Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
quote:gardalimone schreef op 21 januari 2016 @ 21:51:

[...]

Ook een van jou?Was het maar waar
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ola!

Dikke knuffel voor iedereen die hem nodig heeft; zieke konijnen, vervelende exen, werk-troubles of gewoon omdat het kan .

Hier ga ik zo weer aan de laatste voeding van de dag beginnen. Met het kleintje gaat gelukkig alles goed. Ze groeit, eet en slaapt goed. Vanacht zelf 7.5 uur geslapen (!!!). Maar dat is geen garantie voor de toekomst heb ik door. Ze had vorige week ook een paar nachten dat ze goed doorsliep en zo kwamen er weer een paar nachten waar ze zich elke 4 uur meldde.

Maar dit is in ieder geval mooi meegenomen.

Truste iedereen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Nou die goede nachten zijn iig meegenomen zeg.
quote:gardalimone schreef op 21 januari 2016 @ 16:49:

Weekend

Zeg dat wel Heksie. Mijn fiets is nog steeds bevroren. Gelukkig waren op de weg terug de remmen wel ietwat ontdooid. Gelukkig wordt het dit weekend warmer.

Jaaaaaaaaa gelukkig wel, ik haat kou...

Moggel dames, hier ook weekend!
Weekend.. morgen om 9.uur. vandaag eerst nog werken van 14/9 uur. Heb zoveel te doen..ppff ken wel janken..😢
quote:Zomerelfje schreef op 22 januari 2016 @ 10:09:

Weekend.. morgen om 9.uur. vandaag eerst nog werken van 14/9 uur. Heb zoveel te doen..ppff ken wel janken..😢Gewoon rustig aan, wat vandaag niet lukt doe je van het weekend.
Bijna weekend! Vandaag afscheid nemen van mijn favoriete collega. Voordeel: taart. Nadeel: vanaf maandag ben ik de enige bewoner van ons werk-eilandje!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Minder Crazycatlady! Sterkte dan ook voor jou.

Ga ook mijn best doen maar voor mij is dan niet meer voldoende.
quote:Crazycatlady schreef op 22 januari 2016 @ 10:57:

Bijna weekend! Vandaag afscheid nemen van mijn favoriete collega. Voordeel: taart. Nadeel: vanaf maandag ben ik de enige bewoner van ons werk-eilandje!

Oh wat herkenbaar, klote zeg. Ik zit net toevallig aan mijn situatie te denken dus denk te snappen wat je bedoelt. Probeer prive nog contact te houden met die collega, hopelijk blijven of worden jullie vriendinnen. Alleen zo jammer dat je de meeste tijd op het werk doorbrengt en daardoor het gemis van die leuke collega merkt.

Zijn jullie opnieuw op zoek naar iemand anders of moet jij nu alles op je nek nemen qua werk?

Nodig haar anders nog een keer bij je thuis uit voor een borrel of een hapje. Wellicht zal ze dat erg leuk vinden.
quote:Zomerelfje schreef op 22 januari 2016 @ 12:15:

Ga ook mijn best doen maar voor mij is dan niet meer voldoende.Hoe bedoel je niet meer voldoende?
Ook al is het hier uitgestorven, ik ga toch aan de vrijdagmiddagborrel.

Proost meisjes, geniet van jullie weekend.
Doe mij ook maar 1 Marjo
quote:gardalimone schreef op 22 januari 2016 @ 17:29:

Doe mij ook maar 1 Marjo Kijk daar heb je m'n drinkmaat
quote:Marjo41 schreef op 22 januari 2016 @ 17:32:

[...]

Kijk daar heb je m'n drinkmaat Ik weet dat je het niet leuk vindt om alleen te drinken
Een borrel moet ook gezellig zijn he.

Wat drinken we?

Was je vrij vandaag?
We drinken droge witte wijn.

Ja ik was vrij. Jij ook?
Yep ik was ook lekker vrij.

Uitgeslapen, krant gelezen in bed, even het centrum in met een vriendin.

Ik wilde vandaag het huishouden doen maar daar is weinig van terecht gekomen.

En jij?
Huis schoongemaakt, boodschappen gedaan, hapjes gemaakt (vanavond komt een vriendin langs) en een boek uitgelezen. Best druk als ik het zo lees
Ik doe een droge witte mee.
Man gaat toch zo koken kan ik mooi aan de pimpel
quote:Jonari schreef op 22 januari 2016 @ 17:53:

Man gaat toch zo koken kan ik mooi aan de pimpel Kijk dat is een goede verdeling
quote:gardalimone schreef op 22 januari 2016 @ 17:55:

[...]

Kijk dat is een goede verdeling

Ja toch?

Is het nog glad in het hoge noorden?

Hier regent het.
quote:Jonari schreef op 22 januari 2016 @ 17:57:

[...]

Ja toch?

Is het nog glad in het hoge noorden?

Hier regent het.Hier is het koud en glad. Ik ben blij met mijn spikes
He meiden, ik doe ook even mee!

Leuk dat jullie er ook zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven