Onrustig
zaterdag 23 januari 2016 om 19:20
Na lange tijd veel moe te zijn geweest met zoveel mogelijk liggen en slapen, ben ik sinds gisteren heel onrustig. M'n verlof is amper begonnen en ik wil vanalles. Wat ik in m'n hoofd heb, moet ook nu gebeuren. Niet straks, niet morgen, niet volgende week, nee NU. Of ik nou moe ben of niet, de wilskracht om dingen te regelen, in orde te maken of uit te zoeken is groter. Daarna heb ik pas een soort van rust, tot het volgende zich aandient. Ik begin zelfs wat geïrriteerd te raken van/ door mezelf. Is dit herkenbaar? Ik hoop dat dit snel overwaait, want mijn lichaam kan de rust goed gebruiken en tv series kijken tijdens m'n verlof is ook niet verkeerd.
zaterdag 23 januari 2016 om 19:42
Jahoor heel herkenbaar. En niet kunnen rusten tot de klus gedaan is.
Heel normaal volgens mij. Pas de laatste dagen voor de bevalling voelde ik me rustig worden. De overgang van werken naar verlof is ook behoorlijk. Het ene moment kan je nog full time werken en daarna moet je niks. Het is ook niet erg om bezig te zijn, goed juist.
Spreek anders met jezelf af dat je standaard een uur in bed gaat liggen tussen de middag. Dan kan je verder een hoop doen maar rust je toch.
Heel normaal volgens mij. Pas de laatste dagen voor de bevalling voelde ik me rustig worden. De overgang van werken naar verlof is ook behoorlijk. Het ene moment kan je nog full time werken en daarna moet je niks. Het is ook niet erg om bezig te zijn, goed juist.
Spreek anders met jezelf af dat je standaard een uur in bed gaat liggen tussen de middag. Dan kan je verder een hoop doen maar rust je toch.
zaterdag 23 januari 2016 om 19:43
zaterdag 23 januari 2016 om 19:56
Ik moest vanalles van mezelf. Geen rust voordat alles aan kant was, alles 50 keer gepoetst was etc.
Om je een voorbeeld te geven: ik heb voor de bevalling het hele huis voorzien van stopcontactbeveiligers, want.......de baby moet veilig zijn.
En geloof het of niet. Toen die er als laatste klus inzaten sprak ik hardop uit: nu kan de baby komen. Een dag later begon de bevalling.
Om je een voorbeeld te geven: ik heb voor de bevalling het hele huis voorzien van stopcontactbeveiligers, want.......de baby moet veilig zijn.
En geloof het of niet. Toen die er als laatste klus inzaten sprak ik hardop uit: nu kan de baby komen. Een dag later begon de bevalling.
zaterdag 23 januari 2016 om 20:01
zaterdag 23 januari 2016 om 20:11
zaterdag 23 januari 2016 om 21:11
Haha ooohja ik stond met 40+3 op de wankel trapje de bovenkant van de keukenkastjes te soppen vriendlief vond dat niet zo'n goed idee toen hij thuiskwam haha.. En hoe vaak ik niet de babykamer opnieuw inrichtte! Aaal die kleertjes weer vouwen en alles verplaatsen. Gelukkig ben ik nu weer mezelf en lekker een sloddermoeder
zaterdag 23 januari 2016 om 21:11