Entertainment alle pijlers

Bizarre eters

28-02-2015 10:36 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw bij RTL5: Bizarre Eters

Verslaafd aan spaghetti met kaas, 70 pakjes kant-en-klare noedelsoep per dag of alleen wit brood met hagelslag? Sommige mensen lusten zó weinig dat hun gezondheid en sociale leven heel wat te verduren krijgen. In Bizarre Eters worden deze extreem moeilijke eters geholpen om weer een gezond eetpatroon op te bouwen. In elke aflevering worden twee kandidaten gevolgd en bijgestaan door voedingspsycholoog Lieveke Goossens. Zal het de kandidaten lukken hun einddoel te bereiken? Vanaf maandag 2 maart wekelijks om 21:30 uur bij RTL 5.

Ik kan mij er dus helemaal niets bij voorstellen. Ben wat dat betreft een bourgondiër. Uiteraard ga ik kijken, ben benieuwd of het de kandidaten lukt om ook andere dingen te gaan eten.

Gaan jullie ook kijken?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik kijk, het probleem zit vaak ergens anders dan het "niet lusten". Dat zei ik vroeger ook terwijl ik het nooit op had :p
Zou kunnen, denk ik dan. Ze wordt nu wel verwend hoor, haar moeder (mijn schoonmoeder) pureert de pastasaus om stukjes-vrij te zijn en ze tolereert het gewoon als m'n schoonzus (23) een zak chips open trekt omdat ze het eten niet ziet zitten... Wordt nog wat als ze uit huis gaat, d'r vriend is net zo :p
..
..
..
Ik denk dat er echt naar problemen is gezocht want ik zie niemand bepaald van zijn graat vallen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Noukaa schreef op 01 maart 2016 @ 21:15:

Ik kijk, het probleem zit vaak ergens anders dan het "niet lusten". Dat zei ik vroeger ook terwijl ik het nooit op had :pDat denk ik ook. Datzelfde heb je ook met koopverslaving, waar het programma na Bizarre eters over gaat.
World of Warcraft: Legion
Een eetprobleem kan leiden tot het "niets" eten, maar ook tot het selectief eten, waarbij je misschien veel aankomt omdat je bijv. alleen nog maar koekjes naar binnen propt... Beide is natuurlijk heel erg ongezond, te dik en te dun.

Het lijkt me wel heel erg om zo'n probleem te hebben met bijv. het eten van een gebakje dat je begint te trillen. Ik zelf lust ook lang niet alles. Ik eet niks wat uit de zee/rivier komt en ik lust een aantal groentes niet (graag). Ook eet ik van huis uit weinig gevogelte, maar dat lust ik wel.
Ben nu aan het terugkijken. Die Petra komt op mij een beetje verstandelijk beperkt over, in hoe ze zich gedraagt (behoorlijk kinderlijk) en ook reageert op het filmpje van de arts.

Ik heb ook niet het idee dat ze écht wil veranderen. Op de een of andere manier lijkt het haar gewoon niet te boeien (behalve het feit dat ze 100 kilo weegt misschien).

Claudia is goed bezig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven