Minnaar
dinsdag 21 oktober 2008 om 15:24
Tja, bij de een heb je die gevoelens (dat je het wilt weten en jaloezie) en bij de ander niet. Ik denk dat bij diegene waarbij je jaloers bent je eigenlijk een stapje te ver bent gegaan. Eigenlijk moet je een sv makkelijk kunnen loslaten maar helaas is dit niet altijd zo makkelijk. Het afhankelijk zijn van hem is eigenlijk niet goed want dat betekent dat je er met teveel gevoel in zit.
(zei ze, terwijl ze zelf hartstikke jaloers was...)
(zei ze, terwijl ze zelf hartstikke jaloers was...)
dinsdag 21 oktober 2008 om 17:10
quote:Belgenmoppie schreef op 21 oktober 2008 @ 14:01:
Ruimdenkende en moderne vrouwen dat we zijn, weten we natuurlijk dat een sv geen exclusief bezit is, die houdt er zeker weten nog andere vrouwtjes op na.
Wat vinden jullie van dat gegeven ? Laat dat jullie koud of ... niet ?Ik denk ook dat je de vraag algemener kan stellen....of zouden er geen vrouwen zijn met meerdere sv-tjes.
Ruimdenkende en moderne vrouwen dat we zijn, weten we natuurlijk dat een sv geen exclusief bezit is, die houdt er zeker weten nog andere vrouwtjes op na.
Wat vinden jullie van dat gegeven ? Laat dat jullie koud of ... niet ?Ik denk ook dat je de vraag algemener kan stellen....of zouden er geen vrouwen zijn met meerdere sv-tjes.
dinsdag 21 oktober 2008 om 19:43
Dat is een dubbele ontkenning Stew dus een bevestiging.
De discussie over exclusiviteit is heel herkenbaar voor mij omdat de eerste die daarover begon mijn echtgenote was.
Later heb ik met iemand die me nog steeds lief is dezelfde discussie gehad.
Hoe exclusief is iemand die al een vaste partner heeft voor een sv, die exclusiviteit is er al niet. (xana zegt dit ook)
Dan hangt het dus af van de afspraken die je samen maakt en de openheid die je daarin wil en kan hebben, ik denk dat dat kan varieren van volledige openheid tot "de kop in het zand steken".
Ik ben het dus niet eens met de stelling van xana dat iemand per definitie oneerlijk zou zijn, omdat er ook mensen zijn die eerlijk zijn naar hun no1.
De discussie over exclusiviteit is heel herkenbaar voor mij omdat de eerste die daarover begon mijn echtgenote was.
Later heb ik met iemand die me nog steeds lief is dezelfde discussie gehad.
Hoe exclusief is iemand die al een vaste partner heeft voor een sv, die exclusiviteit is er al niet. (xana zegt dit ook)
Dan hangt het dus af van de afspraken die je samen maakt en de openheid die je daarin wil en kan hebben, ik denk dat dat kan varieren van volledige openheid tot "de kop in het zand steken".
Ik ben het dus niet eens met de stelling van xana dat iemand per definitie oneerlijk zou zijn, omdat er ook mensen zijn die eerlijk zijn naar hun no1.
dinsdag 21 oktober 2008 om 19:57
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:02
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:09
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:18
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:23
@MrsLucky - Nou, dat is voor mij wat kort door de bocht... Misschien toch de reden waarom je een SV hebt... Alleen voor de spanning, of dat er toch meer mist in je relatie. In het laatste geval hoef je niet per definitie, in een relatie waar je je wel happy in voelt, oneerlijk te zijn.
Ofwel, eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
Ofwel, eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:37
quote:mrsLucky schreef op 21 oktober 2008 @ 20:14:
Stew, is het niet een beetje zo dat mensen die een sv hebben buiten hun eigen relatie per definitie niet helemaal eerlijk zijn?
Dat ligt toch ook aan de afspraken die je met je nr. 1 hebt gemaakt? Ik vind de stelling eens een vreemdganger altijd een vreemdganger ook niet juist.Maar ik geloof wel dat de drempel lager ligt nadat je het een keer hebt gedaan.
En ik blijf er ook nog steeds bij dat je echt een steady relatie moet hebben om er een sv op na te kunnen houden, anders speel je met vuur.
Stew, is het niet een beetje zo dat mensen die een sv hebben buiten hun eigen relatie per definitie niet helemaal eerlijk zijn?
Dat ligt toch ook aan de afspraken die je met je nr. 1 hebt gemaakt? Ik vind de stelling eens een vreemdganger altijd een vreemdganger ook niet juist.Maar ik geloof wel dat de drempel lager ligt nadat je het een keer hebt gedaan.
En ik blijf er ook nog steeds bij dat je echt een steady relatie moet hebben om er een sv op na te kunnen houden, anders speel je met vuur.
dinsdag 21 oktober 2008 om 20:44
dinsdag 21 oktober 2008 om 22:26
ik lig al weken bij stewwie in de tuin, kruip in haar kofferbak als ze met de auto weggaat, loop onopvallend achter haar in de appie heijn............vlieg mee heen en terug...........lig onder haar bed...........sta bij haar in het pashokkie ( trouwens mooi borsten heb je stewwie.........enne je kont is ook niet mis )......en ik weet nog niks, helemaal niks.
en ik wil het zoooooooooooooooooooo graag weten.
en ik wil het zoooooooooooooooooooo graag weten.
dinsdag 21 oktober 2008 om 22:46