Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt gezellig, MV.

Prada, gelukkig maar. Ik hoop dat het daarbij blijft.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fijn weekend MV.

Morgen nog vrij dus ik neem even een drankje
Gezellig Limonade

Volgens mij heb ik een flater gehad in het pand waar ik werk maar ze weten niet dat ik misschien het was. Weet niet of ik het kan laten staan, misschien haal ik het later weg dus reageren geen probleem maar liever niet quoten.

Ik had natuurlijk zondag voor elke dag macaroni gemaakt voor de hele week dus vandaag het laatste bakje. Waar ik werk ging niemand lunchen maar ik moest toch wat eten dus in het pand waar wij zitten, zijn een aantal bedrijven en 2 grote keukens dus ik ging even naar de keuken waar wij nooit zitten maar dacht even de macaroni in de magnetron opwarmen. Ik maakte het bakje open en zag al een wit poesje maar de rest leek nog wel te eten, rook wat zuurder dan normaal maar dacht ik doe er wat ketchup bij dan proef je het niet meer en had er wat sla doorgedaan na het opwarmen.

Dus opgewarmd en aan mijn buro opgegeten. Alle deuren van de bedrijven zijn zeg maar open dus iedereen loopt langs elkaar heen in de gangen. En zonder te overdrijven, iedereen zei dat het leek of het riool naar boven was gekomen. Dus ik vroeg nog of ze niet mijn macaroni roken, nee het was echt de geur van riool en dode muizen en het rook niet naar macaroni. Maar echt iedereen zei het dus ik durfde die macaroni niet meer op te eten, snel in een tasje in de auto gelegd en de voordeur even een kwartier open gezet.

De andere helft van die macaroni ga ik vanavond maar niet meer opeten want ik zit ook niet op een voedselvergiftiging te wachten. Hopelijk was het echt niet mijn macaroni en heeft iemand een grote boodschap op het toilet gedaan. Voelde me wel opgelaten en ik had erge trek de hele middag.

Zo maar even naar de stad fietsen om iets bij de supermarkt te halen want de weekboodschappen doe ik vrijdagochtend altijd. De weekend aanbieding bij de Vomar is o.a. 4 appelflappen voor 1 euro! Ook lekker. Nee ik kijk wel even voor iets wat niet veel werk is. Heb niet veel puf om lang te gaan koken.

Wat gaan jullie eten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Serieus MV, waarom ga je iets opeten wat zuur ruikt en waar je al een pluisje op vindt?

Eten nog geen idee, het zal wel iets ongezonds worden
Ja vond het zonde om weg te gooien. Nu toch gedaan hoor, wil niet ziek worden. Moet nog wel naar de supermarkt maar heb alles in huis voor pannenkoeken met kaas, mmmmmm ook wel trek in.

Eigenlijk geen zin om nog weg te gaan maar even zin maken en om half 7 even wat kattenvoer halen.
Dat het zonde is om eten weg te gooien snap ik hoor, maar dit moet je echt niet meer eten.

Lekker pannenkoeken maken MV.

Enne niet uitstellen, gelijk de deur uit. Heb je dat gehad en kan je de rest van de avond binnenblijven.
Ieuwww MV, wat smerig. Niet meer doen hoor.

Wat ik zelf als alleenstaande doe is 3x in de week koken en dan voor 3 porties. Als je dat iedere week doet dan heb je op een gegeven moment voldoende gevarieerde maaltijden in de diepvries.
We gaan zo eten, patat en kip met kastanjes en peren. Lekker.
quote:Heksie schreef op 28 januari 2016 @ 18:30:

We gaan zo eten, patat en kip met kastanjes en peren. Lekker.Lekker, ik laat me verrassen bij de Vomar, kom daar nooit dus even kijken wat er in de aanbieding is.
Het was heerlijk. Wat heb ik lekker gekookt, al zeg ik het zelf.
quote:Heksie schreef op 28 januari 2016 @ 19:34:

Het was heerlijk. Wat heb ik lekker gekookt, al zeg ik het zelf.

Kastanjes wilde ik nog steeds een keer maken maar dat gaat hem niet worden, had ik toen ik vroeger in Parijs diverse keren was eens moeten proeven.

Wel heb ik een recept waar ik veel trek in heb, geroosterde rozijnenbrood met gebakken camembert en peer, en ik weet niet zo meer uit mijn hoofd of er ook salade en noten bij zaten. Maar heb peren en kaas in huis en ook 2 sneetjes rozijnenbrood dus weet wel wat ik dit weekend ga maken.

Dank je mmmmmmm

Had jij zelf de kastanjes gepoft?
Dat klinkt heel lekker.

De kastanjes heb ik in verpakking gekocht. Het is niet zo lekker als de verse, maar wel makkelijker, en de groenteboer heeft ze altijd.
Ah ik heb nu nog trek. Zo nog even en pannenkoekje maken.
Haha, misschien wordt het wel een traditie. Laat pannenkoeken bakken met de Wakkeren.

Ik ben mijn eetlijstje aan het maken voor de boodschappen

Heb nu bruine bonen met spekjes

Witlof met ham en kaas

Chili con carne

Nu nog een verzinnen.
Goedemorgen dames!

Weekend hier.

Ik ga vandaag voor het eerst mijn nieuwe neefje bezoeken en knuffelen :-) .

(En kijken of zuslief niet al te veel in de kreukels ligt ;) )

Ok ik heb over het algemeen niet zoveel met baby's, echter tante zijn is dan best wel ideaal.

Bovendien ruiken baby's lekker... dat wel..
quote:Zelatrice schreef op 29 januari 2016 @ 09:32:

Goedemorgen dames!

Weekend hier.

Ok ik heb over het algemeen niet zoveel met baby's, echter tante zijn is dan best wel ideaal.

Bovendien ruiken baby's lekker... dat wel..Veel plezier bij het babyknuffelen!
I LOVE PANNENKOEKEN

Vooral die m'n moeder maakt of in een pannenkoekenrestaurant met ijs of appel en stroop; jammie.

Maak ze alleen nooit zelf omdat ik denk dat ik dan de magie verpest. Dus heb in geen jaren meer een pannenkoek gehad

Zel; gefeliciteerd met je neefje. Ach, en baby's zijn zo leuk! Al zeg ik het zelf

Hier vanochtend al veel gedaan in het huishouden dankzij moeder die graag met kleinkind wilde knuffelen.

Zo meteen een kratje verse groente van de boer ophalen en afhankelijk van wat daar in zit eens gaan bedenken wat ik vanavond ga koken.

Fijn weekeind iedereen
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 januari 2016 @ 12:53:

I LOVE PANNENKOEKEN

Vooral die m'n moeder maakt of in een pannenkoekenrestaurant met ijs of appel en stroop; jammie.

Maak ze alleen nooit zelf omdat ik denk dat ik dan de magie verpest. Dus heb in geen jaren meer een pannenkoek gehad

Zel; gefeliciteerd met je neefje. Ach, en baby's zijn zo leuk! Al zeg ik het zelf

Hier vanochtend al veel gedaan in het huishouden dankzij moeder die graag met kleinkind wilde knuffelen.

Zo meteen een kratje verse groente van de boer ophalen en afhankelijk van wat daar in zit eens gaan bedenken wat ik vanavond ga koken.

Fijn weekeind iedereen

Net als met pizza vind ik mijn eigen maaksels het niet halen als die van een restaurant. Laatst waren we met zijn 5e naar de film mannenharten geweest en daarna nog ergens wat gegeten en gedronken. Had ik ook een pannenkoek met kaas en banaan genomen, echt lekker.

De enige keer dat ik een pannenkoek bij iemand heb gegeten die lekkerder was als bij een restaurant was een flensje met ragout.

En de crepes in Parijs met kaas en een likeurtje erdoor heb ik nooit ergens lekkerder gegeten als daar.

Is je moeder een trotse oma? Gaat ze vaker oppassen?
Deze afbeelding van maintenance vind ik schattig;

http://photobucket.com/maintenance
Wat ziet deze kitten er schattig uit;

http://www.telegraaf.nl/o ... kt__is_internethit__.html
Mijn moeder is een zeer trotse oma. Heel leuk om te zien.

Als ik ga werken gaat ze 1 dag in de 2 weken oppassen ongeveer en ze kan niet wachten volgens mij.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 januari 2016 @ 14:45:

Mijn moeder is een zeer trotse oma. Heel leuk om te zien.

Als ik ga werken gaat ze 1 dag in de 2 weken oppassen ongeveer en ze kan niet wachten volgens mij.Oh wat leuk zeg. Hoe lang heb je nog zwangerschapsverlof?
Nog 1 maand.

Ervaar dat echt als een luxe; gewoon betaald vrij hebben om voor je kind te zorgen en zelf een beetje te herstellen.

Nu was ik snel hersteld dus nu is het alleen nog maar moederen wat de klok slaat . Had niet gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden.

Nu zijn er natuurlijk ook landen waar moeders een jaar verlof hebben ofzo, maar goed. Dit is al mooi meegenomen.

Menu voor vnvd trouwens; witlofsoep en pasta met boerenkool en chorizo. Ben benieuwd.
quote:Zelatrice schreef op 29 januari 2016 @ 09:32:

Goedemorgen dames!

Weekend hier.

Bovendien ruiken baby's lekker... dat wel..Wat leuk. Veel plezier. Ik ga volgende week mijn nieuwe neef en mijn nieuwe nicht voor het eerst bezoeken. Knuffelen zal er niet in zitten (te vroeg geboren).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven