Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
hi
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Ik merk - sorry Calvijn - dat ik toch helaas iedere keer weer denk: wat een aanstellers... Hoewel ik het wel goed vind dat ze vrijwel allemaal aangeven er wel vanaf te willen (niet trots zijn op het weinig tot niets lusten zelf, zoals ik het van sommige mensen wel ken)
is er dan niks waar jij moeite mee hebt NYC? Geen hoogtevrees, angst voor spinnen, slangen, katten, honden etc?
Zij kan dus wel gewoon eten
never a failure, always a lesson
quote:rosanna08 schreef op 06 april 2015 @ 21:55:

is er dan niks waar jij moeite mee hebt NYC? Geen hoogtevrees, angst voor spinnen, slangen, katten, honden etc? Jawel hoor (achteruit parkeren, achteruit een straatje inrijden) dus waarschijnlijk ben ik gewoon hartstikke hypocriet) maar toch, ik denk elke keer: hoe kan het nou dat je maar van zo weinig soorten eten echt geniet? Ik kan me niet voorstellen dat je dan ook echt van koken/het eten klaarmaken kunt genieten.
quote:NYC schreef op 06 april 2015 @ 22:05:

[...]

Jawel hoor (achteruit parkeren, achteruit een straatje inrijden) dus waarschijnlijk ben ik gewoon hartstikke hypocriet) maar toch, ik denk elke keer: hoe kan het nou dat je maar van zo weinig soorten eten echt geniet? Ik kan me niet voorstellen dat je dan ook echt van koken/het eten klaarmaken kunt genieten. denk dat die deelnemers daar ook niet van genieten. Eten is een noodzakelijk kwaad en niet iets waar je van kunt genieten. Hoe raar dat ook mag zijn in jouw ogen
Ik vind het opvallend dat mensen geen groenten etc. kunnen eten maar wel fastfood. Op een paar echte probleemgevallen na, vind ik het verwend gedrag. Heb gisteren maar 10 minuten gekeken, na die kokhals jongeman was ik er klaar mee.
Ik heb een oom van 64 die bijna niks lust. Als kind was hij nog erger. Hij moest vaak blijven zitten aan als hij het niet op had. Zijn vrouw maakte er nooit een probleem van. Mijn ouders ook niet, als hij daar komt eten, maken ze altijd 2 gerechten.

Ken ook een jongeman die geen groente lust en het thuis altijd moest eten. Hij was blij dat hij eindelijk het huis uit kon, want dan hoefde hij nooit meer groente te eten. Het is dus echt niet zo dat alle kinderen die gewoon moeten eten wat de pot schaft, later alles lusten.
Terugkomst na een aantal maanden: een aantal zien er een stuk beter uit
never a failure, always a lesson
quote:hondenmens schreef op 07 april 2015 @ 11:53:

Het is dus echt niet zo dat alle kinderen die gewoon moeten eten wat de pot schaft, later alles lusten.Dat klopt, maar andersom ken ik het ook wel. Mensen die van huis uit weinig geleerd hebben om iets nieuws te proeven of altijd een boterham kregen na de eerste hap: "ik vind dit niet zo heel lekker..." dat worden ook nier per definitie de makkelijkste eters als ze volwassen zijn.
Vanavond start het nieuwe seizoen!
ik zag het vanmorgen bij Koffietijd
Ik zag het net in de gids, iig een frikandellenverslaving en roze koeken dieet.
en iemand die geen groente en fruit kan eten
en iemand met een vleesfobie door de slagerij van haar vader vroeger

Kon alleen niet zo gauw vinden op welke avond de herhaling is; dacht dat dat voorheen op zondag was.
jeutje, die moet stuiterend door het leven gaan die gozer
vleesfobie is lastig, maar dan kun je toch vega eten?
oef zonnebank
quote:rosanna08 schreef op 26 januari 2016 @ 20:36:

vleesfobie is lastig, maar dan kun je toch vega eten?Verkeerde quote
Ik eet vlees, maar ik vind een slagerij ook erg vies ruiken vaak. Net als een pakje vlees openmaken, ruikt ook vaak zo vies.
quote:nijntje021 schreef op 26 januari 2016 @ 20:36:

oef zonnebank Dacht ik ook gelijk!..
zag er niet lekker uit...

behalve het vlees dan..
OMG, 3 liter Energy? Ik word misselijk als ik er aan denk...
ik vind het ook heel smerig, alleen de geur al, zo chemisch zoetig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven