15 tot 20 kilo afvallen in 2016! Wie ook?

zaterdag 2 januari 2016 om 09:51
N.a.v. een topic waar het minimum gelegd werd op 20 kilo, waardoor er een aantal schrijfsters afvielen een topic speciaal voor vrouwen die tussen de 15 en 20 kilo willen afvallen in 2016!
Wijzigingen graag doorgeven in dikgedrukte of gekleurde letters.
Vrijdag weegdag!
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenLillah261.68907484-6Malafidemoppie281.62776273.8-3.2Aggie12261.74836879.7-3.3Sombrecito301.68877983-4Schorpioen36 381.8299.88297.2-2.6INFJ?1.74866880-6Giliath311.78958085-10Ontherun271.5576.96073.3-3.2Ilonadenise281.7590.67587.6-3Beverratje461.7688.47084.5-4.1Naatie361.7499.57292.2-7.3Kwejeebo211.76877782.5-4.5pielepallepoentje??957594-1
Wijzigingen graag doorgeven in dikgedrukte of gekleurde letters.
Vrijdag weegdag!
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenLillah261.68907484-6Malafidemoppie281.62776273.8-3.2Aggie12261.74836879.7-3.3Sombrecito301.68877983-4Schorpioen36 381.8299.88297.2-2.6INFJ?1.74866880-6Giliath311.78958085-10Ontherun271.5576.96073.3-3.2Ilonadenise281.7590.67587.6-3Beverratje461.7688.47084.5-4.1Naatie361.7499.57292.2-7.3Kwejeebo211.76877782.5-4.5pielepallepoentje??957594-1
donderdag 21 januari 2016 om 20:16
Stond vanochtend op de weegschaal en ben zwaarder... Enige verklaring is dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten zijn.. Maar verder snap er niks van. Vandaag niet extreem gezond gegeten
O extreme cacao met melk
T minneola
L 2 speltbollen met kipgrilwoest , bouillon en een komkommer
T 3 eierkoeken
D 3 vissticks en sperziebonen
T kwart galia meloen
O extreme cacao met melk
T minneola
L 2 speltbollen met kipgrilwoest , bouillon en een komkommer
T 3 eierkoeken
D 3 vissticks en sperziebonen
T kwart galia meloen
In a fantasyland I nearly fell of my unicorn

donderdag 21 januari 2016 om 22:14
Ontherun. Ik herken het. Heb deze week 96,4 gezien en Vannochtend 97,2 dus zwaarder. Gek word ik er van. Als ik morgen niet ben afgevallen ga ik lekker dit weekend normaal doen en dan weer met volle moed er tegenaan. Normaal.doen is dus niet alleen kiezen voor gezonde dingen of weinig kcal.maar gewoon lekker. En morgenavond lekker bonbonbloc.
Er is kans dat het niet gebeurd maar ben het gewoon ff zat. Het is niet leuk om lekkere dingen af te slaan.
Er is kans dat het niet gebeurd maar ben het gewoon ff zat. Het is niet leuk om lekkere dingen af te slaan.

donderdag 21 januari 2016 om 23:26
Morgen weegdag, ik ben heel erg benieuwd! Hopelijk deze week wel weer iets eraf, al is het maar een klein beetje. Gewoon, voor de motivatie. Morgenavond hebben we een spelletjesavond waarbij er altijd veel lekkers op tafel komt. Ik ga proberen om één of twee dingen te pakken die ik écht lekker vind en de rest te laten staan. Niet geheel ontzeggen dus, maar bewust kiezen.
O: Magere yoghurt met muesli en een banaan, kop thee.
T: 2 mandarijnen, kop thee.
L: Volkoren pistolet met kruidenkaas light, komkommer en tomaat, rijstwafel met chocopasta, glas optimel.
T: Kop bouillon met 3 volkoren soepstengels.
D: Rode kool met appel, aardappel en kiprollade, glas water.
T: Verse ananas, kop thee.
T: Plakje ontbijtkoek met halvarine, kop thee.
En weer een lange wandeling met de hond
O: Magere yoghurt met muesli en een banaan, kop thee.
T: 2 mandarijnen, kop thee.
L: Volkoren pistolet met kruidenkaas light, komkommer en tomaat, rijstwafel met chocopasta, glas optimel.
T: Kop bouillon met 3 volkoren soepstengels.
D: Rode kool met appel, aardappel en kiprollade, glas water.
T: Verse ananas, kop thee.
T: Plakje ontbijtkoek met halvarine, kop thee.
En weer een lange wandeling met de hond
vrijdag 22 januari 2016 om 02:00
Ontherun en schorpioen, niet opgeven hoor, morgen ziet het er vast goed uit!
Ilonadenise, goede strategie voor de spelletjesavond. Helemaal ontzeggen zou echt niet nodig moeten zijn.
Hier vandaag een beetje een rommelige dag, maar kom toch netjes uit qua punten in de app.
O: geroosterde bruine boterham met avocado en een halve banaan.
T: druiven en een havermoutkoekje
L: 2 bruine ´pizza´ boterhammen (had nog spaghettisaus over van gisteren, op brood met kaas id oven gedaan) met salade
T: een portie crackertjes
D: 2 scrambled eggs, griekse yoghurt met aarbeien en chocochips.
En heel, heel veel water verdeeld over de dag. Het is hier momenteel 38 graden overdag. Wel gaan hardlopen trouwens
Ilonadenise, goede strategie voor de spelletjesavond. Helemaal ontzeggen zou echt niet nodig moeten zijn.
Hier vandaag een beetje een rommelige dag, maar kom toch netjes uit qua punten in de app.
O: geroosterde bruine boterham met avocado en een halve banaan.
T: druiven en een havermoutkoekje
L: 2 bruine ´pizza´ boterhammen (had nog spaghettisaus over van gisteren, op brood met kaas id oven gedaan) met salade
T: een portie crackertjes
D: 2 scrambled eggs, griekse yoghurt met aarbeien en chocochips.
En heel, heel veel water verdeeld over de dag. Het is hier momenteel 38 graden overdag. Wel gaan hardlopen trouwens

vrijdag 22 januari 2016 om 08:42
Ik heb vandaag besloten dat ik niet ga wegen. Ik voel me belabberd, heb een hele vreemde verkoudheid. Niet neusverkouden, maar wel pijn op de borst en hoesten, last van m'n darmen en rillerig. bah wat kun je je dan beroerd voelen! Het enige goede nieuws is dat ik totaal geen eetlust heb, maar probeer wel iets te eten voor m'n herstel.
Jullie ook nog niet veel geluk vandaag lees ik
Het zal wel blue friday zijn
Jullie ook nog niet veel geluk vandaag lees ik

vrijdag 22 januari 2016 om 09:23
@Sombrerito: Hmmm, Griekse yoghurt. Vind ik ook heerlijk.
@ontherun, schorpioen: Hou vol! Af en toe schommelen hoort erbij, hopelijk volgende week wel weer iets eraf.
@Kwejeebo: Beterschap!
Vorige week: 89,5
Deze week: 89,2
Afgevallen: -0,3
Totaal afgevallen: -1,4
Heel tevreden mee. En bij deze het -1,25 kg doel voor deze maand ook ruim gehaald.
@ontherun, schorpioen: Hou vol! Af en toe schommelen hoort erbij, hopelijk volgende week wel weer iets eraf.
@Kwejeebo: Beterschap!
Vorige week: 89,5
Deze week: 89,2
Afgevallen: -0,3
Totaal afgevallen: -1,4
Heel tevreden mee. En bij deze het -1,25 kg doel voor deze maand ook ruim gehaald.
vrijdag 22 januari 2016 om 09:57
vrijdag 22 januari 2016 om 10:08
Thanks voor de rijstbladen tip Schorpioen. Ik ga ze zo gelijk halen
Kom op, volgende week weer een beter resultaat op de weegschaal. En goed gedaan geen twix genomen. Ik herken veel wat jij schrijft, het zit gewoon in je hoofd. Ik had het gister ook weer. Om 11 uur dacht ik al, kan mij het schelen, ik neem gewoon 2 speculaasjes. Toch niet gedaan, maar de hele dag bleef het in mn hoofd zitten. Veel gedronken, fruit gegeten, volkoren soepstengel... Maar helaas helemaal los gegaan s avonds en niet aan 1 speculaasje Echt, misschien moet ik maar eens met iemand gaan praten ofzo
Ontherun, wat vervelend dat je niet ben afgevallen en dat je het ook niet snapt waarom. Hopelijk volgende week weer alles eraf
Kwejeebo, beterschap!
Ilona: goed resultaat!
Kom op, volgende week weer een beter resultaat op de weegschaal. En goed gedaan geen twix genomen. Ik herken veel wat jij schrijft, het zit gewoon in je hoofd. Ik had het gister ook weer. Om 11 uur dacht ik al, kan mij het schelen, ik neem gewoon 2 speculaasjes. Toch niet gedaan, maar de hele dag bleef het in mn hoofd zitten. Veel gedronken, fruit gegeten, volkoren soepstengel... Maar helaas helemaal los gegaan s avonds en niet aan 1 speculaasje Echt, misschien moet ik maar eens met iemand gaan praten ofzo
Ontherun, wat vervelend dat je niet ben afgevallen en dat je het ook niet snapt waarom. Hopelijk volgende week weer alles eraf
Kwejeebo, beterschap!
Ilona: goed resultaat!
vrijdag 22 januari 2016 om 12:41
Ontherun & schorpioen: balen! Maar het hoort er vast bij, een beetje schommelen. We kunnen het helaas niet geheel beinvloeden.
Naatie: heel netjes toch!
Op mijn weegschaal is het lastig te zien, maar ik geef mezelf het voordeel van de twijfel met een halve kilo:
Start: 87
Nu: 85,5
Afgevallen: - 1,5
Ik kijk enorm uit naar onder de 85, dat is een mijlpaal voor me en echt lang geleden dat ik minder dan dat heb gewogen. Vorig jaar begonnen op 92 kilo en nooit echt onder de 85 gekomen. Nu moet het gaan lukken.
Fijn weekend voor iedereen
Naatie: heel netjes toch!
Op mijn weegschaal is het lastig te zien, maar ik geef mezelf het voordeel van de twijfel met een halve kilo:
Start: 87
Nu: 85,5
Afgevallen: - 1,5
Ik kijk enorm uit naar onder de 85, dat is een mijlpaal voor me en echt lang geleden dat ik minder dan dat heb gewogen. Vorig jaar begonnen op 92 kilo en nooit echt onder de 85 gekomen. Nu moet het gaan lukken.
Fijn weekend voor iedereen
vrijdag 22 januari 2016 om 13:33
Sombrerito, fijn weer een halve kilo eraf. Lekker he, zo'n mijlpaal van onder de 85 kilo.
Een jaar of 6 geleden woog ik 80.2.( ook met een dieet) Dat is mn laagste gewicht wat ik me ooit kan herinneren. Dus ik zou ook zo graag onder de 80 komen! Dat duurt nog heel lang ( als dat ooit gaat gebeuren) maar ik ga er echt voor.
Een jaar of 6 geleden woog ik 80.2.( ook met een dieet) Dat is mn laagste gewicht wat ik me ooit kan herinneren. Dus ik zou ook zo graag onder de 80 komen! Dat duurt nog heel lang ( als dat ooit gaat gebeuren) maar ik ga er echt voor.
vrijdag 22 januari 2016 om 16:47
Echo echo...
Stil hier, niemand meer gewogen? Niemand wat leuks te vertellen?
Dan maar even mijn eetlijstje:
O: havermout met banaan en kaneel
T: cappuchino
L: 3 bth stevig meergranen AH met rookvlees en notenpasta
T: kiwi
D: rundersteak met krieltjes uit de oven en zelfgemaakte tomatensoep ( kon even geen groente bedenken die ik er bij wilde eten, dus dan maar verse tomatensoep)
T: Kwark
Stil hier, niemand meer gewogen? Niemand wat leuks te vertellen?
Dan maar even mijn eetlijstje:
O: havermout met banaan en kaneel
T: cappuchino
L: 3 bth stevig meergranen AH met rookvlees en notenpasta
T: kiwi
D: rundersteak met krieltjes uit de oven en zelfgemaakte tomatensoep ( kon even geen groente bedenken die ik er bij wilde eten, dus dan maar verse tomatensoep)
T: Kwark

vrijdag 22 januari 2016 om 17:17
Iedereen heeft vast hele leuke weekendplannen, die horen we dan op maandag 
Mooi lijstje, naatie!
Die van mij van vandaag:
O: Volkoren boterham met kruidenkaas light, volkoren beschuit met halvajam, sinaasappel, kop thee.
T: Rijstwafel met pasta, kop thee.
L: Volkoren pistolet met rookvlees, boterham met smeerkaas, tomaat, glas optimel
T: Mandarijn, kop thee.
D: Tomaatjes met knoflook en kruiden uit de oven, aardappelpuree, kabeljauw, glas water.
T: Iets lekkers op de spellenavond, kop thee.

Mooi lijstje, naatie!
Die van mij van vandaag:
O: Volkoren boterham met kruidenkaas light, volkoren beschuit met halvajam, sinaasappel, kop thee.
T: Rijstwafel met pasta, kop thee.
L: Volkoren pistolet met rookvlees, boterham met smeerkaas, tomaat, glas optimel
T: Mandarijn, kop thee.
D: Tomaatjes met knoflook en kruiden uit de oven, aardappelpuree, kabeljauw, glas water.
T: Iets lekkers op de spellenavond, kop thee.

vrijdag 22 januari 2016 om 17:20
Dit is niet schommelen maar stil staan. Weet misschien wel.waardoor want moest vandaag 2 keer naar toilet
Geef het ook niet op maar vandaag lekker niet op kcal gelet
Tot nu toe::
O: 2 boterhammen met gestampte muisjes en pakje chocolademelk
T: 2 boterhammen met muisjes en banaan en 3 speculaasjes
L: Tosti en soep
T: 5 speculaasjes en 1 timeout chocolade ding met noten.
Nu avond eten en vanavond maar niks. Kijk wel
Geef het ook niet op maar vandaag lekker niet op kcal gelet
Tot nu toe::
O: 2 boterhammen met gestampte muisjes en pakje chocolademelk
T: 2 boterhammen met muisjes en banaan en 3 speculaasjes
L: Tosti en soep
T: 5 speculaasjes en 1 timeout chocolade ding met noten.
Nu avond eten en vanavond maar niks. Kijk wel
vrijdag 22 januari 2016 om 17:35
Pfff had net een heel bericht geschreven, is alles ineens verdwenen. Heb nu niet zoveel tijd meer, dus even snel:
Huidig gewicht: 81
Afgevallen deze week: 0
Afgevallen in totaal: 2
Ben wel heel trots op mezelf want ik heb -met uitzondering van 2 kokosballetjes- niet gesnoept deze week! Jammer dat ik het niet op de weegschaal zie maar hopelijk komt dat volgende week weer.. Misschien komt het doordat ik spieren aan het kweken ben met al dat sporten. Ik kan het wel aan mijn lichaam zien, gezicht is slanker en buikje bijna verdwenen. Dat is ook heel motiverend!
Voor iedereen die ook niet is afgevallen: probeer naar iets anders positiefs te kijken dat je deze week hebt bereikt, de weegschaal komt volgende week wel weer!
Iedereen die wel is afgevallen: gefeliciteerd! Ik ben toch best een beetje jaloers
Huidig gewicht: 81
Afgevallen deze week: 0
Afgevallen in totaal: 2
Ben wel heel trots op mezelf want ik heb -met uitzondering van 2 kokosballetjes- niet gesnoept deze week! Jammer dat ik het niet op de weegschaal zie maar hopelijk komt dat volgende week weer.. Misschien komt het doordat ik spieren aan het kweken ben met al dat sporten. Ik kan het wel aan mijn lichaam zien, gezicht is slanker en buikje bijna verdwenen. Dat is ook heel motiverend!
Voor iedereen die ook niet is afgevallen: probeer naar iets anders positiefs te kijken dat je deze week hebt bereikt, de weegschaal komt volgende week wel weer!
Iedereen die wel is afgevallen: gefeliciteerd! Ik ben toch best een beetje jaloers
vrijdag 22 januari 2016 om 20:07
Geen gewicht deze week
Hey allemaal, ik heb continu wel meegelezen maar had niet veel tijd om zelf wat te typen.
Zie dat meerdere deze week wat moeilijker hun resultaten behalen. Ik al helemaal. Heb me niet gewogen vandaag, want vriend heeft de weegschaal weggehaald.
Hij heeft er wel gelijk in, nu dat ik zoveel sport moet ik echt even naar m'n spiegelbeeld gaan kijken en niet naar het getalletje op de weegschaal.
Moment dat hij de weegschaal weghaalde? Ik had me 3 dagen achter elkaar gewogen 's ochtends en het getal kroop omhoog. De derde dag was ik zo gefrustreerd dat ik echt zo'n giga milka-oreo reep had gehaald en de helft heb opgevreten. Ja, vreten, dit was geen eten meer. Waarom? Omdat ik dan denk zie je, het lukt me toch niet, al die moeite en mezelf lekkere dingen ontzeggen en waarvoor? Een omhoogkruipend getal... Nou dan kan ik net zo goed maar gewoon alles eten en drinken wat ik lust want dan weeg ik ook dit.
Needless to say; ik moet even een korte weegschaalstop, me focussen op goed eten en het sporten volhouden en dan hopelijk over een paar weekjes zit er weer wat beweging in dat getal, de juiste kant op.
@naatie & schorpioen: dat het zo in mn hoofd blijft zitten als ik niet snoep heb ik ook. Wat ik ook doe, het blijft maar zeuren tot ik het wel doe en dan is het meestal niet met mate (getuige bovenstaand verhaal...). Bizar
@ontherun: bij stappen gewoon veel dansen, cardio je het er zo weer vanaf
@sombrerito: wat ga je goed! Die mijlpaal in zicht en straks de volgende, 80 kg, lekker hoor! Gaat het met je man ook zo goed met het afvallen?
Hey allemaal, ik heb continu wel meegelezen maar had niet veel tijd om zelf wat te typen.
Zie dat meerdere deze week wat moeilijker hun resultaten behalen. Ik al helemaal. Heb me niet gewogen vandaag, want vriend heeft de weegschaal weggehaald.
Hij heeft er wel gelijk in, nu dat ik zoveel sport moet ik echt even naar m'n spiegelbeeld gaan kijken en niet naar het getalletje op de weegschaal.
Moment dat hij de weegschaal weghaalde? Ik had me 3 dagen achter elkaar gewogen 's ochtends en het getal kroop omhoog. De derde dag was ik zo gefrustreerd dat ik echt zo'n giga milka-oreo reep had gehaald en de helft heb opgevreten. Ja, vreten, dit was geen eten meer. Waarom? Omdat ik dan denk zie je, het lukt me toch niet, al die moeite en mezelf lekkere dingen ontzeggen en waarvoor? Een omhoogkruipend getal... Nou dan kan ik net zo goed maar gewoon alles eten en drinken wat ik lust want dan weeg ik ook dit.
Needless to say; ik moet even een korte weegschaalstop, me focussen op goed eten en het sporten volhouden en dan hopelijk over een paar weekjes zit er weer wat beweging in dat getal, de juiste kant op.
@naatie & schorpioen: dat het zo in mn hoofd blijft zitten als ik niet snoep heb ik ook. Wat ik ook doe, het blijft maar zeuren tot ik het wel doe en dan is het meestal niet met mate (getuige bovenstaand verhaal...). Bizar
@ontherun: bij stappen gewoon veel dansen, cardio je het er zo weer vanaf
@sombrerito: wat ga je goed! Die mijlpaal in zicht en straks de volgende, 80 kg, lekker hoor! Gaat het met je man ook zo goed met het afvallen?

vrijdag 22 januari 2016 om 20:57
Zo net ff een vreet aanval gehad. Ga me er ook niet schuldig voelen. Morgen gewoon weer normaal doen. Hopelijk dat die stof wisseling op gang komt. En maandag weer streng doen.
Mm: Je kan eigenlijk ook beter naar je lijf kijken. Als ik wel cm was verloren en geen gewicht dan dat geen probleem zijn. Maar ook daar niks.
Ga zo nog wel ff die Challenge doen en deze week ik ook een 2e keer zwemmen.
Wil thuis ook nog wat meer.doen maar ben echt zo moe elke avond. Komt door slecht slapen ook denk ik.
Mm: Je kan eigenlijk ook beter naar je lijf kijken. Als ik wel cm was verloren en geen gewicht dan dat geen probleem zijn. Maar ook daar niks.
Ga zo nog wel ff die Challenge doen en deze week ik ook een 2e keer zwemmen.
Wil thuis ook nog wat meer.doen maar ben echt zo moe elke avond. Komt door slecht slapen ook denk ik.
vrijdag 22 januari 2016 om 22:12
Zo... nou... ik ben 0,3kg aangekomen deze week, zei de weegschaal vanmorgen.
Maaaaaaar... aangezien ik in week 1 die belachelijke 3,7kg afgevallen was, had ik al verwacht ergens te zullen blijven steken. Anders klopt het natuurlijk ook niet, dat was vast alleen maar vocht.
Ik herinner me nu ook weer waarom ik destijds gestopt ben met me wekelijks te wegen . Door mijn eerdere ervaringen weet ik dat de weegschaal steeds wat anders zegt, al naar gelang de tijd in de maand. Ik heb op dit moment bijvoorbeeld eisprong en daar heb ik altijd net zoveel last van als van mijn menstruatie.
Ik zit nu, in week 3, echter beter in mijn vel, ik voel me fijner, ik heb meer energie en mijn kleding zit losser, dusssss ik ben op de goede weg! En dat vind ik belangrijker dan dat getal op de weegschaal. Ik ben dus niet verdrietig !
Oud gewicht: 81,7
Nieuw gewicht: 82,0
Deze week: +0,3
Totaal afgevallen: 4.0
Zo, dan ga ik nu even op de andere posts reageren.
Maaaaaaar... aangezien ik in week 1 die belachelijke 3,7kg afgevallen was, had ik al verwacht ergens te zullen blijven steken. Anders klopt het natuurlijk ook niet, dat was vast alleen maar vocht.
Ik herinner me nu ook weer waarom ik destijds gestopt ben met me wekelijks te wegen . Door mijn eerdere ervaringen weet ik dat de weegschaal steeds wat anders zegt, al naar gelang de tijd in de maand. Ik heb op dit moment bijvoorbeeld eisprong en daar heb ik altijd net zoveel last van als van mijn menstruatie.
Ik zit nu, in week 3, echter beter in mijn vel, ik voel me fijner, ik heb meer energie en mijn kleding zit losser, dusssss ik ben op de goede weg! En dat vind ik belangrijker dan dat getal op de weegschaal. Ik ben dus niet verdrietig !
Oud gewicht: 81,7
Nieuw gewicht: 82,0
Deze week: +0,3
Totaal afgevallen: 4.0
Zo, dan ga ik nu even op de andere posts reageren.
vrijdag 22 januari 2016 om 22:47
@ilonadenise: wat leuk dat de hond en de kat het zo goed kunnen vinden samen!
Gezellig klinkt dat zeg, spelletjesavond! Was (is... misschien zijn jullie nog druk bezig as we speak) het leuk? Heb je je kunnen beperken tot de dingen die je écht écht lekker vindt?
Fijn dat je doel gehaald is, goed bezig!
@ontherun: je moet eigenlijk ongesteld zijn? Joh, dat is hét moment om zwaarder te wegen toch? Dan hou je enorm veel extra vocht vast. En nog steeds ruim twee kilo afgevallen in nog geen drie weken, da's toch mooi!
Veel plezier vanavond!
@schorpioen36: heerlijk, filet americain! Dat is ook vrij mager, dacht ik?
Heel goed dat je meer bezig bent met keuzes maken, 'neem ik dit, dan neem ik dat maar niet'.
Word je niet gek van dat vele wegen?!
Ga je er vanaf maandag weer voor? Kom op, je kan het!
@Kwejeebo: beterschap! Knap eerst maar 's goed op
@Beverratje: aah wat een pech dat je de griep hebt, voel je je inmiddels al wat beter?
@sombrerito: wow, hardlopen met die hitte, echte die hards zijn jullie! En een mooi resultaat, ga zo door!
@naatie: jaaaa goed bezig!
Een vreetbui moet kunnen, het wordt pas tricky als dat dagelijks zou zijn. Als je basis goed is, moet je wel 's uit de ban kunnen springen, anders is het ook niet vol te houdeh, toch?! Gewoon weer goed doorgaan daarna
@kleintje1987: gelijk gebleven is prima nieuws, niet opgeven!
@Aggie12: wat een mooie resultaten, buik platter, gezicht slanker! Wat is zo'n getal op de weegschaal nou? Je bent ontzettend goed bezig met dat sporten, je gewicht volgt vanzelf.
@Malafidemoppie: wat een lieve vriend heb jij, dat hij zo lief voor je zorgt door de weegschaal weg te halen. Als je gewoon zo goed doorgaat, volgt je gewicht echt wel, dat kan niet anders.
Gezellig klinkt dat zeg, spelletjesavond! Was (is... misschien zijn jullie nog druk bezig as we speak) het leuk? Heb je je kunnen beperken tot de dingen die je écht écht lekker vindt?
Fijn dat je doel gehaald is, goed bezig!
@ontherun: je moet eigenlijk ongesteld zijn? Joh, dat is hét moment om zwaarder te wegen toch? Dan hou je enorm veel extra vocht vast. En nog steeds ruim twee kilo afgevallen in nog geen drie weken, da's toch mooi!
Veel plezier vanavond!
@schorpioen36: heerlijk, filet americain! Dat is ook vrij mager, dacht ik?
Heel goed dat je meer bezig bent met keuzes maken, 'neem ik dit, dan neem ik dat maar niet'.
Word je niet gek van dat vele wegen?!
Ga je er vanaf maandag weer voor? Kom op, je kan het!
@Kwejeebo: beterschap! Knap eerst maar 's goed op
@Beverratje: aah wat een pech dat je de griep hebt, voel je je inmiddels al wat beter?
@sombrerito: wow, hardlopen met die hitte, echte die hards zijn jullie! En een mooi resultaat, ga zo door!
@naatie: jaaaa goed bezig!
Een vreetbui moet kunnen, het wordt pas tricky als dat dagelijks zou zijn. Als je basis goed is, moet je wel 's uit de ban kunnen springen, anders is het ook niet vol te houdeh, toch?! Gewoon weer goed doorgaan daarna
@kleintje1987: gelijk gebleven is prima nieuws, niet opgeven!
@Aggie12: wat een mooie resultaten, buik platter, gezicht slanker! Wat is zo'n getal op de weegschaal nou? Je bent ontzettend goed bezig met dat sporten, je gewicht volgt vanzelf.
@Malafidemoppie: wat een lieve vriend heb jij, dat hij zo lief voor je zorgt door de weegschaal weg te halen. Als je gewoon zo goed doorgaat, volgt je gewicht echt wel, dat kan niet anders.
vrijdag 22 januari 2016 om 22:58
Mijn eetlijstje van vandaag:
O: kommetje kippenbouillon, twee gepocheerde eieren met olijfolie en zout
T: snackschaaltje (noten, pitten, 92% choco, vijg, rozijnen), 1 kiwi
L: salade van venkel, wortel, komkommer, gestoomde broccolli, bloemkool en blokjes ham, aangemaakt met appelazijn, olijfolie, zout en rozemarijn
T: warme chocomelk, stuk kaas, plak leverworst
A: twee (zelfgemaakte) pannenkoeken/wraps van boekweitmeel met daarin tonijn uit blik, geraspte wortel, komkommer, mayo en ketchup, en een pannenkoek/wrap met appelstroop
T: warme chocomelk, plak leverworst
O: kommetje kippenbouillon, twee gepocheerde eieren met olijfolie en zout
T: snackschaaltje (noten, pitten, 92% choco, vijg, rozijnen), 1 kiwi
L: salade van venkel, wortel, komkommer, gestoomde broccolli, bloemkool en blokjes ham, aangemaakt met appelazijn, olijfolie, zout en rozemarijn
T: warme chocomelk, stuk kaas, plak leverworst
A: twee (zelfgemaakte) pannenkoeken/wraps van boekweitmeel met daarin tonijn uit blik, geraspte wortel, komkommer, mayo en ketchup, en een pannenkoek/wrap met appelstroop
T: warme chocomelk, plak leverworst
vrijdag 22 januari 2016 om 23:09
Morgen heb ik mijn wekelijkse snackdag en daar verheug ik me heel erg op (duh). Ik heb in ieder geval aardappels gehaald om patat te maken, (diepvries)kroketten (ik eet er eentje) en mijn favoriete frambozenwaterijsjes. Tony mag niet ontbreken natuurlijk, maar ik ben niet van plan een grote reep te kopen, wat ik normaal wel doe, maar ik wil nu zo'n kleintje. Al vind ik overigens het prijsverschil belachelijk en niet in verhouding!! Dat mag geen reden zijn om toch de grote reep te kopen (ja ik praat tegen mezelf ). Vorige week was ik misselijk geworden van die grote reep...
En verder dacht ik aan Jelly Beans, mijn andere favoriet. En een klein zakje chips voor bij een film 's avonds. En dan een sapje erbij of bitter lemon. Of sla ik nu door .
En verder dacht ik aan Jelly Beans, mijn andere favoriet. En een klein zakje chips voor bij een film 's avonds. En dan een sapje erbij of bitter lemon. Of sla ik nu door .