Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heh kim, sterkte , nu mag je heus wel bellen hoor! Kan me niet voorstellen dat ze je niet willen helpen, ook al hielden ze vroege echo's eerst af...

Sjoko, hopelijk gaat dit snel over .

Straks onze ouders hier, heel leuk om te vertellen, maar daardoor nog sterker het gevoel "nu moet het wel goed gaan". Ook door wat ik hier lees lijkt dat helemaal niet vanzelfsprekend....

Woman, misschien kun je een hartslagmeter aanschaffen, dan kun je zelf alles in de gaten houden? Hoewel ik ook wel geloof dat je lichaam alles wel aangeeft.

Voor de sporters: ik heb veel gehad aan het boek " exercising through your pregnancy", en "the pregnant athlete". Was heel fijn om wat extra bevestiging te krijgen dat ik wel okay bezig was...
Kim veel sterkte..

Zou toch inderdaad morgen wel weer bellen met de vk. Ook al kan je er niets aan doen, misschien kunnen ze een echo maken? Om nu nog een week in spanning te zitten terwijl je al van het slechte uit gaat is verschrikkelijk natuurlijk

Sjoko jij natuurlijk ook sterkte, hopelijk is het slechts een bloedvaatje.. Leef met jullie mee!!!
Mijn vriend heeft net de SEH gebeld omdat die zich zo zorgen maakte (terwijl ik lag te slapen) , heb nu een HA gesproken en die zegt dat het heel erg zeker is dat het een miskraam is.
Carpe diem
Even alles bijlezen... Deel 1...

Muziekmeisje, toevallig las ik elders ook al over vorming van het centraal zenuwstelsel. In de eerste acht weken is dat las ik en dat is de spannendste periode waarin het mis kan gaan

Goed punt van de sportbeha, ja ik denk altijd, als je uit eten gaat ben je het geld ook kwijt en dan heb je er maar een paar uur lol van gehad en dat doe je toch ook :-)

Haha mooi hormonen/puppy verhaal theemetmelk
Oh wat naar voor je kim. Echt heel rot.

Hoe is het nu met jouw bloedverlies sjoko?

Voelt beetje gek om vrolijk op de anderen te reageren nu het niet goed gaat met kim...

Maar toch wel even?

Marowe, gefeliciteerd en welkom!

Helina, ik snap helemaal dat je niet op vakantie gaat in dat gebied. Echt zo naar daar

Leuk lisette dat je het aan je beste vriendin hebt verteld! Ik heb ook heel veel honger!! Soms ook duizelig als ik te laat eet. Ook moe en misselijk maar spuug niet gelukkig

Veel sterkte kim
Kim, veel sterkte met het verwerken
Het geeft niet hoor cabriogo

Dankjulliewel dames , voor al jullie lieve adviezen & steun . Heb er veel aan gehad
Carpe diem
Ahhh Kim wat erg!! Goed van je vriend dat hij meteen gebeld heeft. Zo heb je in ieder geval alles kunnen vragen en vertellen.. Heel veel sterkte!!
Veel sterkte lieve Kim
Ah Kim wat naar. Heel veel sterkte!
Heel snel bijgelezen op mobi

...

Kim! Wat ontzettend rot. Heel veel sterkte.
Sterkte Kim! Goed dat je vriend de huisarts gebeld heeft.
Kim, wat naar allemaal zeg. Krijg je nog wel een echo om te kijken of het echt een miskraam was en of alles weg is?

Sjoko, ook al zo onzeker. Vervelend zeg.

Lisette, gefeliciteerd!

Helina, balen van de vakantie. Inderdaad een luxeprobleem maar zou toch jammer zijn als er geen oplossing is.
Kim meer kan ik nu niet zeggen..

Ik blijf gewoon hopen dat het niks blijkt te zijn of dat er gewoon nog een mooie eitje ingenesteld zit
The finest pleasure is kindness to others.
Wat naar Kim! Sterkte!

Rustig aan komende dagen, en idd even de verloskundige bellen om te checken of het echt zo is.

Helina, idd beter het zekere voor het onzekere nemen! Ze geven negatief reisadvies dus kan me voorstellen dat je dan om mag boeken. Ik hoop het voor je!

Ik ga straks als ik rond de 27 weken zwanger ben ook 2,5 op vakantie naar zuid Frankrijk! Ben benieuwd hoe mij dat bevalt zo n lange auto reis en een dikke buik 🙈

Zo ben even aan het bijkomen van of een buikgriep of een voedselvergiftiging, ik denk het laatste, gister geluncht in de stad met een kip wrap, maar die zal wel niet goed zijn geweest want een paar uur later kreeg ik toch buikpijn alles van boven en onder er uit, de hele avond! 🙊 Wat ben je daar naar van zeg, ik beval nog 10x liever!

Gelukkig geen koorts ofzo dr bij, t is alleen geen eetlust e.d. Al even opgezocht of het kwaad kon voor de baby. Maar das niet het geval, hij/zij pakt wat hij nodig heeft.

Vanavond vroeg naar bed na een warme douche en dan morgen hopelijk weer fit.
Drika, je hebt nooit meegeschreven bij ons toch? Wat bijzonder dat het nu eindelijk dan gelukt is, hopelijk blijft het goed gaan, maar daar gaan we gewoon vanuit!

Muziekmeisje: hoe heb je het je ouders verteld, of niets bijzonders gedaan?

Misgaan kan het uiteraard altijd, maar wat dat betreft ben ik een open boek.. Iedereen was ook op de hoogte van het IVF traject dus.
Ahh Ineke dat is ook naar! En inderdaad ineens ga je dan nadenken of het kwaad kan voor de baby. Ik moet er ook echt weer een soort inkomen wat je wel en niet mag eten.

Wel schandalig eigenlijk als ze kip verkopen die niet goed is ook ivm salmonella etc. Nou hopelijk voel je je inmiddels wat beter!

En ik moest wel lachen om 10x liever bevallen.. Ik zeg dat ook wel eens! Maar dan ook alleen omdat mijn bevalling zo mee viel... Hopelijk kunnen we dat blijven zeggen
Oh Kim, wat ontzettend rot. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte kim
Oei, naar ineke, voedselinfectie. Heb ik toevallig recent ook gehad, dat overgeven is zo naar he pfff

Jij ook gefeliciteerd drika! Leuk dat je even komt zwaaien! En als je het gezellig vindt kan je ook komen tikken natuurlijk!

Ik probeerde de nieuwen in de tabel te krjjgen maar denk dat 'ie het max aantal mensen heeft bereikt. Binnenkort maar eens kijken want niet iedereen tikt meer mee volgens mij

Ik denk aan je kim!
Haha liever bevallen... Uhmm dat weet ik zo net nog niet! Ik heb er bij mijn dochter 27uur over gedaan en dat was echt echt écht geen pretje!

Dat is overigens al 10 jaar geleden dus dit voelt een beetje als de eerste keer.

Toen was ik ook nog heel jong, naïef en vooral erg geschrokken dat ik de hele zwangerschap heb gedacht: ojee en nu??

Ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan haha, dit is wel heel erg bijzonder!

Volgens mij zijn er trouwens niet meer zo heel veel aan het meeschrijven he..

Ik ben wel een trouwe forumer moet ik zeggen haha

Waar komt iedereen trouwens vandaan? Vind ik ook best leuk om te weten
Kim, sterkte. Hoop dat de verloskundige je echt definitief uitsluitsel kan geven, maar begrijp dat de hoop in een goede afloop wel weg is. ik vind het ook lastig nu weer te schakelen naar 'vrolijk beppen met de rest', het voelt dan allemaal zo kwetsbaar, doet je des te meer beseffen hoe bijzonder het is als het allemaal goed gaat en dat er risico's zijn. Dubbel. Ik leef met je mee kim...

Beterschap Ineke! Hoop dat je je snel beter voelt. Dat kan trouwens wel door zwangerschap langer duren; baby pakt wat hj nodig heeft, ook als dat jou nog meer energie kost.

Welkom nieuwe dames!

Lisette, lief dat je het vraagt! We hadden 2 testen ingepakt en gegeven. Grote verrassing, niet aan zien komen, allemaal blij. Helaas man nu wel ziek, die heeft halverwege z'n verjaardag nog net op tijd de wc gehaald om alles eruit te gooien. ik sta voor de klas en heb daardoor veel weerstand (elke paar weken een ander virus voor de kiezen), word vrijwel nooit ziek. Hopelijk krijg ik deze ook niet van hem... Moeder en schoonmoeder heel blij in ieder geval
@lisette, we zouden over een paar weken kunnen inventariseren wie nog meeschrijcen en Dan de tabel ook wat opschonen?

Ik woon in de omgeving van Utrecht.
Ah muziekmeisje dat is wel leuk om te horen! Wat fijn als de verrassing zo goed aankomt

Ik werk in een heel klein team en we zijn heel hecht onderling, ik word al zo zenuwachtig als ik eraan denk dat ik het morgen ga vertellen haha echt spannend! Weet zeker dat een aantal meiden erg ontroerd gaan zijn..

Leuk leuk leuk, maar eerst morgen echo!
Dankjulliewel wel lieve meiden

mij mogen jullie weghalen uit de tabel .
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven