Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Pffff, Lastige vraag. Ik weet het niet....

Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken.
Tja, bij de een heb je die gevoelens (dat je het wilt weten en jaloezie) en bij de ander niet. Ik denk dat bij diegene waarbij je jaloers bent je eigenlijk een stapje te ver bent gegaan. Eigenlijk moet je een sv makkelijk kunnen loslaten maar helaas is dit niet altijd zo makkelijk. Het afhankelijk zijn van hem is eigenlijk niet goed want dat betekent dat je er met teveel gevoel in zit.

(zei ze, terwijl ze zelf hartstikke jaloers was...)
Waarom zou je dat niet mogen vragen, hij kan het jou toch ook vragen? Het gaat erom of je het antwoord echt wilt weten, soms is de illusie dat je de enige bent veel fijner.
quote:Belgenmoppie schreef op 21 oktober 2008 @ 14:01:

Ruimdenkende en moderne vrouwen dat we zijn, weten we natuurlijk dat een sv geen exclusief bezit is, die houdt er zeker weten nog andere vrouwtjes op na.

Wat vinden jullie van dat gegeven ? Laat dat jullie koud of ... niet ?Ik denk ook dat je de vraag algemener kan stellen....of zouden er geen vrouwen zijn met meerdere sv-tjes.
Natuurlijk niet, YY
Dat is een dubbele ontkenning Stew dus een bevestiging.

De discussie over exclusiviteit is heel herkenbaar voor mij omdat de eerste die daarover begon mijn echtgenote was.

Later heb ik met iemand die me nog steeds lief is dezelfde discussie gehad.

Hoe exclusief is iemand die al een vaste partner heeft voor een sv, die exclusiviteit is er al niet. (xana zegt dit ook)

Dan hangt het dus af van de afspraken die je samen maakt en de openheid die je daarin wil en kan hebben, ik denk dat dat kan varieren van volledige openheid tot "de kop in het zand steken".

Ik ben het dus niet eens met de stelling van xana dat iemand per definitie oneerlijk zou zijn, omdat er ook mensen zijn die eerlijk zijn naar hun no1.
Kleine toevoeging, er zijn ook mensen die eerlijk zijn naar hun sv.
quote:stewardess schreef op 21 oktober 2008 @ 19:46:

Kleine toevoeging, er zijn ook mensen die eerlijk zijn naar hun sv.Dat bedoel ik ook met mijn laatste zin, het kan ook zijn dat er geen openheid naar de vaste partner is (omdat dat niet kan of "werkt") maar dat die openheid er wel is richting sv.
@YY Je verdraait mijn woorden of ik heb het niet duidelijk genoeg opgeschreven. Ik zeg nergens (of bedoelde het iig niet zo) dat iemand per definitie oneerlijk zou zijn maar ik vind dat ik niet kan en mag verwachten dat mijn sv wel eerlijk naar mij toe is als hij dat ook niet naar zijn vrouw is.
Idd Xana, ik denk dat je idd nooit van je sv maar verwachten dat hij eerlijk is. Tenzij je allebei single bent, dan is dat toch wel anders vind ik... Hoewel ik het moeilijk vind om daar een mening over te hebben omdat ik daar geen ervaring meer heb.
Je kunt toch wel met je sv afspreken dat je daar eerlijk over bent, of ben ik nou zo naief? Het lijkt me dat je ook andere afspraken kunt maken met je sv over wanneer de sv-relatie over zal zijn bv.
Xana sry dan begreep ik je verkeerd en bedoelen we hetzelfde.

Maar ben het met Stew eens dat je wel afspraken kunt maken.
anoniem_27035 wijzigde dit bericht op 21-10-2008 20:16
Reden: laatste zin toegevoegd
% gewijzigd
Stew, is het niet een beetje zo dat mensen die een sv hebben buiten hun eigen relatie per definitie niet helemaal eerlijk zijn?
De meeste mensen hebben binnen hun relatie (vaak stilzwijgend) ook de afspraak dat er niet buiten de deur wordt gesekst en daar houden velen van ons zich ook niet aan. Waarom dan wel de verwachting van je sv hebben dat hij alleen maar met zijn vrouw en jou sekst.
@MrsLucky - Nou, dat is voor mij wat kort door de bocht... Misschien toch de reden waarom je een SV hebt... Alleen voor de spanning, of dat er toch meer mist in je relatie. In het laatste geval hoef je niet per definitie, in een relatie waar je je wel happy in voelt, oneerlijk te zijn.

Ofwel, eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger?
quote:mrsLucky schreef op 21 oktober 2008 @ 20:14:

Stew, is het niet een beetje zo dat mensen die een sv hebben buiten hun eigen relatie per definitie niet helemaal eerlijk zijn?

Dat ligt toch ook aan de afspraken die je met je nr. 1 hebt gemaakt? Ik vind de stelling eens een vreemdganger altijd een vreemdganger ook niet juist.Maar ik geloof wel dat de drempel lager ligt nadat je het een keer hebt gedaan.

En ik blijf er ook nog steeds bij dat je echt een steady relatie moet hebben om er een sv op na te kunnen houden, anders speel je met vuur.
Dat klopt wel, ben er vanuit gegaan dat je partner er niks van weet.

En dat je een goede relatie moet hebben daar sta ik achter, wanneer je vreemdgaat (bah wat een stom woord) terwijl je relatie niet goed zit dan krijg je idd nog meer problemen, vreemdgaan lost niks op namelijk.
Ik wil hier trouwens niet gaan doen alsof ik een open relatie heb. Mijn partner weet ook van niks, dat hebben wij zo afgesproken. Ik wil het van hem ook niet weten.
En ik wil het van jou wel graag weten Stew, of heb je de afspraak dat je niemand iets mag vertellen?

Sssssst, hij zou wel eens mee kunnen lezen.
Fluister het dan maar!
*legt een stapel richtmicrofoons klaar om maar niets te missen*
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
ik lig al weken bij stewwie in de tuin, kruip in haar kofferbak als ze met de auto weggaat, loop onopvallend achter haar in de appie heijn............vlieg mee heen en terug...........lig onder haar bed...........sta bij haar in het pashokkie ( trouwens mooi borsten heb je stewwie.........enne je kont is ook niet mis )......en ik weet nog niks, helemaal niks.

en ik wil het zoooooooooooooooooooo graag weten.
Zo, DMJN, dat was niet de afspraak! Nu weet iedereen het van ons! Ik wilde het zelf liever vertellen.
ja hallo..............ik zei dat ik het, ondanks al mijn speurwerk, niet weet..................ik weet het gewoon niet.

alles is voor niks geweest, ik stop ermee..........ik ga niet meer tot diep in de nacht in die tuin van jou liggen met mijn verrekijkert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven