Proberen zwanger te worden - deel 3
dinsdag 10 november 2015 om 20:09
Hier een forum van dames die zwanger proberen te worden. De meeste van ons zijn vanaf najaar 2014 bezig en dus al een poosje op weg. Daarom is iedereen welkom om mee te schrijven als je al minimaal 2 jaar aan het proberen bent zwanger te worden.
Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt
.
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden!
Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
.
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.
Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
Lijkt het je leuk om mee te schrijven? We vinden het leuk als je je even voorstelt
| naam | leeftijd | ronde | #kind | NOD | bijzonderheden |
| flipje2 | 29/41 | ICSI1, tp5 | eerste | 15 aug? | kan alleen zwanger worden via ICSI 3x mk (jun '16, dec '16, jul '17) |
| Praatje | 34/42 | 58 | eerste | ? | 1 mk (feb '15) Gaat niet de mmm in |
Peach1990 en Da4ntje jullie schrijven hier al een tijd niet meer mee, maar we hopen allemaal dat jullie wens ooit vervuld zal worden!
Yeah, hieronder de dames die zwanger zijn!
| naam | leeftijd | #kind | afspraken | uitgerekend |
| Ylva | 31/30 | eerste | afspraken | 31 augustus '17 |
| Unicorn32 | 34/32 | eerste | 24 november '17 |
Lieve Gadgetfreak, Proeliewoelie, Meivo, Miss94, Gurlie-1, Lisette_, Minilove, Suze27, Elliepie, Teacup, RianH, Mama_lin, Hil01, N89, Flower253, MissTiek2015, KimL en Bliss, jullie zijn inmiddels allemaal mama. Geniet van jullie kleintjes en kom af en toe nog eens langs om een update te geven.
Gebruikersnaam: Proberen2014-2015
Wachtwoord: Proberen
anoniem_227911 wijzigde dit bericht op 18-07-2017 17:18
42.33% gewijzigd
zaterdag 23 januari 2016 om 17:34
Ik heb heeeeeeel vaak met een kussentje gelegen. Daar geloof ik nou weer wél in, omdat anders de boel er gewoon uit loopt. Hoe langer het binnen blijft, hoe meer kans zo simpel is het.
Dus met name wanneer manlief misschien iets minder goed zaad heeft, zou ik dat wel doen. Net iets meer kans misschien. Het heeft toch niet zoveel invloed op je dagelijkse dingen. Een kwartiertje luieren na het klussen vind ik juist heerlijk eigenlijk!
Maar ja bij ons is het een beetje hopeloos natuurlijk, maar dat wisten we toen nog niet.
Dus met name wanneer manlief misschien iets minder goed zaad heeft, zou ik dat wel doen. Net iets meer kans misschien. Het heeft toch niet zoveel invloed op je dagelijkse dingen. Een kwartiertje luieren na het klussen vind ik juist heerlijk eigenlijk!
Maar ja bij ons is het een beetje hopeloos natuurlijk, maar dat wisten we toen nog niet.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
zaterdag 23 januari 2016 om 19:22
Lisette; wauw!! Gefeliciteerd. Hoop met de andere meiden mee dat het een mooi plekje heeft uitgezocht!
Suze; het kussentje deed ik inderdaad ook! En uh... In de week van de eisprong elke dag seks. Dat deden we eerder nooit maar was een tip van m'n zus.
Dan valt hij niet te missen!
@hier; bijna 7 week.. Misselijk en zere borsten! Maar ik heb het er allemaal voor over. Mijn buik begint al ietsje pietsje te bollen.
Liefs
Minilove
Suze; het kussentje deed ik inderdaad ook! En uh... In de week van de eisprong elke dag seks. Dat deden we eerder nooit maar was een tip van m'n zus.
Dan valt hij niet te missen!
@hier; bijna 7 week.. Misselijk en zere borsten! Maar ik heb het er allemaal voor over. Mijn buik begint al ietsje pietsje te bollen.
Liefs
Minilove
zaterdag 23 januari 2016 om 19:36
zaterdag 23 januari 2016 om 19:40
quote:Ylva85 schreef op 23 januari 2016 @ 19:36:
Helaas hebben de kussentjes en de elke dag seks rond de eisprong nog nergens toe geleid. Ook heb ik al zeer vaak de moed opgegeven en ook dat heeft geen effect gehad .
Bij mij zei de gyn dat het telkens gewoon een kleine kans is en je hebt daar gewoonweg zeer weinig invloed op.Ja idd, geloof ik ook Ylva. Je wéét het gewoon niet! Frustrerend..
Helaas hebben de kussentjes en de elke dag seks rond de eisprong nog nergens toe geleid. Ook heb ik al zeer vaak de moed opgegeven en ook dat heeft geen effect gehad .
Bij mij zei de gyn dat het telkens gewoon een kleine kans is en je hebt daar gewoonweg zeer weinig invloed op.Ja idd, geloof ik ook Ylva. Je wéét het gewoon niet! Frustrerend..
zaterdag 23 januari 2016 om 20:47
Zo ik heb net de pregnylspuit weer in mijn buik gezet. Maandag om 10.30 uur hebben we de 2e iui behandeling. Ben benieuwd wat de opbrengst van het zaad deze keer zal zijn, vorige keer waren het er 1 miljoen. Heel weinig dus, hopelijk deze keer meer goede zwemmers dus meer kans. Ik weet ook niet of een kussentje zal helpen. In het ziekenhuis leggen ze er ook geen kussentje onder, wel moest ik mijn voeten plat op het bed zetten. Maar ze zei ook dat de goede zwemmers al lang onderweg zijn en er niet uit komen. Maar het kan natuurlijk nooit geen kwaad om er een kussentje onder te leggen....
Fijn weekend allemaal.
Fijn weekend allemaal.
zaterdag 23 januari 2016 om 21:09
@Suze Zeer frustrerend inderdaad
Ben erg perfectionistisch, ongeduldig en vind het altijd moeilijk om controle los te laten. Dat het dan net bij mij allemaal zo lastig moet gaan... Ach, een hele goede les dus eigenlijk haha.
@Proeliewoelie Spannend weer hoor!! Ook voor jou duim ik. Wat een dag, maandag. Hoop dat je behandeling dit keer resultaat heeft en dat @Lisettes minikindje precies zit waar het moet zitten .
En fijn dat het volgens de dokter voldoende is om gewoon even te blijven liggen. Dan doe ik dat iig goed hihi.
Ben erg perfectionistisch, ongeduldig en vind het altijd moeilijk om controle los te laten. Dat het dan net bij mij allemaal zo lastig moet gaan... Ach, een hele goede les dus eigenlijk haha.
@Proeliewoelie Spannend weer hoor!! Ook voor jou duim ik. Wat een dag, maandag. Hoop dat je behandeling dit keer resultaat heeft en dat @Lisettes minikindje precies zit waar het moet zitten .
En fijn dat het volgens de dokter voldoende is om gewoon even te blijven liggen. Dan doe ik dat iig goed hihi.
zaterdag 23 januari 2016 om 22:54
hallo dames,
ben er eventjes niet geweest, even kijken wat ik allemaal gemist heb.
*jee flipje, dat zijn inderdaad geen berichten die je nu moet en/of wilt lezen,
dat verhaal dat je schreef over botte naalden.
* minlove,spannend de eerste echo. laat het maar snel 10 febr worden.
* jee gurlie, wat heftig wat jij zo allemaal omschrijft. zeker geen leuke dingen.
gooi het er maar allemaal uit en hopelijk heb je ook snel positieve berichten.
dikke knuffel
*newskies, wat fijn dat je alle vragen hebt kunnen stellen en dat je gerust gesteld bent bij de arts
wat vreemd dat het deze ronde een late ovulatie word.
misschien door de stiekem aanwezige zenuwen?
heb je inmiddels met behulp van de testen het eitje zelf kunnen vinden?
* kruimel gefeliciteerd met jullie ondertrouw
de echte officiële handtekeningen zijn nu gezet. hihi
*LISETTE wat lees ik nu~!!
twee streepjes... jee wat goed
gefeliciteerd..
wow ik weet niet wat ik lees.. wat goed!!
oh laat het maar snel maandag zijn....
oh Kiml als dat zo is ga ik ook meteen een afspraak maken in het zh
dan worden wij ook zwanger.
*peach dikke knuffel
*miss94 aaaah wat lief. dat geeft zeker leuke afleiding.
*ja Ylva ikke ook, ben ook regelmatig aan het googlen om bevestigingen te zoeken
en vervolgens weer in een negatieve dip terecht te komen
elke maand zeg ik weer doe het maar niet want.
maar het helpt niets. zit zo weer achter de pc
hier aan deze kant is het rustig
na een week ziek te zijn ben ik deze week weer begonnen en verwacht
ik volgende week mijn menstruatie
heb deze maand helaas niet nuttig kunnen besteden
voor iedereen die het nodig heeft
een hele dikke knuffel........
ben er eventjes niet geweest, even kijken wat ik allemaal gemist heb.
*jee flipje, dat zijn inderdaad geen berichten die je nu moet en/of wilt lezen,
dat verhaal dat je schreef over botte naalden.
* minlove,spannend de eerste echo. laat het maar snel 10 febr worden.
* jee gurlie, wat heftig wat jij zo allemaal omschrijft. zeker geen leuke dingen.
gooi het er maar allemaal uit en hopelijk heb je ook snel positieve berichten.
dikke knuffel
*newskies, wat fijn dat je alle vragen hebt kunnen stellen en dat je gerust gesteld bent bij de arts
wat vreemd dat het deze ronde een late ovulatie word.
misschien door de stiekem aanwezige zenuwen?
heb je inmiddels met behulp van de testen het eitje zelf kunnen vinden?
* kruimel gefeliciteerd met jullie ondertrouw
de echte officiële handtekeningen zijn nu gezet. hihi
*LISETTE wat lees ik nu~!!
twee streepjes... jee wat goed
gefeliciteerd..
wow ik weet niet wat ik lees.. wat goed!!
oh laat het maar snel maandag zijn....
oh Kiml als dat zo is ga ik ook meteen een afspraak maken in het zh
dan worden wij ook zwanger.
*peach dikke knuffel
*miss94 aaaah wat lief. dat geeft zeker leuke afleiding.
*ja Ylva ikke ook, ben ook regelmatig aan het googlen om bevestigingen te zoeken
en vervolgens weer in een negatieve dip terecht te komen
elke maand zeg ik weer doe het maar niet want.
maar het helpt niets. zit zo weer achter de pc
hier aan deze kant is het rustig
na een week ziek te zijn ben ik deze week weer begonnen en verwacht
ik volgende week mijn menstruatie
heb deze maand helaas niet nuttig kunnen besteden
voor iedereen die het nodig heeft
een hele dikke knuffel........
zondag 24 januari 2016 om 07:34
Ahh dankjulliewel meiden voor de lieve reacties!
Ik wil dat dit topic nu heeeeell snel gaat leeglopen!
Ik vind jullie stuk voor stuk toppers en heb echt elke keer weer zoveel aan jullie gehad.
Als ik nou adressen zou hebben, zou iedereen een mooie bos bloemen van me krijgen
Ik wil dat dit topic nu heeeeell snel gaat leeglopen!
Ik vind jullie stuk voor stuk toppers en heb echt elke keer weer zoveel aan jullie gehad.
Als ik nou adressen zou hebben, zou iedereen een mooie bos bloemen van me krijgen
The finest pleasure is kindness to others.
zondag 24 januari 2016 om 13:44
Thx Praatje! Leuke dag morgen. 'S Ochtends in ondertrouw en morgenavond gaan we eten waar we gaan trouwen.
Wil morgenochtend ook een test gaan doen.. al dikke week last van ongi-kramp gevoel, zere gespannen borsten, hoofdpijn, moe, bloed chagrijnig in de ochtend naar mn vriend en een weeiig/misselijk gevoel. Mega zin in tosti en na drie happen het idee dat ik hem liever uitkots dan op eet. Misschien ook gewoon een griepje dat op de loer ligt maar toch maar even checken.. mn nod is eigenlijk pas donderdag...
Fijne zondag dames!
Wil morgenochtend ook een test gaan doen.. al dikke week last van ongi-kramp gevoel, zere gespannen borsten, hoofdpijn, moe, bloed chagrijnig in de ochtend naar mn vriend en een weeiig/misselijk gevoel. Mega zin in tosti en na drie happen het idee dat ik hem liever uitkots dan op eet. Misschien ook gewoon een griepje dat op de loer ligt maar toch maar even checken.. mn nod is eigenlijk pas donderdag...
Fijne zondag dames!
zondag 24 januari 2016 om 14:45
Dat is zeker een goede dag morgen Kruimel!
Ik weet niet of de ondertrouw bij verschillende gemeentes anders is, maar bij ons stelde het echt niks voor. Opeens stonden we (na 5 minuten) weer verdwaasd buiten .. euh oke.. Toen zijn we idd ook de stad maar in gegaan, nieuwe schoenen gekocht en uit eten gegaan om het te vieren, hihi. Maak er wat leuks van samen, het is toch weer een stap in je relatie, leuk hoor!
Ook spannend van de test meid! Ik duim voor je.
Praatje je bent al even aan het kwakkelen he met je gezondheid, wat vervelend. Er heerst ook vanalles. Komende maand gaan jullie er weer voor!
Proeliewoelie veel succes morgen! Ik hoop dat op een goede zaad opbrengst (zeg je dat zo?) in ieder geval duim ik voor je!
Ylva, het ongeduldige herken ik zeker. Als ik iets wil, wil ik het liever vandaag dan morgen. En meestal lukt dat ook wel... totdat we hieraan begonnen! Twijfel niet aan jezelf of je het "goed doet" want je kunt het nou eenmaal niet goed of fout doen.
Ik weet niet of de ondertrouw bij verschillende gemeentes anders is, maar bij ons stelde het echt niks voor. Opeens stonden we (na 5 minuten) weer verdwaasd buiten .. euh oke.. Toen zijn we idd ook de stad maar in gegaan, nieuwe schoenen gekocht en uit eten gegaan om het te vieren, hihi. Maak er wat leuks van samen, het is toch weer een stap in je relatie, leuk hoor!
Ook spannend van de test meid! Ik duim voor je.
Praatje je bent al even aan het kwakkelen he met je gezondheid, wat vervelend. Er heerst ook vanalles. Komende maand gaan jullie er weer voor!
Proeliewoelie veel succes morgen! Ik hoop dat op een goede zaad opbrengst (zeg je dat zo?) in ieder geval duim ik voor je!
Ylva, het ongeduldige herken ik zeker. Als ik iets wil, wil ik het liever vandaag dan morgen. En meestal lukt dat ook wel... totdat we hieraan begonnen! Twijfel niet aan jezelf of je het "goed doet" want je kunt het nou eenmaal niet goed of fout doen.
zondag 24 januari 2016 om 20:00
hey dames
even nog een moed-gevend berichtje:
één van mijn collega's was op jonge leeftijd mama geworden. haar dochter is nu op haar beurt bevallen vorig jaar, en zijzelf zijn al een tijdje bezig om ook nog eens zwanger te worden...
begin vorig jaar hadden ze dan toch eindelijk dat langverwachte nieuws, na 20 jaar proberenwas het eindelijk gelukt! omwille van hun geloof wilden ze ook geen medische hulp (ivf, ...), en zelfs de dokter sprong een gat in de lucht toen ze hem het nieuws vertelden (ze had ook nog één of ander medisch probleem, maar weet niet meer welk)... in september is ze dan bevallen van een flinke zoon...
zo zie je maar... blijven proberen ladies, net zoals iedereen hier die voorbije maand(en) positief testten zal het ook jullie ooit lukken!!!!!
knuffels voor iedereen die het nodig heeft!
even nog een moed-gevend berichtje:
één van mijn collega's was op jonge leeftijd mama geworden. haar dochter is nu op haar beurt bevallen vorig jaar, en zijzelf zijn al een tijdje bezig om ook nog eens zwanger te worden...
begin vorig jaar hadden ze dan toch eindelijk dat langverwachte nieuws, na 20 jaar proberenwas het eindelijk gelukt! omwille van hun geloof wilden ze ook geen medische hulp (ivf, ...), en zelfs de dokter sprong een gat in de lucht toen ze hem het nieuws vertelden (ze had ook nog één of ander medisch probleem, maar weet niet meer welk)... in september is ze dan bevallen van een flinke zoon...
zo zie je maar... blijven proberen ladies, net zoals iedereen hier die voorbije maand(en) positief testten zal het ook jullie ooit lukken!!!!!
knuffels voor iedereen die het nodig heeft!
zondag 24 januari 2016 om 20:31
maandag 25 januari 2016 om 08:47
Lisette, heel veel succes, we duimen allemaal voor je!
Proeliewoelie ik duim voor een goede uitslag van het aantal zwemmers straks, en hopelijk is het dan ook eindelijk raak voor jullie!
Kruimel, heel erg veel plezier! Gaan er nog vrienden/familie mee of doen jullie dit lekker met zijn tweetjes?
Proeliewoelie ik duim voor een goede uitslag van het aantal zwemmers straks, en hopelijk is het dan ook eindelijk raak voor jullie!
Kruimel, heel erg veel plezier! Gaan er nog vrienden/familie mee of doen jullie dit lekker met zijn tweetjes?
maandag 25 januari 2016 om 09:09
maandag 25 januari 2016 om 09:15
maandag 25 januari 2016 om 09:18
quote:kiml schreef op 22 januari 2016 @ 08:43:
OMG Lisette wat een nieuws, wat een GE-WEL-DIG nieuws! Lijkt wel alsof iedereen die een afspraken in het zhuis heeft dat die ineens spontaan zwanger word!
De poli is denk ik om half 9 open?
Zoo spannend!!
Zal nog regelmatig het forum checken vandaag of er meer nieuws van je is!!
Ik ben zoooooooooooooooooo blij voor jullie Denk dat praatje op dit bericht van je doelt Kiml!
OMG Lisette wat een nieuws, wat een GE-WEL-DIG nieuws! Lijkt wel alsof iedereen die een afspraken in het zhuis heeft dat die ineens spontaan zwanger word!
De poli is denk ik om half 9 open?
Zoo spannend!!
Zal nog regelmatig het forum checken vandaag of er meer nieuws van je is!!
Ik ben zoooooooooooooooooo blij voor jullie Denk dat praatje op dit bericht van je doelt Kiml!
maandag 25 januari 2016 om 09:27
Thx ladies! Lief! We gaan vanavond lekker met zn tweetjes uiteten. Mn schoonouders willen perse vanmiddag nog even langs komen. Dus vverplicht gebak eten vanmiddag 
Een omo witte test vanmorgen helaas dus vanavond het wijnarrangement maar uitproberen . We laten hierdoor onze dag niet verpesten en gaan vol goede moed weer verder... (al heb ik wel even heel hard gevloekt vanmorgen)
Knuffel voor jullie allemaal omdat we dat soms gewoon nodig hebben
Een omo witte test vanmorgen helaas dus vanavond het wijnarrangement maar uitproberen . We laten hierdoor onze dag niet verpesten en gaan vol goede moed weer verder... (al heb ik wel even heel hard gevloekt vanmorgen)
Knuffel voor jullie allemaal omdat we dat soms gewoon nodig hebben
maandag 25 januari 2016 om 09:54
@Lisette ik wil je mijn adres gerust even doorsturen voor die bloemen hoor, hahaha
Wat leuk he, is het nieuws al een beetje gesettled of heb je nog getest? Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik denk ik 5 testen gedaan, telkens om de dag, haha, gewoon omdat ik het niet geloofde..
@Miss94 oh heb je een puppy gekocht? Wat fijn! Welk ras is het? Zo schattig!
@kruimel; geniet van je wijnarrangement meid!
Proeliewoelie ik duim voor jou!!
@praatje verzorg jezelf en neem ook voldoende rust, wat vervelend dat je je al een tijdje niet goed voelt!
@hier buiten het feit dat mijn uitgebreid zondags ontbijt gisteren besliste om niet binnen te blijven hebben we toch een leuk weekend gehad. Naar de Ikea geweest en eindelijk gordijnen gekocht voor in de slaapkamer. heb vannacht eindelijk eens goed geslapen
Zaterdag bij vrienden gaan eten, en mijn vriendin die ook al een tijdje aan het proberen was, ook meer dan een jaar net als bij ons, zijn ook zwanger. heel leuk nieuws dus, 1.5 week voor ons uitgeteld.. het is hier een heuse babyboom rondom ons. Dat betekent maar 1 ding: dat ik die positieve vibes doorstuur naar dit forum!! ik geloof erin!!
Wat leuk he, is het nieuws al een beetje gesettled of heb je nog getest? Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik denk ik 5 testen gedaan, telkens om de dag, haha, gewoon omdat ik het niet geloofde..
@Miss94 oh heb je een puppy gekocht? Wat fijn! Welk ras is het? Zo schattig!
@kruimel; geniet van je wijnarrangement meid!
Proeliewoelie ik duim voor jou!!
@praatje verzorg jezelf en neem ook voldoende rust, wat vervelend dat je je al een tijdje niet goed voelt!
@hier buiten het feit dat mijn uitgebreid zondags ontbijt gisteren besliste om niet binnen te blijven hebben we toch een leuk weekend gehad. Naar de Ikea geweest en eindelijk gordijnen gekocht voor in de slaapkamer. heb vannacht eindelijk eens goed geslapen
Zaterdag bij vrienden gaan eten, en mijn vriendin die ook al een tijdje aan het proberen was, ook meer dan een jaar net als bij ons, zijn ook zwanger. heel leuk nieuws dus, 1.5 week voor ons uitgeteld.. het is hier een heuse babyboom rondom ons. Dat betekent maar 1 ding: dat ik die positieve vibes doorstuur naar dit forum!! ik geloof erin!!
Happiness is only real when shared
maandag 25 januari 2016 om 09:59
Kruimel fijn dag vandaag en geniet van je etentje met wijntje vanavond!
Lisette duim duim duim nog een half uurtje wat spannend!
Ook voor jou duim ik heel hard Proeliewoelie!
Ellie wat een toeval dat je vriendin ook zwanger is (na zo'n tijd). Leuk zeg om samen te kunnen delen! Nog steeds overgeven dus? Boehoe. Heb je al medicatie geprobeerd?
Lisette duim duim duim nog een half uurtje wat spannend!
Ook voor jou duim ik heel hard Proeliewoelie!
Ellie wat een toeval dat je vriendin ook zwanger is (na zo'n tijd). Leuk zeg om samen te kunnen delen! Nog steeds overgeven dus? Boehoe. Heb je al medicatie geprobeerd?
maandag 25 januari 2016 om 11:05
Lisette wat een spanning!! Ik zit me helemaal niet te concentreren op mijn werk omdat ik steeds het forum zit te checken in de hoop op een positief berichtje van je!
Kruimel hahaha dat gebakje overleef je wel, en vanavond lekker quality time met je aanstaande!
Ellie wat een geweldig nieuws dat je vriendin nu ook gelijk zwanger is! Dat is een van de dingen die ik zelf het moeilijkst vind, we lopen nu steeds meer 'achter' op onze goede vrienden.
Kruimel hahaha dat gebakje overleef je wel, en vanavond lekker quality time met je aanstaande!
Ellie wat een geweldig nieuws dat je vriendin nu ook gelijk zwanger is! Dat is een van de dingen die ik zelf het moeilijkst vind, we lopen nu steeds meer 'achter' op onze goede vrienden.
maandag 25 januari 2016 om 11:55
Wat @Flipje zegt. Ik ben zo benieuwd @Lisette...! Hopelijk goed nieuws!! Je kan niet zeggen dat we niet aan je denken geloof ik hihi.
En @kiml en @praatje, nou, dat zou betekenen dat ik ook zwanger moet worden nu. Maar ik vrees dat ik de positieve vibe zal doorbreken. Geen teken van leven daar beneden, dus ik wacht mijn ongesteldheid af ;P.
En @kiml en @praatje, nou, dat zou betekenen dat ik ook zwanger moet worden nu. Maar ik vrees dat ik de positieve vibe zal doorbreken. Geen teken van leven daar beneden, dus ik wacht mijn ongesteldheid af ;P.
maandag 25 januari 2016 om 12:07
Daar ben ik! Haha geweldig dat jullie ook nu zo meeleven!
Helaas Weten we nog niks 100% zeker, helaas toch echt te vroeg..
Ze kon wel een heel klein 'stipje' zien, en die zou 'waarschijnlijk' in mijn baarmoeder zitten.
Maar het was zo klein dat ze echt nog niet wilde juichen.
Ze was wel ontzettend blij dat we met het nieuws kwamen van een positieve test, daarop zei ik: en nu is dus al onze hoop op u gericht.
Mijn vriend zegt dat dat de reden is waarom ze niets zeker durfde te zeggen haha.
Volgende week dinsdag nieuwe afspraak, dan moest ze zeker iets zien.. Gaat een lange week worden pff! Zolang ik geen buikpijn krijg houd ik hoop dat het inderdaad in de baarmoeder genesteld is
Helaas Weten we nog niks 100% zeker, helaas toch echt te vroeg..
Ze kon wel een heel klein 'stipje' zien, en die zou 'waarschijnlijk' in mijn baarmoeder zitten.
Maar het was zo klein dat ze echt nog niet wilde juichen.
Ze was wel ontzettend blij dat we met het nieuws kwamen van een positieve test, daarop zei ik: en nu is dus al onze hoop op u gericht.
Mijn vriend zegt dat dat de reden is waarom ze niets zeker durfde te zeggen haha.
Volgende week dinsdag nieuwe afspraak, dan moest ze zeker iets zien.. Gaat een lange week worden pff! Zolang ik geen buikpijn krijg houd ik hoop dat het inderdaad in de baarmoeder genesteld is
The finest pleasure is kindness to others.
maandag 25 januari 2016 om 12:44