zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

Wokken was super!! Heel gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!!

Ukkie, waren de snoepjes lekker { } ha ha ha!!!
he get koe dat is balen zeg, maar wel oke toch? heb je het een beetje bij neer kunnen leggen?

@ukkie, jij gefelcitieerd met je nieuwe functie! minder werken en meer verdienen, dat zijn altijd prettige dingen. Top dat je met die blaren en dreigende ontstekingen toch nog zo lang bv hebt gegeven, was er zelf ws allang mee gekapt.

@lola piepzooi bij jullie thuis dus. kan me voorstellen dat het je toch mer stress en gedoe oplevert dan je had verwacht, blijf de sex vooral wel leuk vinden.....en probeer het zwanger worden op een laag pitje te zetten (makkelijker gezegd dan gedaan, maar het moet wel leuk blijven natuurlijk)

heeldikke knuffel iig......

hier alles oke, ben het weekend alleen thuis met meisje.Leif is net weg gegaan voor een feestje in het westen des lands en is morgen weer terug. zal zo m'n wijffie er maar eens uitplukken en nog wat lekkers halen voor het ontbijt morgenochtend (chocoladebroodjes) hmmm volgens mij probeert de baby recht op te staan in m'n buik, opeens een heleboel druk aan de onderkant van m'n buik.........
Ringel. allemaal doorgegaan voor Joya, niet voor mezelf. Nu ga ik ook alleen de dagvoedingen stoppen, dus geef dan nog altijd 3 voedingen zelf. Lijkt me goede verdeling.

Koe, nee nog niet op, maar lekker zijn ze zeker!!!
hey wat rustig hiero't weekend!! iedereen aan het genieten van het mooie herfst weer??

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen met mijn mannetje { normaal moet ie altijd al om 8.30uur naar de kantine voor voetbal, vandaag pas om12.30}

ik ben vanmiddag ff bij mijn ouders geweest.. leuk setje kleren gekregen voor de kleine meid.....

Morgen gezellig naar het werk toe enne morgen middag begint die vrouw met de muurschildering van Winnie......Ben benieuwd!!

Ringel, ja moet me er maar bij neerleggen he't is beter zo voor mij en de kleine! Ben allang blij dat verder alles goed is met ons...

Groetjes Koe
Jeetje, we zakken zo wel erg ver weg!! Alles goed met iedereen??

Groetjes
alles goed! weekje vrij dus druk in huis bezig met opruimen en ondertussen tuin ontwerp aan t maken en deze ook uitvoeren. gister appelboompjes gekocht. verheug me op t voorjaar!!

koe, hoe ist met de muurschildering???
muurschildering is klaar, helemaal super!!!!!!!! We zijn er erg blij mee, zelfs mijn mannetje vindt het geweldig!!

Waar is iedereen ???????

LolaM, voorjaar???????? 't moet nog winter worden { wat absoluut niet mijn favoriete seizoen is}

Vandaag 2x weer hartkloppingen gehad balen dus!! Verder gaat het goed.... Morgen vroeg gezellig naar het werk.. heb voor mijn lieftallige collega's ff een cake gebakken!! Dusse lekker wat te smikkelen bij de thee..

Groetjes
ola meiden,

Hoe is het met iedereen?

@ Koe: hoe is je schilderij geworden? Heb je nu levensgroot Winnie in de baby-kamer?

Balen dat je niet meer mag werken. Hoe voelt dat nu? Heb je het een beetje een plekje kunnen geven?

@ Lola: wat fijn met de tuin bezig zijn he. Appelboompjes? Leuk joh! Heb je een grote tuin? Bij ons staan sinds mei steigers in de tuin, maar die worden volgende week weggehaald en dan gaan wij ook weer lekker bezig met de tuin! Verheug me er nu al op!

@ Ukkie: Wat gaaf dat je de baan hebt!! Echt te gek! Heb je er al zin in?

En je gaat dus stoppen met de bv? Dat zal wel een opluchting zijn he, na al die bijna- en helemaal onstekeningen.

@ Ringel: nog steeds opsta-pogingen bij je baby? Hoe gaat de zwangerschap verder?

@ KK: ik weet niet of je nog meeleest, maar ik vroeg me af hoe het met je gaat. Heb je je rust een beetje terug gevonden?

Hier is alles wel ok. Ben een paar dagen vrij geweest. Heerlijk! Vandaag weer gewerkt, was wel ok. Niet te druk, maar ook niet heel rustig. Dus gewoon lekker! Verder is alles rustig. Ik ben niet veel bezig met het zwanger-worden en dat voelt eigenlijk wel heel goed! Merk dat ik veel rustiger en ontspannender ben dan bv vorige maand. Dus dat gaat helemaal goed.

Ik ga lekker koken voor mijn mannetje! Tot snel meiden!
Oh net Koe's bericht gemist.

Fijn dat de muur helemaal klaar is! Is het het plaatje van je avatar?
Aapje, ja dat plaatje lijkt er erg veel op, is ietsie anders... niet zoveel groen zeg maar!! en wat bloemetjes om de boel op te vrolijken!! maaruh mijn fototoestel is stuk dusse kan het jullie niet laten zien!! SORRY!!!!!

Ik vind het echt niet leuk dak niet meer mag werken, ben wel blij dat ik nog 2 ochtenden gezellig heen ga, maar das voor mij erg moeilijk om dan echt niks te doen zeg maar!! Hele opgave voor mij, ben een bezig bijtje zeg maar!!

Ik weet dat het beter is zo, aan die gedachten hou ik me aan vast!! Maar ben tot nu toe helemaal niet ziek geweest of kwaaltjes gehad, dusse heb niks te klagen hoor!!

Wat fijn dat je je goed voelt Aapje! je kan er beter ook niet teveel mee bezig zijn {klinkt zo makkelijk maar is moeilijk!!}..
@Ukkie: gefeliciteerd met je promotie. En je gaat het gewoon zo goed doen, dat als ze terugkomt, iedereen weet dat jij beter bent en ze niet om je heen kunnen.

@Koe: zo, nu al stoppen met werken, dat zijn geen halve maatregelen.

Druk weekend achter de rug, ben niet veel op het internet geweest en dus ook niet hier. Wij zitten weer vol in het werkende leven (lees: sleur) en dat vind ik wel jammer. Op vakantie hadden we veel aandacht voor elkaar, veel lol gemaakt, serieuze gesprekken, veel sex en nu is het gewoon weer, eten, op de bank ploffen en slapen. Nou ja, we zijn er zelf bij en ik vind ook wel dat ik er wat aan moet doen, maar heb er de puf niet meer voor. Tja, workaholics hé, dan krijg je dat.
hoi meiden

hoe gaat het met iedereen>

ik ben gister naar marco borsato geweest met mijn 3 zussen, het was heel gezellig en we hebben lekker meegezongen met alle bekende liedjes!

we hadden staanplaatsen dus het was wel vermoeiend maar wel heel leuk.

alleen wel jammer dat je je in de bus moest proppen weet terug naar arnhem station...

mijn vriendje is nog steeds in brazilie voor zn werk, als het goed is komt hij 1 november weer terug.

ik ben afgelopen zaterdag naar de film Bride Flight geweest, normaal houd ik helemaal niet van Nederlandse films, maar deze was wel errug leuk. Vooral leuk als je bezig bent met zwanger worden of bent trouwens.

met mijns oma gaat het ook wat beter, ze krijgt nu weer wat minder morfine, en heeft ook steeds meer contact met de mensen in het verpleeghuis. heel langzaamaan krijgt ze toch weer een beetje zin in t leven...
He KK dat zijn toch wel weer goede berichten! en je klinkt ook al een tukkie positiever in je stukje.

hier eignelijk alles wel oke, ook de zgn sleur......hahahahaha (dat verandert dus nooooooit!)

werken, eten,slapen, zorgen en tussen de bedrijven door een beetje boel zwanger zijn. Komende vrijdag weer naar de verloskundige toch eigenlijk best wel zin in.
@KK: goed om te horen dat het weer wat beter gaat met je oma.

@Ringel: tja, ik had ook niet de illusie dat wij de enige zijn, haha. Veel plezier bij de verloskundige.

Hier verder niks te melden, vrijdag lekker vrij dus lang weekend, hoop dat het lekker weer wordt.

Nu ff internetten en op zoek naar een winterschilder, want het huis moet nodig een schilderbeurtje krijgen.

fijne avond
KK, leuk, Marco Borsato, ik ben de vorige x geweest met Sympfonica in Rosso, ook echt een super concert....

Wat fijn zeg dat je oma weer wat zin in het leven krijgt.. Voor haar en jullie ook erg fijn dat je weer wat contact met haar krijgt!

Wat doet je vriend voor een werk dan als hij zover van huis is.... Ik moet er niet aan denken dat mijn mannetje zover bij me weg is....Nog ff volhouden hij is der bijna weer..

Vanmorgen gezellig naar het werk geweest, had ff een cake gebakken voor mij collega's, waren ze geloof ik wel blij mee!!

Was een gezellige ochtend!!

Vanmiddag bij mijn ouders geweest, daar vanavond ook gegeten! mijn mannetje is mijn vader even aan het helpen, ze zijn nieuwe windveren aan het huis aan het maken!! Eerst thuis op de bank gelegen tot half 4 en toen naar mijn ouders gereden!! Ben moe vandaag..... dusse ga zo douche en op bed!! ja mooi optijd dacht ik zo..

Groetjes Koe
Hey meiden,

KK goed nieuws dat je oma zich wat beter voelt. Fijn dat het zo leuk was bij Marco Borsato. Vervelend dat je elke keer alleen thuis zit, of vind je het wel lekker af en toe het rijk alleen?! Ik wil ook heel graag naar Bride flight, heeft hele goeie recensies. Jij klinkt ook enthousiast, dus ik ga er zeker heen.

Koe, lukt het een beetje om het los te laten? fijn dat je lekker kan buurten op je werk. Lijkt me wel moeilijk maar je lijf en je kindje zijn belangrijker. Voel je je al wat beter? We moeten toch maar eens uitzoeken hoe we fotos kunnen plaatsen, want het moet kunnen!!

Ring, maak je wel tijd om af en toe te genieten. Je komt zo snel in een sleur.

Aapje, Lola en Coop, hoe gaat het met jullie?

En Ukkie, ben je al begonnen in je nieuwe functie? en hoe is het met de kids?

Ik heb vandaag een pretecho gehad. Ben 15wk4d. Konden alles heel goed zijn. Helemaal compleet, lekker aan t spartelen en zwaaien, Hartje gehoord en lag lekker vruchtwater te lurken. En voor bijna 100% zeker een Zoon!!

Ze wilde het alleen zeggen als ze 90% zeker was maar ze zei dat het heel gek moest lopen mocht het een meisje zijn.

Ik vind het zoooo leuk. Ik word gewoon mama van een zoon.

Morgen gaan we naar Brugge, even uitpuffen. We hebben het zo enorm druk. Lekker samen wandelen, eten en winkelen. Gezellig.

Meiden, alvast een fijn weekend en ik zal gauw meer schrijven.
Xaartje, wat super mooi en bijzonder he zo'n pret echo?? een zoon,, leuk hoor!! ik vond het een raar idee in het begin toen ik wist dat het een meisje was... gewoon dat ze dat al kunnen zien he zo bijzonder!! en al een naam voor de kleine man??

Wij zijn klaar, naam was niet zo moeilijk en 't geboortekaartje ligt ook al klaar!! {beter te vroeg dan te laat ha ha}

vind nog vrij lastig om mijn werk los te laten hoor, maar idd gaat om de gezondheid van mij en de kleine dat gaat voor alles natuurlijk!!

Geniet van de leuke dag samen in Brugge!!

Ik ben gister aaf ff gezellig bij Ukkie geweest, had voor mijn vriendje een cadeautje mee genomen... een setje ondergoed van cars en chocolade geld!! als je zag hoe super leuk hij op dat geld reageerde, geweldig!! "oh mama kijk, heel veel centjes voor in mijn spaarpot"! Die schat... Gezellig met de kleine meid op schoot gezeten, wat een lekker ding is het ook!

Vandaag geen plannen eigenlijk, ben beetje moe deze hele week al!! weet niet wat dat is... heb niet zoveel zin om wat te gaan doen!! dusse dan maar niet heb de tijd aan mezelf!!

Om 11uur ff naar de fysio voor mijn rug en dan heerlijk thuis voor de buis......mijn zusje heeft mij allemaal dvd's gebracht dusse ik redt me wel!! Kopje thee en een aarbeien kwark taart kom ik de dag wel door...

wat vreselijk joh ik vond bakken.koken etc nooit leuk!! en nu maak van alles ha ha.. gisteren maar een kwarktaart gemaakt.. straks maar ff proeven!! Ik eet veel zoetigheid { normaal helemaal niet}.....

Fijne dag meiden en goed weekend
Goedemorgen,

Leuk dat er weer wat meer geschreven is de afgelopen dagen, toch leuker dan in je eentje een forum bijhouden.

Ik ga niet helemaal stoppen met bv hoor, ik geef nu nog 4 voedingen zelf en ze krijgt 2 kunstvoedingen zeg maar. Ik wil proberen ook de ochtendvoeding van half 10 te laten vallen, maar ik weet nog niet of dat al gaat lukken, kan nu wel de voeding van 13.00 uur zonder problemen overslaan. Dat is ook wel lekker. De laatste voeding krijgt ze ook fles, want daar slaapt ze langer en beter op! Iets verzadigder zeg maar.

Knappekloon, leuk Marco en fijn van je oma en ook fijn dat het bijna alweer 1 november is toch!

Xaartje, wauw een zoon!! Is echt heel leuk(dochter ook trouwens, maar ik ben verwend met beide natuurlijk) Waarom zo vroeg al een pretecho, mij is verteld dat het mooier is om dat rond de 283 week te doen, omdat ze dan wat voller zijn en je de gelaatstrekken enz. zo goed kan zien. Kon je niet wachten??

Koe, hij vroeg vanmorgen direct of je weer kwam. En waar je was. Heeft nog lekker van zijn centjes zitten snoepen! Vanmorgen een moeder van mijn vorige baan op bezoek gehad, heel gezellig. Jayden lekker gespeeld met beide jongens van haar, Ze is nu weer zwanger en voelt zich nu wat beter(16e week) hoop voor haar dat het een meid wordt, zal wel leuk zijn. Zelf denkt ze een jongen, ze verwacht alleen jongetjes te kunnen maken!!

Vanmiddag komt mijn nichtje nog even op bezoek en dus drukke dag. Heb ook nog het huis schoon gemaakt en de was gedaan en ook de keuken en de wc geboend!!

Even kijken waar de luiers in de aanbieding zijn, want ik zit bijna onder. Jayden heeft overdag broekjes, maar s nachts lekken die dingen door!

Met de kiddo's gaat het goed. Joya is een heerlijk rustig kind, wil alleen s avonds haar aandacht, maar dat is nog niet echt een opgave ook wel gezellig. Soms lastig als je even lekker ontspannen tv wil kijken of wilt wii-en(hebben net sinds een week dat ding, leuk man!!!)

Jayden is over 2 weken jarig, wordt hij alweer 3 jaar!! Echt geloof me als je eenmaal kinderen hebt vliegt de tijd. Ik begin 6 november met mijn nieuwe functie, ik blijf op maandag op mijn eigen locatie werken op de groep en op woensdag en donderdag ga ik dus op andere locaties voor locatiecoordinator spelen!!

Goed ik ga weer, nog even lekker wat ontspannen voordat mijn nichtje komt en een boodschappenlijstje in elkaar draaien voor de komende week.

Groetjes Ukkie
hey Ukkie, wat een schat is het ook dat hij alweer naar mij vroeg zeg!! we zijn wel echte maatjes hoor!! lekker ventje!! ;t is natuurlijk voor hem ook ff wennen dat hij me niet meer zo veel ziet op het werk.. wel fijn dat hij met met vervangster goed overweg kan!!!

Zo ff snel wat boodschappen gedaan nu lekker thuis, ga zo heerlijk lang uit op de bank!! wat een pokkeweer ook pffffff!!

Vanaaf ff met mijn mannetje uit eten, nog ff genieten van het samen zijn!!! Als de kleine er is zal het uit eten wel veel minder zijn!... De kleine meid is erg druk vandaag! ze heeft me vanmorgen om 8uur maar eens even wakker gemaakt, ze zal wel denken mijn mama heeft nu lang genoeg geslapen!!...
xaar gefeliciteerd met je zoon! hebben jullie al een naam of zijn jullie druk bezig met verzinnen?
quote:Ukkie27 schreef op 24 oktober 2008 @ 13:24:

Even kijken waar de luiers in de aanbieding zijn, want ik zit bijna onder. Jayden heeft overdag broekjes, maar s nachts lekken die dingen door!

Leuke typefout, ik kreeg visioenen van een Ukkkie die helemaal onder de ... zat van Jayden, omdat ze luiers is vergeten. haha.

Inderdaad weer leuk als er wat meer geschreven wordt, ik doe mijn best.

Ik had vandaag even een baaldag, ik ben vandaag op bezoek geweest bij een vriendin die bijna is uitgerekend. Ik gun het haar uiteraard, maar merk dat ik (gezond) jaloers ben, want wat zij heeft, dat wil ik ook!!! Een tijdje geleden nog, schreef ik hier, dat ik best geduldig ben. Maar mijn geduld raakt op. hmmmm

Ik ga lekker voor de buis hangen, ga Bridget kijken (das nog eens de kat op het spek binden...) fijn weekend allemaal nog!
Hahaha cooper, ik lees het inderdaad, nou ik zit nu niet meer (z)onder luiers, ze zijn alweer gekocht!

Hier een lekker rustige zondag, wat aan het wassen, wii-en en gewoon relaxed met beide kiddo's en man is nu net uit bed van de nachtdienst.

Groetjes Ukkie
Wat een pokkeweer zeg, echt weer om lekker binnen op de bank te blijven met een kopje thee...

Vanmiddag ff genoten van de laatste motorrace van dit seizoen..

Verder geen nieuws vanaf deze kant!!

Groetjes Koe {29wk}
wauw ukkie, heb jij n wii?? super zeg! heerlijk tijdverdrijf toch! en onder het mom, leuk voor de kids, heb jij er ook wat aan lijkt me!

hier goed verder, weer wachten op het ongesteld worden. duurt nog wel n week hoor.

verder hele dag regen, regen en regen hier. neits aan. maar gisteravond met de meiden wezen dansen en sjansen dus lol gehad, hihi. dan komt zo n druilerige dag wel van pas.

kachel lekker hoog en vriend had appeltaart gemaakt, hmmm lekker!!

nou gooische vrouwen kijken!!!! doeiiiii
Hey meiden,

weer even een flitsberichtje van mij.

Hoe is het met iedereen?!!

Heb een fijn weekend gehad in Brugge maar kreeg sinds gisteren veel last van harde buiken. Ik heb ze uberhaupt al vaker (al vanaf week 9) maar heb me er nooit zo druk om gemaakt. Nu kwamen ze zo vaak dat ik mij zorgen ging maken, zeker toen het vanacht ineens een uur aanhield.

Op mn werk gelijk de verloskundige gebeld, die wilde dat ik langs zou komen. Mijn collega heeft mij even gebracht. Ze heeft naar het hartje geluisterd en dat was allemaal perfect, pffff.

Ze denkt dat ik een blaasontsteking heb of dat mijn darmen van slag zijn. Ik heb heel gevoelige darmen, maar had juist het idee dat dat wel ok ging. Dus morgen urine inleveren en weer extra op mn eten en drinken letten. Verder heeft ze (hebben ze, de verloskundige in opleiding zat er ook bij, heeeel lief mens) mij gerustgesteld. Het heeft niets te maken met de baby.

Ik ben erg blij met mijn verloskundige praktijk!

Ik had gisteravond even ge-googled op harde buiken (in een vroeg stadium) en dan kom je allemaal enge verhalen tegen en ook de mededeling dat verloskundige en gynaecologen zeggen dat het niet kan zo vroeg.

Het kan dus weldegelijk en het kan geen kwaad, volgens mijn verloskundige. Het is vaak een seintje dat er iets is zoals, stress of een irritatie van de blaas of darmen.

Je hoeft je alleen zorgen te maken als er bloed is of je pijn hebt.

Dit was mijn bijdrage voor vandaag

Ik ga zo lekker naar huis.

Heb gister al rode kool met appeltjes gemaakt en suddervlees. Zullen de mannen blij mee zijn :-)

Fijne avond allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven