Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:41:

[...]

Lief dat je het vraagt

Het gaat heel goed! Geen pijn meer, hij kan zelfs weer op zijn zij slapen Fijn!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Return-of-the-Sid schreef op 29 januari 2016 @ 17:28:

[...]

Echt niet. Ik lees gewoon al lang mee.Oh, dat zijn de fijnste nieuwen. Die hoef je niets uit te leggen.
IMHO
Wat fijn, Moiren!
IMHO
Ik zit erover te denken om een forummer irl te meeten - wat denken jullie, is dat veilig?
IMHO
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 19:42:

Haha moi waar staat dat filmpje?

En kittens, ben jij nieuw? Of al een bekende met een nieuwe nick?

Ik heb jaaaaren geleden regelmatig gepost, maar dat was maar in een paar topics. Ik ben die nick vergeten

En ik heb nog gepost onder nog een nick, maar niet zo heel veel.

Deze nick had ik aangemaakt om te reageren op iemand, maar ik houd hem, ik vind deze veel leuker!
quote:Nicotientje schreef op 29 januari 2016 @ 19:44:

[...]

Enne.....geen ukje meer zie ik Dat is make-up
quote:Kittens schreef op 29 januari 2016 @ 19:50:

[...]

Ik heb jaaaaren geleden regelmatig gepost, maar dat was maar in een paar topics. Ik ben die nick vergeten

En ik heb nog gepost onder nog een nick, maar niet zo heel veel.

Deze nick had ik aangemaakt om te reageren op iemand, maar ik houd hem, ik vind deze veel leuker!Nou, leuk dat je meeschrijft!
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:44:

[...]

Weet ik niet, kwam bij DWDD voorbij. Echt zo'n beetje mijn grootste angst, besprongen worden door een spin!

Ik heb hier spastisch met mijn armen zwaaien en mijn benen omhoog gezeten [img]http://r32.imgfast.net/users/3212/13/40 ... 949605.gif[/img]

Hahaha, ik zie het helemaal voor me!

(Sorry)
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 19:52:

[...]

Nou, leuk dat je meeschrijft! Dank je
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 januari 2016 @ 19:49:

Ik zit erover te denken om een forummer irl te meeten - wat denken jullie, is dat veilig?

Hangt er van af welke forummer .

Ik heb via een ander forum echt heel veel mensen gemiet en dat was altijd veilig.

Met een hand dat glas wegbreken, dan kan je je niet snijden. Of geldt dat alleen bij messen? Nou ja, neem dan maar een mes mee. Verder moet het zo wel lukken denk ik.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:44:

[...]

Weet ik niet, kwam bij DWDD voorbij. Echt zo'n beetje mijn grootste angst, besprongen worden door een spin!

Ik heb hier spastisch met mijn armen zwaaien en mijn benen omhoog gezeten [img]http://r32.imgfast.net/users/3212/13/40 ... 949605.gif[/img]Brrrr
Wat fijn Moi dat je zoon weer lekker kan slapen! Ziet hij er ook mooi uit nu? Of zit de boel nog ingepakt?
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 19:55:

Wat fijn Moi dat je zoon weer lekker kan slapen! Ziet hij er ook mooi uit nu? Of zit de boel nog ingepakt?Nog steeds een mummie.
quote:feow schreef op 29 januari 2016 @ 19:55:

[...]

Met een hand dat glas wegbreken, dan kan je je niet snijden. Of geldt dat alleen bij messen? Nou ja, neem dan maar een mes mee. Verder moet het zo wel lukken denk ik.

[afbeelding]Dank je, da's goede raad!
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:41:

[...]

Lief dat je het vraagt

Het gaat heel goed! Geen pijn meer, hij kan zelfs weer op zijn zij slapen Wat geweldig!
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 19:53:

[...]

Hangt er van af welke forummer .

Ik heb via een ander forum echt heel veel mensen gemiet en dat was altijd veilig.

Tsss, dapper hoor. Zo kan ik het ook.

Van die hele enge grote met haar op hun acht poten tanden, zure visgleuven en een ettitjoet. Das andere koek.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Heb ik al wel paar keer gedaan, no problem

Beetje gewone mensenkennis is wel handig. Maar dat lijkt me voor jou geen punt.
quote:BridgetteDubois schreef op 29 januari 2016 @ 19:55:

[...]

Brrrr Ik heb dus helemaal niks van spinnen he. Vroeger wel, maar ik heb mezelf onderworpen aan exposure toen ik een keer alleen thuis was en er een joekel in de badkamer zat terwijl ik net wilde gaan douchen. Gillen had geen zin, er was toch niemand die me hoorde. Dus heb ik maar uitgeprobeerd of ik gewoon kon gaan douchen met dat beest op de muur, en verdomd het lukte. Sindsdien doet zelfs een kudde bananenspinnen me echt helemaal niks meer.

Ligt aan de forummer.

Ik vind het altijd leuk, maar soms zijn mensen heel anders dan je had verwacht.
Ik ben trouwens wel heel erg toe aan een vrijdagavondborrel en een straffe. Vergadering van de afdelingshoofden achter de rug: we moeten in percentages precies aangeven hoe onze collegereeksen bijdragen aan de leeruitkomsten van de opleiding.

In percentages, hè? En dan zegt zo'n oelewapper er ook nog bij: zodat we precies kunnen meten of het ook gebeurt.

Samenwerken met bedrijfskundigen... begin er niet aan.
IMHO
quote:Moiren_ schreef op 29 januari 2016 @ 19:56:

[...]

Nog steeds een mummie.Maar wel een lieve mummie neem ik aan . Wanneer mag de verpakking eraf?
quote:GrimbleGrumble schreef op 29 januari 2016 @ 19:59:

Ik ben trouwens wel heel erg toe aan een vrijdagavondborrel en een straffe. Vergadering van de afdelingshoofden achter de rug: we moeten in percentages precies aangeven hoe onze collegereeksen bijdragen aan de leeruitkomsten van de opleiding.

In percentages, hè? En dan zegt zo'n oelewapper er ook nog bij: zodat we precies kunnen meten of het ook gebeurt.

Samenwerken met bedrijfskundigen... begin er niet aan.Mijn god, wat dom.

Mij zou ik niet doen.

Ik ben uitgesproken eng en gevaarlijk ook.

Anderen, geen probleem.
quote:Lady_Voldemort schreef op 29 januari 2016 @ 19:58:

[...]

Ik heb dus helemaal niks van spinnen he. Vroeger wel, maar ik heb mezelf onderworpen aan exposure toen ik een keer alleen thuis was en er een joekel in de badkamer zat terwijl ik net wilde gaan douchen. Gillen had geen zin, er was toch niemand die me hoorde. Dus heb ik maar uitgeprobeerd of ik gewoon kon gaan douchen met dat beest op de muur, en verdomd het lukte. Sindsdien doet zelfs een kudde bananenspinnen me echt helemaal niks meer.

Wat ik er eng aan vind is het onberekenbare. Ineens zijn ze daar, en zitten ze in je nek. Of op je deken. Je ziet ze nooit van een afstandje rustig aan komen wandelen.

Vorig jaar heb ik een vogelspin vastgehouden. Die zat en liep gewoon op en over mijn hand. Niks engs aan, omdat ik van te voren wist dat het ging gebeuren. Vond het een hele leuke ervaring.

Maar die onvoorspelbare huisspinnen, brrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven