Kinderwens
woensdag 27 januari 2016 om 17:39
woensdag 27 januari 2016 om 17:52
Hee Shinesun, wat vervelend dat het nog niet gelukt is. Welke onderzoeken heb je gehad en krijg je de uitslagen van?
Ik herken het heel erg, ik vind het ook lijken alsof iedereen bij de vleet zwanger word en positief blijven lukt me soms helemaal niet zelfs. Wij zijn inmiddels 14 maanden bezig en ons probleem blijkt een verminderde zaadkwaliteit.
Zit je erg in de zenuwen voor morgen? Heb je een afspraak of krijg je de uitslagen telefonisch?
Ik herken het heel erg, ik vind het ook lijken alsof iedereen bij de vleet zwanger word en positief blijven lukt me soms helemaal niet zelfs. Wij zijn inmiddels 14 maanden bezig en ons probleem blijkt een verminderde zaadkwaliteit.
Zit je erg in de zenuwen voor morgen? Heb je een afspraak of krijg je de uitslagen telefonisch?
woensdag 27 januari 2016 om 17:52
Hoi Shinesun,
Wat naar dat het niet lukt. Zijn jullie al lang aan het proberen? Wat voor onderzoeken hebben jullie gehad?
Ik herken het gevoel van pessimisme heel goed, al is mijn verhaal iets anders (Ik ben na ruim een jaar wel zwanger geworden, maar dit is uitgelopen op een miskraam). In mijn omgeving lijkt ook iedereen zwanger te worden (en blijven) als ze elkaar een keer diep in de ogen kijken; dus ja, ik ken het eenzame en verdrietige gevoel.
Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen en nog beter, een goede zwangerschap. Sterkte!
Wat naar dat het niet lukt. Zijn jullie al lang aan het proberen? Wat voor onderzoeken hebben jullie gehad?
Ik herken het gevoel van pessimisme heel goed, al is mijn verhaal iets anders (Ik ben na ruim een jaar wel zwanger geworden, maar dit is uitgelopen op een miskraam). In mijn omgeving lijkt ook iedereen zwanger te worden (en blijven) als ze elkaar een keer diep in de ogen kijken; dus ja, ik ken het eenzame en verdrietige gevoel.
Ik hoop dat jullie snel uitsluitsel krijgen en nog beter, een goede zwangerschap. Sterkte!
Je moet niet alles geloven wat je denkt
woensdag 27 januari 2016 om 18:28
6 weken geleden eerste afspraak in het ziekenhuis gehad. Bij mij gelijk: echo en uitstrijkje. Ik moest op dag 20 van mijn cyclus bloed prikken en mijn vriend heeft zijn zaad ook 3 weken geleden ingeleverd. Ben zo benieuwd. Hoop zo dat ik snel zwanger word ipv heel de molen in te gaan.
Lux: gaan ze bij jullie nu een behandeling starten?
Botanietje: dank je wel. Zijn jullie ook in een medisch traject?
Lux: gaan ze bij jullie nu een behandeling starten?
Botanietje: dank je wel. Zijn jullie ook in een medisch traject?
woensdag 27 januari 2016 om 18:35
woensdag 27 januari 2016 om 18:47
Ja zeker herkenbaar. Wij zijn 1,5 jaar bezig geweest. De laatste 4 maanden onderzoeken gehad. Alle uitslagen waren goed. Ik had nog een baarmoederfoto en dan mag je die maand niet zwanger worden. Een paar dagen voor mn ovulatie belde het ziekenhuis dat afspraak niet door kon gaan. We konden die maand gelukkig nog proberen. In die maand ben ik zwanger geworden.
Nu 10 weekjes.
Ik wens jullie veel succes
Nu 10 weekjes.
Ik wens jullie veel succes
woensdag 27 januari 2016 om 20:05
Als je wil trouwens, ik schrijf in 'maar niet zwanger worden.... (deel 2)', daar schrijven allemaal meiden die stappen in de MM nemen of er net vol zitten. Kom vooral eens kijken. Ook een aantal dames bij wie de 2de niet lukt, dus wellicht vind je het leuk om met die groep ervaringen uit te wisselen.
donderdag 28 januari 2016 om 09:42
quote:Nikkie79 schreef op 27 januari 2016 @ 18:35:
Ja, ik herken het heel erg. Overal zwangeren, vriendinnen die in de tijd dat je bezig bent al twee kinderen hebben etc.
Mij hielp van me af schrijven, heel veel leuke dingen doen en denken 'mijn tijd komt nog wel'.
In totaal duurde het 5 jaar tot ik een kind had en inmiddels is de tweede op komst.Wow NIkkie, wat knap dat je er zo de moed in hebt weten te houden in die jaren. En wat fijn dat je helemaal gelijk hebt gekregen wat betreft jouw tijd. Veel geluk met je tweede straks!
Ja, ik herken het heel erg. Overal zwangeren, vriendinnen die in de tijd dat je bezig bent al twee kinderen hebben etc.
Mij hielp van me af schrijven, heel veel leuke dingen doen en denken 'mijn tijd komt nog wel'.
In totaal duurde het 5 jaar tot ik een kind had en inmiddels is de tweede op komst.Wow NIkkie, wat knap dat je er zo de moed in hebt weten te houden in die jaren. En wat fijn dat je helemaal gelijk hebt gekregen wat betreft jouw tijd. Veel geluk met je tweede straks!
Je moet niet alles geloven wat je denkt