Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 12:54
vrijdag 29 januari 2016 om 12:54
quote:Oudblond schreef op 29 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Soms gaat het 'vanzelf'. Man sprak blijkbaar buurman vanochtend en vertelde dat ik griep heb. Krijg ik net een appje dat er rond 13 uur een pan sotosoep mijn kant op komt Is representatief voor ons flatgebouw, zulke lieve leuke buren!Dat is wel heel erg lief.
[...]
Soms gaat het 'vanzelf'. Man sprak blijkbaar buurman vanochtend en vertelde dat ik griep heb. Krijg ik net een appje dat er rond 13 uur een pan sotosoep mijn kant op komt Is representatief voor ons flatgebouw, zulke lieve leuke buren!Dat is wel heel erg lief.
I like being a mess. It's who I am.
vrijdag 29 januari 2016 om 12:55
vrijdag 29 januari 2016 om 12:56
vrijdag 29 januari 2016 om 12:58
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Die zijn er wel veel ja. En toch pas je er prima tussen
Bovendien hebben we hier ook actrices en nog veel andere beroepen. Dus een mooie mengelmoes.Putjesschepper hier .
[...]
Die zijn er wel veel ja. En toch pas je er prima tussen
Bovendien hebben we hier ook actrices en nog veel andere beroepen. Dus een mooie mengelmoes.Putjesschepper hier .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 29 januari 2016 om 13:01
vrijdag 29 januari 2016 om 13:05
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 januari 2016 @ 13:03:
[...]
Dank je Kia *snif, snif*
Ik heb je met mijn dikke vingers per ongeluk gestaft ipv gequote. Dus als je een waarschuwing krijgt voor aanstelleritis, sorry!
En verder
[...]
Dank je Kia *snif, snif*
Ik heb je met mijn dikke vingers per ongeluk gestaft ipv gequote. Dus als je een waarschuwing krijgt voor aanstelleritis, sorry!
En verder
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 29 januari 2016 om 13:06
vrijdag 29 januari 2016 om 13:07
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 januari 2016 @ 13:06:
[...]
Ja hoor. Als ik een pistool afvuur op 100 meter afstand van jouw oor klinkt dat veel meer uit de richting dan op 5 cm afstand van jouw oor. Zo kan dat ook met dingen die je zegt zeg maar.
Duidelijk voorbeeld !
(En een beetje eng dat je meteen een pistool erbij haalt)
[...]
Ja hoor. Als ik een pistool afvuur op 100 meter afstand van jouw oor klinkt dat veel meer uit de richting dan op 5 cm afstand van jouw oor. Zo kan dat ook met dingen die je zegt zeg maar.
Duidelijk voorbeeld !
(En een beetje eng dat je meteen een pistool erbij haalt)