zwanger worden in 2008??

28-01-2008 18:50 3878 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??

meiden

effe een ego berichtje

ben weer ongesteld geworden, mijn vriend is de aankomende maand weg waardoor het niet lukt

dus ik ga mij een beetje rustiger houden hier.

de chippendales waren wel helemaal geweldig.

ik ben ook op t podium geweest waar ik een soort van lapdance heb gekregen hihi.

na het optreden zijn we met alle meiden (8 stuks, allemaal een vriendje trouwens) naar het hotel gegaan waar ze verbleven, want tja in winterswijk was er verder toch niks te doen, en hebben we samen met de mannen gezellig een drankje gedronken en gepraat aan de bar.

ik heb zelfs samen met 3 meiden en een chippendale shoarma wezen halen in winterswijk

hihi met een chippendale op stap, helemaal leuk dus!!

wat een geweldige avond hadden we.

en de mannen waren ook heel netjes, ze vroegen ons niet mee naar de hotelkamer enzo dus dat viel me allemaal heel erg mee :-)
@ KK,

he bah wat balen. *KNUF*

Maar wat een avontuur zeg!!!!

Ik ben niet zo van de chippendales maar jij hebt wel een heeeeele leuke avond gehad, hahaha.Zijn er denk ik niet veel die kunnen zeggen dat ze een shoarmatje hebben gesmikkeld met een chippendale, hahaha.
ah meid, vind het echt kut voor je! Echt heel naar! Hoe ben je eronder?

Wel fijn dat je zo een leuke avond hebt gehad bij de chippendales! Hihi.. samen op stap daarna! Geweldig verhaal!

Hier weinig nieuws. Lekker gewerkt vandaag. Niet meer zo moe, dus dat is helemaal goed! En we benutten mijn vruchtbare dagen weer ten volste! Jeej!

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat!

Lola: al ongesteld?
gatver KK wat enorm PIEP!! grrr.

hier verder alles ok.
@KK: klote dat je weer ongesteld bent, en dat het volgende maand weer niks gaat worden. Sjonge die vent van jou is echt vaak weg. Niet leuk…

ik ben nog steeds niet ongesteld, nu een week over tijd, snap er niks van. Ga morgen maar weer eens testen… wish me luck!

Raar trouwens, ik had van de week ook een bericht gepost, maar blijkbaar mislukt, hmmm
Oh Coop: dat is spannend!

Ben dan toch benieuwd wat de test zegt vandaag!

Good luck!
Coop, jemig al een week!!!

Heb je weer getest vandaag?

Heb je zon wisselende cyclus? Heb je wellicht al eerder verteld maar ik weet het niet meer.

Hier weer lekker aan het werk. Moet vanmiddag eerder weg want de kleine man mocht niet naar het KDV. Gister is hij gewoon op het KDV geweest, hadden ze niks gezegd, wij vertelde dat hij een beetje dikke geirriteerde ogen had toen hij met zn moeder bij de geitenboerderij was geweest. Toen we hem ophaalde had hij wat duidelijker 2 snotogen, heel zielig. In de loop vd avond knapte hij enorm op. Lekker gegeten en geslapen. Vanochtend ook stukken beter, beetje zanderige ogen maar vrijwel beter. Ook geen verhoging.Dus wij naar het KDV. Worden we resoluut tegen gehouden. Hij moest meteen weg. Want ze zei hij heeft ontstoken ogen en moest naar de dokter voor antibiotica. (goh is mevrouw dokter????)

Als ze nou van te voren aangeven wanneer hij wel of niet mag komen, gister was het erger maar dat gaf niet volgens de leidster die dag. Als het erger werd dan kon hij beter thuisblijven zei ze, maar als het zo of beter was dan kon hij gewoon komen. Dan hadden we opvang kunnen regelen. GRRRRR, en dit is zeker niet de eerste keer dat ze moeilijk doen. Dit KDV is absoluuuut niet representatief voor andere KDVen.

Maar goed, vriendlief is nu thuis maar moet vanmiddag echt naar zn werk en ik neem de middag vrij als mn baas het goed vind.

zo dat was even mijn klaagzang, dank u!

Morgen een ATV dag, ga naar A'dam met mn moeder, lekker langs wat babywinkels struinen. Wil wat beddengoed gaan aanschaffen.

Dames nog een fijne dag en Coop we duimen!!
Cooper, wat spannend zeg, wanneer ga je testen?? duim voor je..

Xaartje, wat een verhaal zeg, wat belachelijk dat ze zo met je omgaan!! dat moet toch niet kunnen!! belachelijk dat je dan niet mag komen zeg! kijk als ze nu echt ontstoken zijn en ze hebben koorts is het een ander verhaal, maar zo van jou te horen is er weinig aan de hand! kan je dat niet hogerop spelen, dat je een klacht in dient bij het hoofdkantoor ofzo, je betaald er immers genoeg voor, verwacht je ook wat terug!! Succes meid..

Ik ben vandaag bij huis... Was gisteren van het werk onderweg naar huis, toen ik echt ineens vreselijk duizelig werd, moest direct aan de kant met de auto want werd zwart voor mijn ogen en ja hoor daar kwamen de hartkloppingen weer om de hoek kijken! vreselijk, heb denk wel 20/25 min aan de kant van de weg gestaan...gelkkig reed ik net langs een benzine pomp {onbemande} dus kon daar veilig staan! Ik heb Ukkie nog gebeld voor advies, tja sta daar wel helemaal alleen en moet nog zo'n 15 min rijden voordat ik thuis ben..

toen ik thuis was kreeg ik het weer, ik was echt helemaal nat van het zweet, eerst ff op de bank rustig gezeten, bijkomen en toen douche!

mijn hart was gister avond ook erg onrustig! vannacht ook slecht geslapen..

Belde mijn coordinator gisteren, Ukkie had haar gebeld dat het niet zo goed met mij ging {die schat}!

Vanmorgen maar ff huisarts gebeld, ze belt mij vanmiddag ff want ze had geen plek meer voor mij... dusse ff afwachten wat ze zegt...

Mijn coordinator belde net ook al, ff weten hoe het ging! krijg deze wk nog een oproep voor de arbo arts.. ze wilde me rest van de wk uitroosteren, maar ik wil dat niet! wil niet nu al thuis zitten.. ze zegt ook je overlegd maar ff met je ha en dan hoor ik het wel van je! ik ben der heel bang voor dat die miss wel het advies geeft, bij huis blijven......moet er niet aan denken om nu al mijn werk,kindjes en collega's te moeten missen, pffffff!!! maar goed moet nu echt wel aan mezelf denken en aan de kleine! het is niet anders......

liefs Koe!
Jemig Koe!

Denk om jezelf. Dat is wel heel heftig.

Weet je hoe het komt dat je zulke zware aanvallen krijgt? Dit is niet niets hoor. Fijn dat Ukkie op je let. Luister nou maar naar de mensen om je heen, de dokter en de mensen die je lief hebben. Tuurlijk wil je doorwerken maar dit kan gewoon niet. Je lijf en je baby hebben je nodig. Zorg voor jezelf Koe.

Ben benieuwd of de HA je kan helpen.

Het KDV waar onze kleine man zit is echt een aanfluiting. Ze zitten al jaren in een noodgebouw, slechte ventilatie dus het is altijd een beetje smoezelig daar. Ik heb werkelijk waar nog nooooooit zoveel verloop van leidsters gezien. Het was op een gegeven moment zo dat er 3 verschillende leidsters voorbij kwamen in 2 dagen, en de week daarop weer 3 andere. De groep is vaak heel druk, 14 kids op 2 leidsters (lijkt mij erg veel) en soms staat ze een tijdje alleen.

Toen hij zindelijk werd wilde hij niet op school plassen (thuis, onderweg bij andere etc nooit een probleem). Vond hij gewoon stom. Nou ja, prima zelf weten. Maar dat vonden ze zooooo erg, dan gingen zn nieren stuk en bla bla. Dus hezen ze m telkens weer in een luier. Waar bemoei je je mee denk je dan toch. We hebben toch aangedrongen het niet te doen. Wij gingen met hem naar de wc bij aankomst en als we hem ophaalde, dat vond hij ok. Tot hij op een dag per ongeluk in zn broek plaste (dat gebeurde nooit), dat vond hij zo erg, dat hij vervolgens ook tussendoor ging plassen op de wc.

Aangekoekt snot en koek op zn gezicht, tuurlijk word ie vies maar even een natte doek drover zou je denken. Altijd eigen zonnebrand meegeven, hij is heel gevoelig en lichte huid. Toch smeerde ze hem daar niet mee in (en klagen dat zij niet voor de creme horen te zorgen???) hij kreeg uitslag van die creme, ze smeerde ook pas na een tijdje buiten in, dus verbrand en met een dikke laag zand erop (als je binnen insmeert zoals het hoort dan gebeurt dat niet) Zo heb ik nog wel meer verhalen.

Hij zit daar omdat zn moeder daar naast werkt (zit bij een ziekenhuis) en ze kreeg korting geloof ik. Handig is het niet, het is bijna een half uur rijden voor ons. We wilden hem weghalen maar vanwege de wachtlijsten op andere KDV en de korte tijd die dan nog over blijft (hij gaat eind jan naar de basisschool) hebben we het maar niet gedaan, want hij heeft wel zn vriendjes daar.

Kortgeleden een KDV in de straat bezocht voor onze nieuwe frummel. Dat was echt een eyeopener. Lieve leidsters, 3 per max12, keurige lokaaltjes, bedjes keukens, alles. Wat een verschil.

Zo dat was weer even mijn tirade, als ik het zo teruglees denk ik wat een zooi daar. Maar hij heeft nu een vaste leidster waar hij zooo dol op is en zn vriendjes dus hij gaat graag.

Fijne dag dames en Koe rustig aan he.
xaartje, jemig zeg wat een opvang!! Wij mogen ook 14 kids doen met zijn twee.. maar dan mogen er geen baby's bij zitten alles boven 1jr! das wel heftig hoor, en je komt weinig aan leuke dingen toe.. het is niet prettig werken geloof mij!

Maar dat ze zo met je kind omgaan schandalig gewoon!! die hebben geen hart voor hun werk.. hoop voor je dat je snel een andere opvang kan regelen!

Ja ik ga ook goed op mezelf en de kleine passen... ik denk dat ik die hartkloppingen krijg omdat ik te druk/teveel wil doen! wil graag alles zelf nog doen/regelen zowel op het werk als thuis! Zondag avond heel gesprek met mijn mannetje erover gehad, ik was helemaal in tranen, kan er gewoon niet zo goed tegen dat ik maar halve dagen mag werken en op het moment niet meer alles mag doen!

maar dames verder geniet ik echt volop van het zwanger zijn! Voel de kleine meid super goed schoppen en bewegen op het moment, zo bijzonder en mooi omdat te mogen meemaken!! Echt een wonder wat er allemaal gebeurt in mijn buik......ONS WONDER!!
Vandaag naar het CB geweest. Joya is klein maar fijn, ze weegt nu 5635 gram en 60 cm. Heeft nu last van de prikken en dus last en huilen. Ik vlieg dus weer weg
@Koe: griezelig zeg, rustig aan hé?

@Xaartje: wat een slecht KDV zeg, waar bemoeien ze zich mee?

En dan mijn nieuws van vandaag: vanochtend getest en nog steeds 1 streepje. Ik heb dat 2e streepje er zowat bijgekeken, maar helaas.

Snap er echt niks van, in het begin had ik wel ff een onregelmatige cyclus, maar de laatste maanden was hij gewoon rond de 31/32 dagen. en nu zit ik op 39 dagen weer deze maand en nog niet ongesteld.

Zal toch binnenkort toch maar echt gaan temperaturen, waar ik echt geen zin in heb. Tjonge, dacht toch dat het allemaal wat makkelijker zou zijn, maar helaas...
Dat is ook raar Cooper! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Hou ons op de hoogte.

En wat een verhaal over die KDV. Ik zou daar ook helemaal niet blij van zijn als je benaderd wordt... Wat een gedoe.

Hier gaat alles goed. Ik heb 3 dagen vrij genomen. Ff lekker bijslapen en een beetje in huis rommelen. Lekker!

Merk trouwens dat ik al een stuk rustiger begin te worden nu ik hier wat minder kom. Gaat gewoon beter zo! De kinderwens is nu weer meer een belangrijke bijzaak dan DE hoofdzaak van mijn leven. Dat voelt echt veel beter!

Ben trouwens wel benieuwd hoe het met Lola is. Of heb ik een bericht van haar gemist?
heb net het kraampakket binnen gekregen..tja dan komt het allemaal al wel dichtbij hoor!!! vanorgen bloedprikken gedaan in het ziekenhuis...Krijg morgen midda gom half 2 een hartfilmpje.. ben benieuwd wat er uit komt.. ik hou jullie op de hoogte!!

Ik ga weer, mijn vriendin komt zo gezellig op visite..
Gisteravond heeft Joya haar eerste kunstvoeding gehad!! Ze was vanwege de prikjes ontroostbaar en wilde alleen maar aan de borst! Op een gegeven moment waren ze echt leeg en begon ze zo te trekken en te draaien en bijten met haar kaakjes dat ik het wel gezien had. Had wel bv in de vriezer, maar dan moest ik naar boven, ontdooien enz!! Man had nachtdienst en ik zag ook al een wakkere Jayden voor me(had ik geen zin in om 22.30 uur) en dus heb ik 100cc nutrilon in een fles gedaan(hebben standaard 2 pakjes kant en klaar gekocht toen ze er net was) Nu nog hopen dat ze het wilde hebben en ja hoor, zonder problemen dronk ze het zo leeg!! Daarna viel ze tevreden in slaap. Vannacht ook goed geslapen.

Vandaag op de creche zich er helemaal onder gepoept!! En net heeft ze ook nog even 100cc nutrilon gehad, ze wilde niet slapen, maar had net 1 borst gehad. Die andere wilde ik nog even bewaren voor vanavond en dus mijn mannetje een fles gegeven. Daarna heerlijk gaan slapen!!

Morgen gesprek voor vervanging locatiecoordinator tijdens haar zwangerschapsverlof! Ben benieuwd

Groetes Ukkie
Ukkie: altijd zo zielig, die prikjes. Begrijp ik uit je verhaal dat het ook wel zo kan zijn dat baby's de kunstvoeding niet accepteren?

Ik ben vandaag ongesteld geworden, en weer vrij hevig, fijn....

deze maand dus weer op 40 dagen, grrrr.
Cooper, das weer flink balen zeg!!

Ukkie, wat goed van Joya dat ze zo de kunstvoeding drinkt.. een topper!!

Dusse flink gepoept, daar was B.. vast blij mee!!??...

Zo gesprek he, ben benieuwd! Komt vast wel goed denk ik..

Vanmorgen wakker geworden van hartkloppingen { pfff das naar wakker worden hoor!!} vreemd nog nooit gehad terwijl ik sliep! Maar goed de onderzoeken lopen dusse ben benieuwd... buiten dat om gaat alles super goed met mij en de kleine, ze was gisteren erg wakker en schopte flink! Heerlijk en bijzonder omdat te voelen!

Wat een pokkeweer zeg, hoop dat het strakies wat minder word, wilde graag ff naar de supermarkt, op de fiets...

Liefs Koe
He Cooper, dat is balen. Ook wel stom dat je cyclus nu weer zo lang is. Ik duim voor je dat je volgende maand weer regelmatiger is!

Ga je nu beginnen met temperaturen?

Koe: hoe lang duurt het voordat je de uitslag krijgt van de onderzoeken? Vervelend dat die hartkloppingen nu zo vaak komen. Ik hoop dat er iets uit het onderzoek komt waarmee je wat kunt!

Ik ben lekker een dagje vrij! Heb net uitgeslapen en zit nu een beetje op de bank. Ga zo sollicitatie-brief opstellen voor mijn stage van volgend jaar. Heb de afgelopen dagen een planning gemaakt voor het laatste jaar van mijn studie. Ik ga ik feb. weer beginnen. Vind het wel weer spannend. Ben net een beetje gewend aan mijn leven zonder de studie, maar gelukkig heb ik ook nog ff. Heb er ook wel weer zin in om dingen te leren en me verder te ontwikkelen! Helemaal leuk! Dus: spannend allemaal!

Hier is het trouwens nog droog. Dus ik ga straks misschien ook wel ff de stad in!
Hier net weer een hoosbui gehad....erg donker.

@Cooper, ook voor jou weer eendikke knuffel. is wel enorm frustrerend zeg dat het nu zo lang duurde....(je krijgt t och hoop)

@koe, behalve die hartkloppingen lekker zwanger dus.....leuk he dat getrappel in je buik.

@ukkie, succes met gesprek! begrijp ik dan dat jij die functie tijdelijk kan gaan overnemen? en ook fijn dat je dan toch, voor het geval dat, een pakje kunstvoeding in d ekast hebt staan.

euh.......iemand vergeten?

Hier gaat alles z'n gangetje, merk wel dat m'n buik enorm hard aan het groeien is krijg nu ook veel meer opmerkingen van mensen......zooo die is groot. H\Goh je bent wel uitgedijd he?

Euhm ja dat gebeurt wel vaker als je zwanger bent.....

Wel veel last van ahrde buiken, is echt niet prettig als je nog een ukkepuk hebt rond hobbelen. Binnenkort toch maar eens met leidinggevende om de tafel dat ik nu toch echt beperkingen begin te ervaren ook in het werk......
hey meiden, morgen om half 3 moet ik nar de ha voor de uitslag .. dus dan weet ik meer!

Ringel, zeker op en top zwanger en geniet er erg van! Vervelend zeg die harde buiken, ik had het zaterdag ook 2x, verder nog niet weer gehad gelukkig!!

Mijn zussie komt strakies gezellig thee drinken.. Verder heb ik niets te melden eigenlijk! fijne avond iedereen
@Koe: wat fijn dat je de kleine voelt! Hoop dat je huisarts een goed bericht voor je heeft!

@Aapje: ik weet het nog niet van dat temperaturen, moet er wel mee beginnen, maar ben niet bepaald een ochtendmens. Als mijn wekker ''s ochtends gaat, dan gaat hij zeker nog een paar keer uit, voordat ik er echt uitga. En als ik er dan uitga, dan sta ik binnen 20 min. gedoucht buiten. Ga er eerst nog maar eens wat over lezen (jaja, uitstel-gedrag). Enne, ik moet ook maar eens stoppen met roken, het staat niet voor niks op het pakje... maar das zo verrekte moeilijk.

Ga je weer studeren? Ben ff kwijt wat je ging doen.

@ringelding: thanks. Hoop, tja, het is meer dat ik toch stiekem had gehoopt dat het wat sneller zou gaan. Hoe moet ik het uitleggen: dat het nog een maandje (of wat) langer duurt, is op zich niet zo erg, het is meer dat je het niet in hand hebt. Tuurlijk heb je dat wel, maar het is toch een lucky-shot, zeg maar. Je kunt het niet zelf bepalen, we sexen wel op de juiste momenten (nou, ja, blijkbaar niet dus), maar verder is het moeilijk te beinvloeden, en dat vind ik het lastigst.

Ben je al erg veel aangekomen, dan, dat je die opmerkingen krijgt?
Ik denk dat de baby een groeispurtje aan het maken is....m'n buik wordt per week dikker. en aankomen, sja, ik zit al op het gemiddelde wat je "normaal" gesproken bij een zwangerschap zou aankomen. Bij Mayte woog ik op het eind bijna 100 kilo (tis d'r ook allemaal weer afgegaan!) dus ik gok er maar op dat ik nu ook weer een kilo of 20 ga aankomen.....ws dat ik de 100 nu wel haal (ben normaal gesproken 72 kilo bij een lengte van 1.80)

ga nu met meisje even een broodje eten, ze is lichtelijk de boel aan het afbreken.
ben er ook nog!

wat gedoe en stress hier in huis. zwanger willen worden en nog niet zijn brengt wel de nodige onrust mee in de relatie waardoor ik prikkelbaar ben en het overdraag op vriend. we ruzie krijgen, ik geen sex wil... vriend dat niet snapt, want ik wil toch zwanger worden.. oftwel het bekende cirkeltje waar je in om blijft draaien. moet het ook wat meer loslaten dus.

coper, klte weer ongesteld. irritant zeg die cyclus van jou!

fijn wkd verder allemaal
Vreslijk is dat he, dat je wel seks wil om zwanger te worden, maar niet omdat je nou zo'n zin hebt en er behoefte aan hebt op het moment. Komt allemaal vast goed. De duimen van mijn blijven draaien dat jullie snel zwanger mogen worden.

Ik heb de baan en ook direct besloten om vanaf nu de bv overdag te gaan afbouwen! Die verrekte blaren doen zo'n pijn en die (dreigende) ontstekingen elke keer, ik heb er genoeg van. De nutrilon pakte ze prima gisteren en eergisteren en dat maakt de keus makkelijker. Soms willen ze die kunstvoeding vanwege de smaak niet hebben en moet je mengen om ze uiteindelijk aan die voeding te krijgen!

Daarbij komt dat ik per 6 november aan die tijdelijke functie begin(tot in elk geval 11 juni) Ze gaat nu al minder werken en daarom kan ik die 16 uur eerder beginnen. Heerlijk. Eens 2 dagen helemaal geen kinderen om me heen!! Zal je wel missen koe, maar jij bent er straks ook een poos niet meer en dus zal het wel meevallen toch? Op maandag blijf ik op mijn eigen groep staan, op de woensdag en donderdag ben ik dan locatiecoordinator!! Krijg een telefoon en een maandelijkse toelage op mijn salaris en dus helemaal top. Hoop stiekum dat als het bevalt dat ze als ze terugkomt van haar verlof minder wil gaan werken en ik er zo mooi tussen kom. Zo niet, dan is het heerlijk om weer terug naar mijn eigen locatie te gaan. Die binding houd ik vanwege de maandag die ik er lekker blijf werken!!

(ivm 6 november beginnen en ik heb geen zin in kolven enz, gekozen om naar overdag flesvoeding te gaan en ochtend, avond en eventuele nachtvoeding nog bv te geven Ga dus vanaf zondag proberen de voeding van uurtje of 1 a 2 over te slaan. Dat een week te doen en dan de voeding van 10 uur ook laten vervallen. Dat ook een weekje volhouden en dan zal het wel ongeveer weer op regel zijn) Werk uiteindelijk dan 2 uur minder in de week en dat betekent 2 dagen niet om kwart over 6 uit bed!!

Vanavond gaan beide kinderen naar opa en oma om te slapen. Wij gaan uit eten met Koe en haar mannetje en daarna dus een nacht voor ons alleen, heerlijk even er niet uit voor een wakker kindje, zal ongetwijfeld wakker worden! Morgenvroeg is uitslapen er niet bij, want we worden om 10.30 mijn mijn schoonouders verwacht, want die gaan maandag weg op vakantie naar indonesie voor bijna 4 weken(een hele mooie rondreis!) Morgenmiddag lekker bij mijn broer en schoonzusje op visite en hapje eten en dan zondag een dag met zijn viertjes. Dan is het alweer maandag en begint de week alweer met werken! Heb gewoon geen tijd voor het huishouden op het moment, althans te weinig naar mijn zin.

Groetjes Ukkie

p.s. mijn kleine meid wordt wakker, heeft net bijna 3 uurtjes liggen slapen in haar eigen ledikant. Ze ligt s nachts nog steeds naast me in de wieg. Wel zo makkelijk als ik s nachts moet voeden hoef ik er namelijk niet eens uit! Vanaf 6 november wil ik haar dan ook maar over hebben, beginnen we met alles nieuw zal ik maar zeggen.
Hey meiden, waar ik dus bang voor was heb ik vanmiddag te horen gekregen, stoppen met werken!! Er is verder tijdens het hartfilmpje gelukkig niets vreemds ontdekt aan mijn hart! Mijn bloed was te weinig natrium aanwezig, dus ff wat meer zout eten! dan komt dat ook goed.. maar mag me gewoon niet meer druk maken, nog steeds bloeddruk van 110/60! even bij de ha op de weegschaal gestaan nu intotaal 7kg aangekomen {netjes} Ik heb wel afgesproken dat ik 2 ochtenden in de week {ma/woe} naar het werk toe ga, puur voor mezelf, kan nog geen afscheid nemen van het werk...wil nog graag de laatste weken zo door'"werken"! mag niet werken gewoon gezellig aanwezig zijn!! Ff wat tranen gelaten bij de ha, vind het moeilijk om nu te al te stoppen, had zo gehoopt om tot 27nov lekker door te gaan met het werk, helaas........

Ukkie, super voor je hoor! Je kan het vast goed, enne als ik eerlijk ben hoop ik dat je strakies weer volledig terug komt bij ons!! {na de verlof periode die jij hebt over genomen dan} want anders ga ik echt een leuke/gezellige en goeie collega missen!!

LolaM, das echt niet leuk, sex hebben omdat je graag zwanger wilt worden!! Geniet er van meid en het komt vast allemaal wel goed!! Ik duim voor je....

Idd we gaan strakies gezellig met Ukkie en haar mannetje wokken! erg veel zin in!.......

Zal me ff omkleden, net nog ff naar de kapper geweest, dat was echt wel nodig!! Nu allemaal haren om mijn kleren dusse das niet zo fris tijdens het eten!

Goed weekend!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven