Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
Schattige kittens, MV
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Ik ging al inchecken voor mijn reis donderdag, maar het lukt me niet. Ik zal straks weer proberen. Ja, ik weet het, te vroeg, maar als het om reizen gaat, ben ik net een angsthaas en een kip zonder kop, alles bij elkaar.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 januari 2016 @ 14:45:

Mijn moeder is een zeer trotse oma. Heel leuk om te zien.

Als ik ga werken gaat ze 1 dag in de 2 weken oppassen ongeveer en ze kan niet wachten volgens mij.Ik wil ook oppassen op mijn kleindochter Helaas woon ik niet op de route. De andere oma wel dus die past regelmatig op. Gelukkig ben ik iemand die totaal geen last heb van jaloerse gevoelens. Op geen enkel vlak trouwens, is best fijn leven.
quote:Heksie schreef op 29 januari 2016 @ 19:00:

Ik ging al inchecken voor mijn reis donderdag, maar het lukt me niet. Ik zal straks weer proberen. Ja, ik weet het, te vroeg, maar als het om reizen gaat, ben ik net een angsthaas en een kip zonder kop, alles bij elkaar.Oh naar je familie zie ik. Succes zo en heel veel plezier zeg. Samen met de kids?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:ingelke_kepringelke schreef op 29 januari 2016 @ 16:47:

Nog 1 maand.

Ervaar dat echt als een luxe; gewoon betaald vrij hebben om voor je kind te zorgen en zelf een beetje te herstellen.

Nu was ik snel hersteld dus nu is het alleen nog maar moederen wat de klok slaat . Had niet gedacht dat ik dat zo leuk zou vinden.

Nu zijn er natuurlijk ook landen waar moeders een jaar verlof hebben ofzo, maar goed. Dit is al mooi meegenomen.

Menu voor vnvd trouwens; witlofsoep en pasta met boerenkool en chorizo. Ben benieuwd.

Lekker nog een maand genieten, gewoon doen. Zijn er echt landen dat je een jaar verlof hebt met behoud van salaris?

Ben heel benieuwd naar je pasta, vind het lekker klinken namelijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 29 januari 2016 @ 19:12:

[...]

Oh naar je familie zie ik. Succes zo en heel veel plezier zeg. Samen met de kids?Ik ga vier dagen, de baby's knuffelen en dan kom ik terug. De kinderen blijven hier. Bovendien, zou het te veel gedoe zijn, omdat mijn ex geen toestemming geeft voor vakantie. Dan moet ik vervangende toestemming van de kinderrechter hebben.
Oja dat gezeik was toch ook vorig jaar qua vakantie als ik mij goed herinner?

Ga lekker genieten en maak veel foto`s. Jammer he dat exen de ander zo weinig gunnen. Als ik dingen lees hier op het forum of gewoon op internet dan word je er naar van. Zo naar ook voor de kinderen.

maar ja, vrees dat er weinig aan te doen is.
Zeg het wel, van dat gezeik. Als ik volgende week weg ga, gaan de kinderen bij vrienden logeren. De kinderen willen dat ook, aangezien ze vrijdag naar school moeten en vader ver weg woont. Ik blijf bij mijn besluit dat de kinderen bij vrienden gaan verblijven. Nu zet hij de kinderen erg onder druk dat ze de afspraak met hun vrienden moeten afzeggen. Doen ze dat niet, komt hij ze dan vrijdag niet ophalen. Ze zouden dan het hele weekend alleen thuis blijven, of ik zou vrijdag terug naar Nederland. Fijne vader is hij!
Vreselijk dat het over de hoofden van de kinderen moet. Het maakt de situatie niet beter. En het vertrouwen al helemaal niet. Zonde hoor.
Hij houdt me verantwoordelijk voor zijn gedrag, omdat ik niet doe wat hij wil

Sorry, maar ik kan niet anders dan lachen.
quote:Heksie schreef op 29 januari 2016 @ 20:46:

Hij houdt me verantwoordelijk voor zijn gedrag, omdat ik niet doe wat hij wil

Sorry, maar ik kan niet anders dan lachen.Maar wel als een boer met kiespijn. Want hij beperkt je zo ook natuurlijk. En voor de kinderen zou het ook beter zijn als hij normaal zou doen.
Ik heb The Voice dit seizoen geheel gemist, komt ook omdat ik de jury, op Marco na, niet leuk vind.

Maar hoor bij het zappen Maan en ik ben voor haar.

Ga nu even snel wat eten en dan schakel ik over naar 5
Tja, soms is zijn gedraag zo absurd dat ik beter om kan lachen. Maar het blijft zielig voor de kinderen.
quote:Heksie schreef op 29 januari 2016 @ 21:01:

Tja, soms is zijn gedraag zo absurd dat ik beter om kan lachen. Maar het blijft zielig voor de kinderen.Is er geen familie aan zijn kant die even met hem kan praten dat het de kinderen schaadt hoe hij het over hun rug speelt?
.
Heksie, ik ken je verhaal. Wat jammer dat er nog geen einde aan zit te komen. en geniet van de tweeling, je zus en aanhang.
quote:Heksie schreef op 29 januari 2016 @ 23:48:

Ik neem aan dat zijn familie dat gelooft.

Ach meis, neem dan toch contact met ze op om uit te leggen dat het niet waar is. Ondanks dat ik je evt. gevoel kan begrijpen van `ze geloven mij toch niet`, maar dan heb je iig wel de waarheid gezegd.

Of schrijf op zijn minst een brief naar ze. Ik weet het, het zal misschien niet helpen maar dan heb je wel alles geprobeerd. Al is het maar bij zijn broer. Bel hem gewoon schat!!!
Heksie, ik ken je natuurlijk van wat nicks geleden maar haal je laatste posting maar weg. Ik had het al niet gequote. Haal maar even weg, we weten wat voor eikel je ex is.
zit te kijken op net 5, heftige aflevering met een nummer waar ik kippenvel van krijg. Nou meer een huilbui als ik het helemaal zou horen. https://www.youtube.com/watch?v=RkH_701__k0
Ha de eerste die even goedemorgen komt wensen.

Een hele goedemorgen lieve Wakkeren
Morgen! Hier ook al een tijdje wakker, ik was helemaal gesloopt gister dus ik ben om 22uur lekker gaan pitten... (heerlijk!)

Mn nieuwe neefje is erg schattig, ruikt lekker naar baby en is echt piepklein.

Ben trouwens na zo'n kraambezoek altijd wel weer blij dat ik geen babykriebels heb na bevallingshorrorverhalen.. ;)

(Al ben ik uiteraard wel erg blij voor mijn zusje)

Mijn ontbijtje bestond net uit een meergranenbroodje ossenworst en ei, een mandarijntje en wat druifjes en natuurlijk koffie.

Daar word een mens ondanks dit pl**risweer vrolijk van!

Buenos dias signoras!
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 januari 2016 @ 00:02:

[...]

Ach meis, neem dan toch contact met ze op om uit te leggen dat het niet waar is. Ondanks dat ik je evt. gevoel kan begrijpen van `ze geloven mij toch niet`, maar dan heb je iig wel de waarheid gezegd.

Of schrijf op zijn minst een brief naar ze. Ik weet het, het zal misschien niet helpen maar dan heb je wel alles geprobeerd. Al is het maar bij zijn broer. Bel hem gewoon schat!!! Ze nemen niet op en post wordt ongeopend geretourneerd. Ik heb er vrede mee.
Goedemorgen

Als ik naar buiten kijk, wil ik mijn huis niet uit, maar dat moet wel.

Ik ga vandaag schilderen, niet op een muur, maar op een doek. Dat is mijn hobby.

Fijne dag allemaal
Ben pas heel laat wakker geworden dus heb heerlijk geslapen. Ga zo als ontbijtje lekker een ovenstokbroodje opwarmen. Zit te denken aan pizzaquick met kaas of lekker met knakworstjes. Of broodje gezond zonder de sla, die is niet meer goed. Nou nog even over nadenken.

Veel plezier Hexie, lijkt me geweldig als je goed kan schilderen. Gister op tv nog gekeken naar de opvolger van Bob Ros met zijn gelukkige bomen en natuur. Werd echt een prachtige bloem in 3d geschilderd, het ziet er zo makkelijk uit dat je bij het kijken echt denkt dat jij dat ook kan.

Leuk Zel dat het gister zo gezellig was bij je zus.
'middag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven