Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Moiren_ schreef op 28 januari 2016 @ 22:24:

Ik vind beroemde mensen sowieso niet interessant. Tenzij ze iets interessants te melden hebben.George Clooney
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:16:

[...]

Daar zijn wij hier 20 jaar te oud voor. Per stuk. Niet in totaal.

Praat ff voor jezelf.

Die Kanye liet zichzelf behoorlijk kennen zeg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Amaqanda schreef op 28 januari 2016 @ 22:31:

[...]

Doe nu niet alsof die voorgevel van jou privé is.In t echte leven niet nee, hier op t forum hou ik liever alles privé
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 januari 2016 @ 22:32:

[...]

ik dacht eerder homoNiets van gemerkt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:30:

[...]

[afbeelding]Hij doettut niet
quote:Enn schreef op 28 januari 2016 @ 22:24:

Ik heb een nieuw vloerkleed!

[afbeelding]Wil je ophouden met die enge plaatjes?
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 22:32:

[...]

In t echte leven niet nee, hier op t forum hou ik liever alles privéDoe mij dan ff dat filmpje! Dat bedoelde ik ook natuurlijk.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:26:

[...]

Meid, wat poseer je er beeldig op. Nieuwe jurk ook?Als je petite bent staat alles hé.
quote:Moiren_ schreef op 28 januari 2016 @ 22:32:

[...]

Niets van gemerkt.Ahhhh vieze (zal ik? Kijken of ik weer een waarschuwing krijg..) snolliebollie
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 22:32:

[...]

Praat ff voor jezelf.

Die Kanye liet zichzelf behoorlijk kennen zeg.Die comback van Amber Rose was hard of niet hats? En dit allemaal om waves en kk weed.
Parkiet met witte wijnsaus

‘‘Men neme één parkiet (de blauwe zijn het beste), bladerdeeg, room en witte wijn. Beetje peper en zout.’’

‘‘De parkiet even levend blancheren, dan laten de veren beter los. Daarna plukken (meestal is ie nu wel dood, anders even met z’n bolletje op het aanrecht laten stuiteren). Het kopje en de poten kunnen er nu af en de ingewanden eruit. Wel bewaren! Kun je heerlijke bouillon van trekken. Bestrooi de parkiet met peper en zout.’’

‘‘Verpak de parkiet (nou ja, of wat er van over is) in een plakje bladerdeeg en laat zo’n 20 minuten bij 220°C in de oven garen.’’

‘‘Maak intussen van de room en witte wijn een saus, giet deze over het parkiet-pakketje zodra deze uit de oven komt
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 22:30:

[...]

slim en scherpNounou, niet teveel eer hè?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Amaqanda schreef op 28 januari 2016 @ 22:32:

[...]

Hij doettut niet Da's maar goed ook. Ik verzamel geen waarschuwingen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:21:

[...]

Die verandert meestal, naarmate je ouder en - hopelijk - iets wijzer wordt. Ik denk dat de helft niet eens weet wie die mensen zijn over wie je het hebt.Ja. Dat zeiden onze ouders. Dat we wel wijzer zouden worden wat muziek betrof. En ik weet niet hoe het met jou is, maar ik ga nog steeds uit mn dak op muziek van 30 jaar terug.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:34:

Parkiet met witte wijnsaus

[afbeelding]

‘‘Men neme één parkiet (de blauwe zijn het beste), bladerdeeg, room en witte wijn. Beetje peper en zout.’’

‘‘De parkiet even levend blancheren, dan laten de veren beter los. Daarna plukken (meestal is ie nu wel dood, anders even met z’n bolletje op het aanrecht laten stuiteren). Het kopje en de poten kunnen er nu af en de ingewanden eruit. Wel bewaren! Kun je heerlijke bouillon van trekken. Bestrooi de parkiet met peper en zout.’’

‘‘Verpak de parkiet (nou ja, of wat er van over is) in een plakje bladerdeeg en laat zo’n 20 minuten bij 220°C in de oven garen.’’

‘‘Maak intussen van de room en witte wijn een saus, giet deze over het parkiet-pakketje zodra deze uit de oven komtIk ga spontaan vlees eten. En een parkiet kopen.
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 22:32:

[...]

Praat ff voor jezelf.

.Nee, want dan wordt het 30. 20 Leek me een beetje het gemiddelde.
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 22:34:

[...]

Die comback van Amber Rose was hard of niet hats? En dit allemaal om waves en kk weed.Hmmmm als kk nog steeds voor kanker staat doe t dan maar niet gebruiken aub.
quote:hatsetats schreef op 28 januari 2016 @ 22:35:

[...]

Ja. Dat zeiden onze ouders. Dat we wel wijzer zouden worden wat muziek betrof. En ik weet niet hoe het met jou is, maar ik ga nog steeds uit mn dak op muziek van 30 jaar terug.

Ook op alle muziek van nu?

Volg jij het nu nog net zo als je vroeger de hitparade volgde?
quote:Ttass28 schreef op 28 januari 2016 @ 22:34:

[...]

Die comback van Amber Rose was hard of niet hats? En dit allemaal om waves en kk weed.Wtf is kk weed?!
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 22:37:

[...]

Wtf is kk weed?!http://genius.com/Wiz-khalifa-kk-lyrics

verklaart dit iets of niets?

Ik heb geen idee.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 januari 2016 @ 22:37:

[...]

Wtf is kk weed?!Daar ben jij ook al te oud voor denk ik. Of het is niet je interessegebied, dat kan ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:36:

[...]

Nee, want dan wordt het 30. 20 Leek me een beetje het gemiddelde.Waat ben je 58?
Laatste update: 28 januari 2016 09:35

Kanye West heeft zich op Twitter kwaad uitgelaten tegen rapper Wiz Khalifa nadat hij een opmerking had gemaakt over de naam van het nieuwe album van West, Waves.

West was ook in de veronderstelling dat Khalifa zijn vrouw beledigde.

De zanger maakte volgens Vulture op Twitter duidelijk dat zijn nieuwe album niet Swish, maar Waves gaat heten. Khalifa reageerde hierop door zeggen dat de term waves toebehoort aan rapper Max B.

Khalifa maakte daarna nog een opmerking met de letters 'KK' waardoor West dacht dat Khalifa zijn vrouw Kim Kardashian beledigde. De rapper had het echter over wiet.

Woede

West barstte daarna in woede uit. Volgens de rapper is het juist Khalifa die al zijn muziek heeft gekopieerd en noemde hij de eerste single van Khalifa 'afgezaagd'.

West ging door in zijn tweets met beledigen en zei dat "niemand ooit het album van Khalifa helemaal heeft afgeluisterd".

Inmiddels lijkt de situatie tussen de twee rappers weer redelijk hersteld. West tweette dat hij inmiddels weet waar de letters 'KK' voor staan en dat hij van Khalifa "houdt net als van alle andere mensen". Ook zegt hij Max B zeer te respecteren.

Amber Rose

In de ruzie met Wiz Khalifa haalde West ook nog uit naar Amber Rose, een ex van zowel Khalifa als hemzelf. Hierop mengde Rose zich ook in de discussie op Twitter met een bericht richting West.

Donderdag verwijderde West zijn eerdere berichten op Twitter. "Ik haal de tweets weg omdat het om positieve energie moet gaan
quote:dadelduifje schreef op 28 januari 2016 @ 22:40:

[...]

Waat ben je 58?Zo voel ik me wel als mijn wekker morgen gaat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 januari 2016 @ 22:37:

[...]

Ook op alle muziek van nu?

Volg jij het nu nog net zo als je vroeger de hitparade volgde?Ik blijf wel graag bij. Al was ik nooit zo van de hitparade, ik was wel altijd muziek aan het luisteren. Ik ben tegenwoordig veel meer 'bij' dan op de middelbare school. Toen was ik vooral alternatief/punk/new wave, nu ben ik meer van rap en house. En net zo slecht in namen als toen. Ik moet altijd ff vragen hoe 'dat ene nummer heet van die ene zanger die ik zo goed vind'. En dat weet Meneer Tats dan feilloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven