Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 29 januari 2016 om 13:28
quote:elfje12 schreef op 29 januari 2016 @ 13:24:
[...]
Ik heb iets gemist. Op wat voor functie heb je gesolliciteerd?Ook een onderwijsfunctie, maar dan dichter bij huis. Lijkt heel leuk, maar ik heb niet precies het juiste diploma, dus als ze veel kandidaten hebben is mijn kans klein. Gelukkig hoef ik niet weg bij mijn huidige baan, dus als het niets wordt is het geen ramp.
[...]
Ik heb iets gemist. Op wat voor functie heb je gesolliciteerd?Ook een onderwijsfunctie, maar dan dichter bij huis. Lijkt heel leuk, maar ik heb niet precies het juiste diploma, dus als ze veel kandidaten hebben is mijn kans klein. Gelukkig hoef ik niet weg bij mijn huidige baan, dus als het niets wordt is het geen ramp.
vrijdag 29 januari 2016 om 13:32
quote:Poltergeist2016 schreef op 29 januari 2016 @ 13:28:
Zo, even een lunch gedaan bij de Mc Donalds, nu weet ik waar al die mannen in keurige pakken met stropdassen zitten die zo gezond mogelijk thuis moeten eten.
Ik zie liever dan die mannen bij de Mc, dan al die pubers vanuit scholen vandaan.Ik zie ook liever die mannen bij de Mac, of waar dan ook trouwens
Zo, even een lunch gedaan bij de Mc Donalds, nu weet ik waar al die mannen in keurige pakken met stropdassen zitten die zo gezond mogelijk thuis moeten eten.
Ik zie liever dan die mannen bij de Mc, dan al die pubers vanuit scholen vandaan.Ik zie ook liever die mannen bij de Mac, of waar dan ook trouwens
vrijdag 29 januari 2016 om 13:33
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 29 januari 2016 @ 13:28:
[...]
Ook een onderwijsfunctie, maar dan dichter bij huis. Lijkt heel leuk, maar ik heb niet precies het juiste diploma, dus als ze veel kandidaten hebben is mijn kans klein. Gelukkig hoef ik niet weg bij mijn huidige baan, dus als het niets wordt is het geen ramp.Dat zou wel fijn zijn, dichter bij huis. Ik hoop met je mee.
[...]
Ook een onderwijsfunctie, maar dan dichter bij huis. Lijkt heel leuk, maar ik heb niet precies het juiste diploma, dus als ze veel kandidaten hebben is mijn kans klein. Gelukkig hoef ik niet weg bij mijn huidige baan, dus als het niets wordt is het geen ramp.Dat zou wel fijn zijn, dichter bij huis. Ik hoop met je mee.
vrijdag 29 januari 2016 om 13:39
vrijdag 29 januari 2016 om 13:40
quote:BellatrixVanDetta schreef op 29 januari 2016 @ 13:28:
Pfff...? Ik ben echt even van de wap.
Van asfalt naar grondverzet.
Maar mét oranje jas!
Plus meteen een jaarcontract.
Wooooeeeeiiii!
Jeeeeeej een oranje jas!
Wat heerlijk zeg, gelijk een jaar! Geeft een beetje rust. Ik ben blij voor je meis .
Pfff...? Ik ben echt even van de wap.
Van asfalt naar grondverzet.
Maar mét oranje jas!
Plus meteen een jaarcontract.
Wooooeeeeiiii!
Jeeeeeej een oranje jas!
Wat heerlijk zeg, gelijk een jaar! Geeft een beetje rust. Ik ben blij voor je meis .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow