Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 22:15:

[...]

Doe maar overslaan.

Die Italiaan aan de Zuiderhagen is goed, tegenover Big Belly's. Waar ik ook vaak kom, trouwens. Heerlijke shepherds pie en mooie vissen. Ik hou van Belly's.Thanks
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 22:17:

[...]

Warme melk met honingRillll honing en melk is ook geen goed plan wegens slijm. Ik zit met een kopje thee dat ik vind stinken:( Yas, had je nog een cognacje voor me? Een stuk of 10 mag ook, word ik hoop ik morgen wakker als Co de boel schoongemaakt heeft en de brunch klaar staat? Hats brengt de pijnstillers wel mee morgen toch?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nicotientje schreef op 28 januari 2016 @ 22:05:

[...]

Engig....? Sjit nee joh, sniks geen engerigs aan joh hee!

Maar voorda ik so gruwelijk ofur me nek gaat moet r wel effe iemand sorruge da ik nie steeds aan me hare getrokkuh wor door die kleine blauwgroene gasjes die in mu hare wonuh! Oke dan!Nou, dan doe mij er ook maar één!
Huts!
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 22:18:

[...]

Thanks Morgen lunchen met 2 forummatties bij Central Park.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 januari 2016 @ 22:21:

[...]

Nou, dan doe mij er ook maar één!
quote:Oudblond schreef op 28 januari 2016 @ 22:20:

[...]

Rillll honing en melk is ook geen goed plan wegens slijm. Ik zit met een kopje thee dat ik vind stinken:( Yas, had je nog een cognacje voor me? Een stuk of 10 mag ook, wordt ik hoop ik morgen wakker als Co de boel schoongemaakt heeft en de brunch klaar staat? Hats brengt de pijnstillers wel mee morgen toch?

Dan maar een Grogje

quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 22:22:

[...]

Morgen lunchen met 2 forummatties bij Central Park.Leuk Yas! Mag ik een glaasje uit je griepgenezende fles?
quote:SaveTheDay schreef op 28 januari 2016 @ 22:23:

[...]

Dan maar een Grogje

[img]http://www.yi-shu.nl/wp-content/uploads/grog-1.jpg[/img]Owwww dank je, mijn hoofd zit zo vol watten en ik heb wat er verder nog inzat vanavond opgebruikt, dat ik daar niet eens aan gedacht heb. Dank je!!!
quote:Oudblond schreef op 28 januari 2016 @ 22:20:

[...]

Rillll honing en melk is ook geen goed plan wegens slijm. Ik zit met een kopje thee dat ik vind stinken:( Yas, had je nog een cognacje voor me? Een stuk of 10 mag ook, word ik hoop ik morgen wakker als Co de boel schoongemaakt heeft en de brunch klaar staat? Hats brengt de pijnstillers wel mee morgen toch?Pa heeft anders wel een cognaccie voor je!
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 28 januari 2016 @ 22:25:

[...]

Pa heeft anders wel een cognaccie voor je!Natuurlijk!!!! Pa rules!! Fijn bericht Bella. Jij zit waarschijnlijk morgen de hele dag op je tel Voordeel van je sector is dat ze vroeg beginnen, dus ik hoop dat je snel de champie komt delen!
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 22:22:

[...]

Morgen lunchen met 2 forummatties bij Central Park.Leuk! Veel plezier
quote:Oudblond schreef op 28 januari 2016 @ 22:27:

[...]

Natuurlijk!!!! Pa rules!! Fijn bericht Bella. Jij zit waarschijnlijk morgen de hele dag op je tel Voordeel van je sector is dat ze vroeg beginnen, dus ik hoop dat je snel de champie komt delen!Dat hoop ik ook
🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Griepgenezers 🍜🍵. Soep
quote:yasmijn schreef op 28 januari 2016 @ 22:39:

🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍷🍸🍸🍸🍸🍸🍸

Griepgenezers 🍜🍵. Soep

Heb ik gelukkig in bulk in de vriezer zitten, maar nu geen puf meer en ik heb gelukkig wel een goede maaltijd tijdens de werkavond gekregen (Franse keuken, mijn achterland. heerlijk!) Liefies ik ga gewoon proberen mijn brein uit te schakelen en mijn lijf rust te geven. Fietsie, taxi graag!!

Slaapwel en lekker dromen allemaal
Krijg vanavond een brief van mijn dochter.

Die heeft een cursus sociale vaardigheden gevolgd en vandaag was de laatste keer.

Ze leerden o.a. complimenten geven.

Ik kreeg dus een brief vol complimenten vanavond.

Ik d'r knuffelen en bedanken natuurlijk, een uur.

Maar nu is ze naar bed en ik lees 'm nog eens en ineens kan ik niet stoppen met huilen.

Dat die kleine knapperd meteen in twintigvoud het geleerde in praktijk gaat zitten brengen en dan op zeven manieren zegt dat ik de beste moeder van de wereld ben.

En nu wil ik haar dus wakker maken.

Wat ik niet ga doen maar ik zou haar nu, op dit moment, dólgraag even vast willen houden.

Ze zou zich kapot schrikken want blijkbaar komen er allerlei emoties naar buiten of zo want ik jankte met van die uithalen en dat je neus dan prikt en verstopt zit en zo zie ik er ook uit.

En nu heb ik hoofdpijn.

Dat komt er van.

Van dat gejank.
Leo.
Leo

Even naast haar gaan liggen en snuffelen
Ow leo, wat lief.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Ah, Leo, wat mooi!
Life is short. Eat dessert first.
Leo wat een schatje die dochter van je
I like being a mess. It's who I am.
Oh Leo, alleen al om deze post zou ik je als moeder gehad willen hebben toen ik kind was!
quote:Moiren_ schreef op 28 januari 2016 @ 22:45:

Leo

Even naast haar gaan liggen en snuffelen

Dat is een hele klim, ze slaapt in een bedstee.

Maar ik heb net even bij haar gekeken.

Ben zo blij voor haar.

Ze heeft een vriendin gemaakt, daar op de cursus.

Een echte en die komt volgende week spelen en ze appen en zo.

Hoop zo dat het een blijvende is. Wat zou
Dubbel
Wat onwijs fijn voor haar
quote:Moiren_ schreef op 28 januari 2016 @ 22:45:

Leo

Even naast haar gaan liggen en snuffelen x 1000! Man en ik hebben nogal tegengestelde werkschema's waardoor we elkaar soms dagen niet wakker zien. Maar soms ben ik half wakker als hij bij me komt liggen en dan voorzichtig dichterbij komt en al 'snuffelend' zegt: lekker slapen lekkere stinkerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven