vreemdgaan melden???
zondag 19 oktober 2008 om 17:06
Hoi Hoi
Lees al tijdje mee maar heb nu ook een nick aangemaakt
Het volgende:
De man van een zeer goed bevriend stel gaat vreemd met een meisje van begin 20. Hij is midden 40. Wat moet hij met zo'n meid zou je denken? Zij is totaal verliefd
Tenminste ik heb ze nooit betrapt maar denk het, voel het en heb meer dan genoeg aanwijzigingen.(ik niet alleen, iedereen denkt/weet het behalve zijn vrouw(struisvogel reactie?))
Ik vertrouw volledig op mijn gevoel, dat heeft mij nog nooit in de steek gelaten
Ben praktisch bij die mensen opgegroeid(ben halverwege 20)
Heb met beide goede band. ZIjn getrouwd en hebben 2 schatten van kinderen.(10 en 5)
Wat nu te doen?
* Het vreet ontzettend aan me.
*durf het niet goed tegen 1 van de 2 te zeggen , ik ben de bok bij wie dan ok.en er wordt natuurlijk ontkend
Het stoort me ontzettend, vind dit totaal respectloos tegenover je vrouw en kinderen.Ieder huisje heeft zn kruisje.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan brengen? of anoniem?
Zou julle hulp op prijs stellen
Lees al tijdje mee maar heb nu ook een nick aangemaakt
Het volgende:
De man van een zeer goed bevriend stel gaat vreemd met een meisje van begin 20. Hij is midden 40. Wat moet hij met zo'n meid zou je denken? Zij is totaal verliefd
Tenminste ik heb ze nooit betrapt maar denk het, voel het en heb meer dan genoeg aanwijzigingen.(ik niet alleen, iedereen denkt/weet het behalve zijn vrouw(struisvogel reactie?))
Ik vertrouw volledig op mijn gevoel, dat heeft mij nog nooit in de steek gelaten
Ben praktisch bij die mensen opgegroeid(ben halverwege 20)
Heb met beide goede band. ZIjn getrouwd en hebben 2 schatten van kinderen.(10 en 5)
Wat nu te doen?
* Het vreet ontzettend aan me.
*durf het niet goed tegen 1 van de 2 te zeggen , ik ben de bok bij wie dan ok.en er wordt natuurlijk ontkend
Het stoort me ontzettend, vind dit totaal respectloos tegenover je vrouw en kinderen.Ieder huisje heeft zn kruisje.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan brengen? of anoniem?
Zou julle hulp op prijs stellen
maandag 20 oktober 2008 om 10:18
Ik vind het ligt eraan hoe goed je de persoon in kwestie kent,in jouw geval dan sta je er dicht bij en ziet hoe zijn vrouw wordt bedrogen.Dan ben ik van mening dat je de man hierop best kunt aanspreken,of die er wat mee doet is een tweede.Zijn vrouw als die zo door blijft gaan komt er dan toch wel achter,en dan kan hij het maar beter zelf doen.
maandag 20 oktober 2008 om 11:00
quote:elninjoo schreef op 20 oktober 2008 @ 07:17:
Niet mee bemoeien!
En geef die mannen toch 'ns een schop onder hun hol om zich te laten steriliseren zodat ze, áls ze het gore lef hebben om vreemd te gaan, in elk geval geen vrouwen bezwangeren zodat ze het voor iedereen kapot maken.
Hoe had je dat gedacht te doen ? Ze vastgebonden meenemen naar een arts ? Heb alles al geprobeerd hoor. Nou behalve dat dan
Nu zegt ie wel had ik het maar gedaan...maar alsnog gaan...ho maar.
Gelukkig heb ik in ieder geval mezelf beschermd
En dat had zij ook kunnen doen. Ze hebben beiden bewust het risico genomen.
Niet mee bemoeien.... voelt als je kop in het zand steken voor een ander zijn ellende. Hoe makkelijk. Het voelt als een ander veraden, Althans zo voelt het voor mij. Mensen die je vertrouwt en hun mond houden. Maar je moet het wel zeker weten natuurlijk.
De man in kwestie aanspreken .. heeft dat zin denk je ? Zou er niet een geweldige smoes komen zodat jij weer gerustgesteld bent en niet naar zijn vrouw gaat ? En zou hij dan gewoon zijn voorzorgsmaatregelen nemen zodat je het niet meer zou merken. Vreemdgangers zijn creatief in smoesen en mooie verhalen.
Sterkte met je besluit. Het lijkt me moeilijk. Ik denk dat als je jezelf recht in de spiegel kunt blijven aankijken, wat je besluit ook is, het een goed besluit is geweest.
Niet mee bemoeien!
En geef die mannen toch 'ns een schop onder hun hol om zich te laten steriliseren zodat ze, áls ze het gore lef hebben om vreemd te gaan, in elk geval geen vrouwen bezwangeren zodat ze het voor iedereen kapot maken.
Hoe had je dat gedacht te doen ? Ze vastgebonden meenemen naar een arts ? Heb alles al geprobeerd hoor. Nou behalve dat dan

Gelukkig heb ik in ieder geval mezelf beschermd

Niet mee bemoeien.... voelt als je kop in het zand steken voor een ander zijn ellende. Hoe makkelijk. Het voelt als een ander veraden, Althans zo voelt het voor mij. Mensen die je vertrouwt en hun mond houden. Maar je moet het wel zeker weten natuurlijk.
De man in kwestie aanspreken .. heeft dat zin denk je ? Zou er niet een geweldige smoes komen zodat jij weer gerustgesteld bent en niet naar zijn vrouw gaat ? En zou hij dan gewoon zijn voorzorgsmaatregelen nemen zodat je het niet meer zou merken. Vreemdgangers zijn creatief in smoesen en mooie verhalen.
Sterkte met je besluit. Het lijkt me moeilijk. Ik denk dat als je jezelf recht in de spiegel kunt blijven aankijken, wat je besluit ook is, het een goed besluit is geweest.
dinsdag 21 oktober 2008 om 12:59
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:09
Don't shoot the messenger......maar dat zal wel gebeuren. In andere gevallen dan vreemdgaan voelde ik me ook soms geroepen om iets bij een ander te melden. Viel niet in goede aarde en zoals de rest zegt: het wordt je echt niet in dank afgenomen. Sindsdien houd ik mijn mond en laat mensen op hun eigen tempo achter dingen komen. Jij hoeft overigens nooit te melden dat je dit al 'wist'.
dinsdag 21 oktober 2008 om 13:27
Ik ben dan lekker dwars, want als iedereen om het betreffende stel erover praat en roddelt, zou ik dus wel iets ondernemen. Ik zou naar haar toegaan en aangeven, dat ik geen idee heb van wat er waar is, maar dat er stevig geroddeld wordt over vermeend vreemdgaan van haar man en dat ik liever degene ben, die haar dat vertelt dan een willekeurige passant.
En als zij dat niet accepteert van mij en kwaad op me wordt of me niet meer wil zien, behoef ik mij enkel achter de oren te krabben over het niveau van de vriendschap die ik dacht te hebben met haar. Ik verzin zoiets namelijk niet.
En als zij dat niet accepteert van mij en kwaad op me wordt of me niet meer wil zien, behoef ik mij enkel achter de oren te krabben over het niveau van de vriendschap die ik dacht te hebben met haar. Ik verzin zoiets namelijk niet.