Vervelend
woensdag 27 januari 2016 om 19:09
Ik heb sinds een paar maanden last van heel veel vaginale afscheiding, het is zo dik en wit als zalf. Tijdens sex heb ik er zelfs last van, want dan zit het ook op de penis. Ik schaam mij kapot tegen over mn vriend. Ik ben al bij de huisarts geweest, die dacht aan vaginale schimmel infectie, maar dat bleek dus niet zo te zijn. Ik ben getest op soa, en dat heb ik ook niet. Ben ook al bij gynaecoloog geweest, kwam ook niks uit. De arts verteld mij daarna dat het wel normaal is.. Maar ik heb dit eerder nooit gehad. Ik vind het gewoon vies en irritant en ik schaam me gewoon heel erg. Zijn er nog meer die hier last van hebben? En tips??
woensdag 27 januari 2016 om 19:51
Misschien dit: http://www.goedgevoel.be/ ... en-tegen-witverlies.dhtml
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
woensdag 27 januari 2016 om 20:05
Kan mij goed voorstellen dat dit heel vervelend is, en als je dit normaal niet had en nu wel ga je je inderdaad afvragen waar komt dit vandaan.
Soms kan het ook aan de periode liggen waarin je zit qua hormonen, dus net voor of rond de menstruatie of juist erna. Én anders zou ik denk ik nog een keer met je huisarts overleggen, wellicht dat je toch iets kunt proberen medicijnen oid. je hebt niet toevallig hiervoor antibiotica gehad oid.? daar kun je namelijk ook andere afscheiding door ontwikkelen.
sterkte en laat je weten hoe en wat?
Soms kan het ook aan de periode liggen waarin je zit qua hormonen, dus net voor of rond de menstruatie of juist erna. Én anders zou ik denk ik nog een keer met je huisarts overleggen, wellicht dat je toch iets kunt proberen medicijnen oid. je hebt niet toevallig hiervoor antibiotica gehad oid.? daar kun je namelijk ook andere afscheiding door ontwikkelen.
sterkte en laat je weten hoe en wat?
woensdag 27 januari 2016 om 20:23
Denk toch eens kijken naar de biochemie van je lijf en de hormoonhuishouding. Alleen kan je het dan misschien beter in de natuurgeneeskundige hoek zoeken dan op Viva. Kan ook uitmaken of je de pil al dan niet gebruikt. Of heb je antibiotica gebruikt. Hoeft niet altijd een schimmeltje te zijn, kan ook bacterieel zijn.
http://www.educatie-atriu ... ijn_vaginale_dysbiose.pdf
http://www.educatie-atriu ... ijn_vaginale_dysbiose.pdf
woensdag 27 januari 2016 om 20:30
Heb je al "standaard" opties geprobeerd?
Wissen van wasmiddel
" wasverzachter
Slapen zonder ondergoed
Overdag katoenen ondergoed
Geen inlegkruisjes
Wassen met lauw water
Veel water drinken
Minderen met suiker
En let ook even op waar je vriend zich mee was van onder
Toen ik mijn vriend zich mega enthousiast zag inzepen met mega geparfumeerde zeep begreep ik ook ineens mijn onrustige onderkant . Nu wast hij zich daar dus met een stuk minder zeep en spoelt ie t goed af daarna
Wissen van wasmiddel
" wasverzachter
Slapen zonder ondergoed
Overdag katoenen ondergoed
Geen inlegkruisjes
Wassen met lauw water
Veel water drinken
Minderen met suiker
En let ook even op waar je vriend zich mee was van onder
Toen ik mijn vriend zich mega enthousiast zag inzepen met mega geparfumeerde zeep begreep ik ook ineens mijn onrustige onderkant . Nu wast hij zich daar dus met een stuk minder zeep en spoelt ie t goed af daarna