mensen moeten doen. Vindt iedereen altijd heel gek als ik dat zeg maar je telefoon gebruiken op de wc, dat vind ik vies. Dan komen er zeker weten poep-bacterien op je telefoon hoor. Getsie. Was je je telefoon dan ook als je klaar bent? Kun je beter even nadenken over je leven enzo. Niet over wc-papier, wie denkt daar nu over na?

O ja ttas, een gieter? Moet je dan niet heel gek doen om de boel schoon te krijgen. Ik zie het even niet voor me maar goed, misschien maar beter ook. Met alleen papier werkt niet he je veegt het weg betekent niet dat de het echt weg is. Ik gebruik de gieter met water na nadat ik wc papier heb gebruikt en daarna dep ik het weer droog wc papier is niet voldoende vind ik je veegt het ergste mee weg.
Ik denk dat men zich eerder afvraagt hoe je die gieter gebruikt. Een straal in de plee snap ik, maar een gieter? Hou je die dan achter je omhoog? Giet je wat in je handen? I don't get it.
Ik vouw en pak het pas achteraf.

@ Ttas, heb jij dan net zoals in de zuidelijke landen ook zo'n klein water kraantje naast je wc staan?
quote:Miesje_2015 schreef op 21 januari 2016 @ 07:54:

Ik vouw en pak het pas achteraf.

@ Ttas, heb jij dan net zoals in de zuidelijke landen ook zo'n klein water kraantje naast je wc staan?

Ja

Het liefst zou ik nog een slang willen hebben naast de wc zo'n tuinslangetje maar dan om mijn bips te wassen, net zoals Ze in de moskee hebben.
Ow, en ik ben een vouwer.
You're one of a kind - and that's already more than enough.
Week 39 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MarindaH schreef op 21 januari 2016 @ 07:53:

Ik denk dat men zich eerder afvraagt hoe je die gieter gebruikt. Een straal in de plee snap ik, maar een gieter? Hou je die dan achter je omhoog? Giet je wat in je handen? I don't get it.Nee je laat de straal lopen en dan gebruik je handen ja.
quote:Marthe. schreef op 21 januari 2016 @ 01:21:

Haha zijn er echt nog mensen die een telefoon op de wc raar vinden?

Ik ben een uitsteller dus pak zo laat mogelijk.

Leuk topic!Dat vind ik inderdaad heel raar.
quote:MarindaH schreef op 21 januari 2016 @ 07:00:

[...]

Hoe denk je dat al die mensen hun telefoon in de wc laten vallen?Die willen juist hun telefoon schoonspoelen natuurlijk, daar hebben wij vochtig toiletpapier voor, daar reinig je je telefoon mee!

[...]

Zijn er nog mensen die de negentiger jaren hebben meegemaakt? Toen waren die dingen er nog niet he? Dus zo gek is het niet dat ik het raar vind, mijn halve leven bestonden er geen mobiele telefoons. En zeker niet eentje waarmee je continue met je vingers aan het beeld moet zitten. Aan je handen zitten bacterien als je jezelf af hebt geveegd en dat smeer je dan lekker over het hele beeld heen en weer. Maar gebruik jij je telefoon maar op de wc hoor. Ik sla over, raar he?Ik gebruik m'n telefoon alleen voor het vegen. Ik stop 'm weg als ik ga vegen (dat kan ik niet tegelijk hoor) en na het vegen ben ik klaar dus verlaat ik het toilet om m'n handen te gaan wassen.
quote:MarindaH schreef op 21 januari 2016 @ 07:53:

Ik denk dat men zich eerder afvraagt hoe je die gieter gebruikt. Een straal in de plee snap ik, maar een gieter? Hou je die dan achter je omhoog? Giet je wat in je handen? I don't get it.

Op het werk hebben wij i.p.v. een gietertje een fles water naast de wc-pot staan, daarmee kun je je toiletpapier wat vochtig/nat maken bij gebrek aan standaard vochtig toiletpapier, voelt dan toch net even iets schoner en frisser. Je kunt ook toiletpapier bevochtigen onder de kraan als je wc een fonteintje heeft. Tenminste, zo gebruik ik het!

Gewoon lekker schoon, zie
En allemaal natte wcpapier resten tussen je bil.

Washandje werkt dan beter.
dit topic...

Ik wacht tot ik klaar ben voor ik papier pak.

Proppen of vouwen ligt eraan. Grote boodschap is vouwen want dan kan ik het nog 3 keer dubbel vouwen voor het weg moet.

Na alleen plassen is 1 keer vegen genoeg dus kan ik wel proppen.

Verder heb ik niks met boekjes lezen of telefoonactiviteiten op de plee. Ik hou me bezig met wat ik daar kom doen en als dat gedaan is ga ik weg.
Vanochtend heb ik een héél pak gepakt, uit de kast.
verba volant, scripta manent.
Als ik klaar ben. Ik ben een papier vouwer, als ik een prop zou moeten maken ben ik bang dat m'n hand niet goed beschermd is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven