LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
@ supergroover: Zoe is 6 jaar en zit in groep 3, een hele meid dus.

Demi slaapt 's ochtends bijna 3 uur, en dan krijgt om een uur of 4 een dip en valt ze weer in slaap.

Roze wolk: onze stamkroeg is de tapperij.

Oh ik zie er zo naar uit om vanavond op mijn nieuwe heerlijke bedje te slapen, geen kussens meer in je nek als je tv wil kijken , dan pakken we gewoon de afstandsbediening en het hoofdeind gaat omhoog, Wat een luxe he, ben benieuwd of het bevalt, we hebben nog nooit zo'n elektrisch bed gehad. jullie horen daar morgen meer over.

Gisteren met mijn broer mee geweest die heeft een onwijs gave tattoo laten zetten.

Ik heb al 2 tattoo's op elk schouderblad 1, maar nu heb ik gister gekeken voor een mooie tattoo voor aan de binnenkant van mjn pols, met de letters of de namen van mijn meiden.

Ben ook al op internet aan het zoeken geweest wat ik precies wil. Spannend!!!!!

Hebben jullie ook tattoo's eigenlijk?

Tot morgen
Nou alvast weltrusten choco!!! Je bed klinkt zalig! In ons nieuwe huis gaan wij ook een nieuw bed kopen!!! Nu al zin in, wel slapen nu in een bed van 140 breed, met een matras van de Ikea wat aardig doorzakt...

Ik heb geen tatttoo, lief ook niet, niet echt iets voor ons ook. Lijkt me ook heel eng trouwens...

ik heb lekker gewinkeld vanavond (koopavond) heerlijk alleen.
Mijn nieuwe bed slaapt echt heerlijk, kan vanochtend maar slecht mijn bed uitkomen. Wij hadden ook eerst een bed van 1.40 en nu van 1.60 roze wolk.
hallo, hou het kort en ego,

al hoop ik wel snel van brabbel te lezen, kan ik vertellen dat ik geen tatoeages heb (heb ooit wel met gepiercte wenkbrauw rondgelopen, maar gruwel nu van het idee alleen al, hoop dat manon dat nooit gaat doen) en ik heb 7 jaar met vriend in eenpersoonsbed geslapen en sinds we samenwonen een 1.60 m bed (geloof ik) en wens ik mango succes in opnieuw het onderwijs en hoop ik dat het opzeggen meeviel.

ik ben aan het ontslonzen en heb net ontzettend gewinkeld en ga zo manon op bed leggen, dan eten en dan naar de voetbal.

manon kan nu al aan de hand van de spijlen in haar bedje en in de box en aan de traphekjes wat voorzichtige stapjes zetten. ze zwaait naar alles en iedereen en vooral naar de kat en ze kan nu ook tegen bijna alles aan gaan staan, we moeten dus goed opletten nu!! het is superweer en aan meer kom ik even niet toe, misschien morgen of woensdag, blijf uiteraard wel regelmatig kijken voor Kaj, voor wie ik duim!!

liefs m
Choco, Wij slapen in een bed van 1.80 breed. (zover mogelijk van elkaar vandaan. Haha) Hebben sinds 2 jaar ook een electrische bodem maar gebruiken hem in praktijk bijna niet. In de kraamweek was het heerlijk en soms 's avonds even.

Ik heb geen tattoos. Hou niet zo van het definitieve ervan.

supergroover, wij hebben de box een week of 3 geleden verkocht. Heerlijk die ruimte! Finn teigert nu gewoon lekker de kamer door. Moeten alleen even opletten met het kleine speelgoed van Suze. Kralenrijgen mag alleen aan tafel en knikkeren alleen als Finn slaapt.

Beterschap met Roos.

Mango, gewoon doen waar jij het gelukkigst van wordt!!! Het gaat om jouw geluk en je clienten wennen wel weer aan iemand anders. Bovendien is het onderwijs gewoon heel leuk! (zegt deze juf'

San, ik lees iets van wes zijn hand. Sneu zeg! Succes ermee.

Lein, sterkte! Regelmatig even bellen, mailen of kaartjes sturen. Gewoon om te laten weten dat je meeleeft en aan ze denkt. Heel veel sterkte.

Brabbel, hoe is het met Kay

Wij komen net terug van vakantie. Heerlijke week en heerlijk weer gehad. We zaten in een rietgedekte boerderij in Drenthe. Lekker ruim en met vaatwasser, sauna en zonnebank. We hebben met en zonder kinderen gewinkeld, gefietst, gewandeld en zijn nog even naar de bios geweest. We zaten met ons gezin (18 personen ) wegens het 40 jarig huwelijk van mijn ouders in 2 boerderijen. Helaas was ik de eerste 3 dagen ziek en Finn en Suze de hele week. Finn poepte zich minimaal 2x per dag helemaal onder. Bij vooekeur s nachts. Suze was ook wat hangerig en heel moe. Gelukkig hebben ze het ook naar hun zin gehad. We hebben dus weinig slaap gehad, maar veel genoten.

Finn heeft deze vakantie (net als de vorige) weer 2 tanden gekregen Hij zit nu op 6 tanden. Hij teigert nog steeds en loopt ook graag aan de hand of ergens langs. Zijn favoriete plekje is staand langs de konijnenkooi. Hij brabbelt erop los maar zegt volgens mij nog geen bewuste woordjes. Hij eet en drinkt sinds gisteren wel weer beter gelukkig, dus hopelijk is hij snel weer beter. Vandaag in de ikea nog wel de poep uit zijn nek moeten halen.

gr Yada
Lein, wat een naar bericht. Sterkte!

Yada, lekker even weg, jammer van het ziek-zijn! Hier heeft M ook al 6 tanden. Ze heeft alleen nog geen voortanden, ze lijkt net zo'n boefje!

Mango, hoe is het opzeggen gegaan? Goed dat je ervoor kiest te gaan doen wat je echt leuk vindt!

Hier ook een bed van 1.80 bij, geloof ik, 2.20. Wel lekker groot maar het is één groot matras die ik niet in mn eentje omgedraaid krijg en ik vind dat er een kuil in zit. Wil dus ook heel graag een nieuw bed. Maar manlief vindt 't onzin....

M kan trouwens ook staan! En ze tijgert erop los en af en toe al kruipen maar dan zakt ze wel weer snel in elkaar. O ja ze is ook elke nacht nog steeds een keer of 4 wakker.........Ben dus nog steeds erg moe.....
Hallo!

Mondy: Jeetje, wat een hork van een ha!! Hoe is het nu met Roos?

Hier staat de box nog en ik vind het heerlijk! Ik zet Guido erin wanneer ik mijn handen vrij moet hebben en hij speelt er ook nog echt in. Gelukkig staat ie bij ons ook niet in de weg, dus hij blijft er voorlopig ook staan!

Choco: Heerlijk he, zo´n bed! Ik vind het electrische hoofdeind heerlijk. Tijdens de kraamweek veel gebruikt en verder als ik in bed lees. Over tottoo´s: eentje op mijn onderbeen. Chinese tekens die voor kracht staan.

Murpeltje: Haha, wij hebben ook heeeeeel lang in een twijfelaar geslapen, eigenlijk hebben we pas sinds de verbouwing een `echt` bed. Maar toen hebben we het wel meteen goed gedaan en eentje gekocht van 1,80 breed!

Yada: Jeetje, heb je vakantie en ben je ziek! Da´s naar! Wel lekker dat je de kinderen even bij anderen kon laten en tijd voor elkaar had!

Hester: Jeetje, 4 keer wakker! Ik vind 1 keer al vermoeiend!

Mango: Hoe is het met je? Ik mis je hier een beetje, ben je te druk in je hoofd met je lastige keuze?

Wij hebben een drukkig weekend bijna achter de rug. Gister eerst babyzwemmen. Na de les riep een van de jongetjes dat Do ook op de boot moest, dus Guido heeft zich nog een hele poos vermaakt op het ronddrijvend vlot. Waren we bijna klaar met douchen, gaat er ineens een alarm. Personeel aan het hollen en iedereen werd naar de ingang gestuurd. Daar sta je dan met een druipend kind. Gelukkig had ik nog een handdoek kunnen pakken, dus Guido bleef gelukkig warm. Na een poosje werd gelukkig duidelijk dat het een vals alarm was, dus de brandweer kon ook weer weg. Sensatief op de vroege zaterdagochtend!

Later nog Emmen ingeweest om een kadootje voor opa & oma te kopen. Vandaag een brunch met de familie om de trouwdag van opa & oma te vieren. Guido heeft het hartstikke goed gedaan! Hij heeft heerlijk zitten smikkelen in zijn stoel, velen harten gestolen, met zijn tante gedanst en hij is zelfs geschminkt! Nu is ie dus bekaf, net als zijn ouders!
Hier zit een super trotse en blije mama, wat is Kaj toch een bikkel en een sterke jongen.

Woensdag moesten we ons melden, hij had gelukkig een hele leuke zuster die wij al kende van de februari.. konden lekker met hem op pad, hoefde niet gekluisterd op bed te blijven liggen. Lekkere nacht gehad, dus mama ook. Om 8 uur gingen we naar beneden en ff later nam de anthetesist het over van mij en bracht hij Kaj in slaap. Ze konden niet zeggen hoelang het zou gaan duren. Ff gebabbelt met ouders op de afdeling, ff later kwamen mijn ouders om ons een beetje af te leiden. Ondertussen was het 11 uur, half 12 ging de telefoon, Kaj was klaar en we konden naar hem toe. Op de afdeling moesten we eerst op de arts wachten en daarna kon ik hem ophalen vd uitslaapkamer. Ze kwam met een smile aan, het is helemaal goed gelukt. Druk is al meteen verminderd in de rechterhartkamer. Hij was 60 en is nu 22. Bij een normaal kindje zou het tussen de 15-20 moeten zijn, dus da was super nieuws. Ik naar Kaj en hij deed het zo goed dat hij meteen terug naar zijn kamer mocht. Wilde meteen eten, had al geplast. Was goed wakker. We hebben bij hem nog nooit zulke hoge saturaties gezien zonder zuurstof. Echt zo super gewoon. Artsen waren super tevreden met de ingreep en ook hoe hij het oppakte. Vrijdag nog een echo gehad en thorax foto en die waren perfect, hij mocht lekker naar huis toe. Extra medicijnen gehad, 2 anti stollings middelen. Sinds we terug zijn, merk je aan hem dat hij niet meer zo erg zweet en dat hij veel meer drinkt.. Oh we zijn zo blij, hij is ook zo vrolijk, terwijl hij een vrolijk kindje was, is hij nu nog vrolijker, meer brabbelen en willen doen.

Mijn geluk kan niet op. Ben zo rijk op dit moment !!
Brabbel wat een heerlijk nieuws! Wat een kanjer zeg (en jullie ook)!!

Lekker genieten nu!
Hai,

Sorry, het is weer eeuwen geleden maar ik kijk wel af en toe hoe het met jullie gaat tussendoor.

Brabbel: wat een fijn bericht zeg, mooi dat je meteen aan Kaj kan merken dat hij zich beter voelt en dat de operatie zo goed is geslaagd. Gelukkig maar!

Supergroover: wij hebben de box ook nog staan hoor, ik vind het wel praktisch. Zoë speelt er zittend in of ze gaat aan het randje staan, en ik vind het wel een veilig idee als de bel gaat of ik ben even in de keuken bezig ofzo. Ik zou ff afwachten of je hem meer gaat gebruiken als Roos gaat zitten en staan en zo niet kan je hem lekker weg doen, scheelt natuurlijk wel veel ruimte.

Ongeduld: Wat een toestand in dat zwembad zeg, gelukkig was er niks aan de hand.

Hezter: ik hoop echt voor je dat de nachten snel rustiger worden, knap hoor dat je het volhoudt, je nachtrust is toch wel erg belangrijk.

Wij hadden wat hectische weekjes, eerst Zoë ziek en toen ik ziek (alle hulptroepen ingeschakeld en mijn man die haar de hele week al om half 8 naar de creche moest brengen voor zijn werk ipv ik heel relaxed tegen 9 uur), en toen een bezoekje aan het consultatiebureau met twee mindere berichten: minder gegroeid en een lui oog. Toen een weekend vol met huisartsenposten en nog een dagje op de eerstehulp omdat Zoë steeds meer ging spugen en echt niks binnenhield. Maar goed, de rust is wel weer teruggekeerd, we zijn bij de kinderarts geweest en dat van die groei bleek wel mee te vallen (te weinig in de lengte maar goed in gewicht) en waarschijnlijk had ze er een virusje overheen gekregen. Ze willen het spugen toch nog tot het eind van het jaar aankijken, blijft het dan nog dan gaan ze foto's maken. En we proberen nu nutrilon a.r. tegen hevig spugen en heel voorzichtig lijkt het wat beter te gaan (hoop ik). Zoë trekt zich overigens nergens wat van aan, is hartstikke vrolijk en slaapt 's nachts als een blok. Morgen naar de oogarts voor het luie oog, ik ben benieuwd.

groetjes!
Wat een geweldig nieuws Brabbel!!!
Oooh Brabbel wat fantastisch!!!! Joehoe voor kleine Kaj!!! Wat een opluchting moet dit zijn!!

Ik ben inderdaad niet zo actief op het moment. Mijn humeur ziet er uit als de Alpen. Hoge pieken en enorme dalen. Soms gaat het heel lekker, soms echt niet.

Esmee zit volgens mij in een sprong, want het is iedere avond feest zo rond 17.00. Janken, niet willen eten en niks is goed. Op de grond, in de box, op schoot, in de kinderstoel..... Dus ze heeft afgelopen week regelmatig rond 17.30-18.00 een papfles gehad en zo richting bed! Gelukkig gaat ze meestal wel direct slapen. Ze is dus gewoon moe.

We (lees: ze) loopt ook wat te knoeien met de middagslaap. Meestal nog maar een uurtje en dan houdt ze het dus niet vol. Tips zijn van harte welkom!!

Wij zitten 's avonds dus uitgeput op de bank. Man is twee avonden in de week weg en ik kan de puf niet verzamelen om zelf nog wat te ondernemen, terwijl ik dat wel zou moeten doen.

Verder heeft mijn vriendin afgelopen maandag een baby gekregen. Wederom een meisje. Esmee krijgt het dus druk! Ik had in de nacht van zaterdag op zondag al gedroomd dat ze was bevallen en er kwam ook heel duidelijk een naam te voorschijn. Maandagochtend vroeg is ze geboren. Op dat tijdstip lag ik wakker! En ik zat er niet heel veel naast met de naam. Apart toch?!

Wat is zo'n pasgeborene dan weer klein zeg en dan was Esmee nog kleiner!

Ik heb op mijn werk aangegeven dat ik het niet zo leuk vond. Ik moest mijn hart volgen, aldus mijn leidinggevende. Maar vervolgens krijg ik wel een POP in mijn maag gesplitst. Daar zat ik nou niet op te wachten.....8-P

Nou dat was mijn klaagzang wel weer en misschien kom ik morgen met wat leuker nieuws!

Liefs,

Mango
Wat een supernieuws Brabbel wat een dapper ventje is het toch.
Brabbel,wat goed nieuws, wat fijn dat Kaj het zo goed heeft gedaan, een hele dikke knuffel voor Kaj,

Volgende keer schrijf ik meer,

Liefs, Lein
hoi allemaal,

na gisteren weer een mislukte reactie-poging (heel getyp gevolgd door : 'deze pagina kan niet worden weergegeven') even kort:

GEFELICITEERD BRABBEL EN KAJ !!!

hoop zo dat jullie een gelukkige, rustige geniet-periode krijgen!!!

mango: wat is POP? en ik herken je pieken en dalen, ben bij vlagen (eigenlijk heel vaak) nog steeds zo roze-wolkerig dat ik vrees voor een terugslag (zo leuk kan het toch niet blijven?!), wil tegelijkertijd aan één kant heel erg los, lekker stappen en doen (liep bv vandaag ook voor het eerst weer op hoge hakken, wil even ont-slons-moederen), aan de andere kant vind ik het veel te snel gaan (zeker als je van die wurmpjes op kraamvisite ziet, dan is ze al zo groot), wil dus meer mezelf zijn, maar krijg aan de andere kant alweer broedse neigingen, wil van de borstvoeding af en toch ook absoluut niet.....misschien 'het vallen van het blad' zoals ze bij ons zeggen.

verder top weekend gehad, mijn club staat op 1!! (sorry moest er even uit, interesseert jullie natuurlijk niets

en manon had vandaag een mindere dag op het kdv. ze viel een tand door haar lip en ze weten niet hoe dat kwam (zelf gevallen of ander kindje) en tijdens het drinken verloor ze ineens een hele pluk haar. (tieger hoe gaat het bij jou op kdv, ben zelf heel tevreden, dit hoort er nu eenmaal bij, maar meen me te herinneren dat jij je een tijdje geleden stoorde aan kdv)

ok, niet kort gehouden, wel ego
lees nu pas goed verder: mango, lein en halloo, sterkte!
Hoera Kaj wat een kanjer zeg!!!!! Brabbel wat hebben jullie weer veel moeten doorstaan pffff. Ben zo blij voor jullie dat het zo goed gelukt is en dat je gelijk resultaat merkt!!! Super gewoon!

Mango even een dikke knuffel (heb geen plaatjes hier haha)

Hoop dat je snel leuker werk vind!!! Helaas geen tips voor esmee, even doorbijten vrees ik. Sharon had de afgelopen 2 wk dat ze steeds s'avonds ging huilen als we haar op bed legden. En ook s'nachts nog wel een keer. Gelukkig nu weer over.

Ik probeer me ook een beetje te ontslonsen, vind het nog wel moeilijk want de dagen dat ik thuis ben denk ik ach deze spijkerbroek kan best nog een keer, er komen toch snel weer vlekken op. Maar vandaag een goeie dag, heb een heel leuk spijker kort rokje aan, bruine maillot en trui en hele gave bruine laarzen met een bontkraag (soort uggs) morgen maar weer gewoon een spijkerbroek whaaaa

pop is toch persoonlijk ontwikkelingsplan of zoiets?
Hoi meiden,

Hier een relaxte moeder want een paar dagen vrij en Zoë naar de creche dus lekker wat tijd voor mezelf. Dat is toch wel schaars geworden he? Het ontslonzen herken ik ook helemaal, heb net weer wat nieuwe kleren gekocht en dat was echt eeuwen geleden (voor mijn zwangerschap zo ongeveer) en dat is wel weer even genieten. Maar ik heb het ook hoor, op dagen dat ik thuis ben met Zoë denk ik ook 'wie ziet me nou vandaag', voor haar maakt het echt niet uit wat je aan hebt (hoewel kettinkjes wel op heel veel enthousiasme kunnen rekenen ;).

Mango: Wij hebben het nu ook hoor, overdag met heel veel moeite slapen en dan vaak na een half uur alweer wakker en huilen, duidelijk nog moe maar niet meer in slaap te krijgen. Het is echt lang geleden dat ze lekker een uur doorsliep overdag. En dan de hele middag hangerig, zucht. Als het echt niet lukt ga ik meestal nog maar een stukje wandelen of boodschappen doen in de hoop dat ze dan in de buggy in slaap valt (soms lukt dat) of anders in elk geval even afgeleid is. Wij hebben een speeltuintje met een babyschommel (zo'n kuipje) en dat is een groot succes. En inderdaad, dan maar vroeg naar bed, en dan valt ze inderdaad soms al om 6 uur als een blok in slaap. Op de creche slaapt ze trouwens wel gewoon twee keer goed overdag dus dan denk ik ook dat wij misschien iets niet goed doen, maar wat?

Murpeltje: Vervelend van die tand door de lip. Toevallig gebeurde dat vorige week bij Zoë ook, wij waren net in het ziekenhuis geweest en brachten haar samen naar de creche en terwijl we aan het praten waren met de leidsters draaide ze zich om en vergat ze haar handen te gebruiken, boem raakte ze met haar hoofd de grond. Ik zag bloed dus dat was wel even schrikken maar inderdaad tand door de lip. Ik kan me best voorstellen dat ze het niet helemaal weten want het was eigenlijk helemaal geen harde val, gewoon ongelukkig terecht gekomen. En het was met een kusje ook weer snel over.

Verder zijn we maandag met Zoë bij de oogarts geweest en ze moet volgende week een onderzoek om te kijken hoe scheef haar ene oog staat. Dat gaan ze dan ws proberen te corrigeren met afplakken maar de oogarts dacht ook al aan opereren, dus daar moeten we ook rekening mee houden. Wel zielig voor haar, maar we willen wel echt proberen het te verhelpen, ze ziet prima en nu staat het wel schattig maar kan me voorstellen dat ze op haar 15e liever niet scheel kijkt. Alleen lukt die operatie niet altijd, nouja, afwachten maar.

groetjes!
Jee halloo een operatie misschien? Dat is niet niks. Wist niet dat dat kon. Wat gaan ze dan precies doen? Kijkt ze echt scheel of zit haar ene oog gewoon meer dicht dan de ander?

Zal ik wat slaap van mijn meisje doorzenden naar jullie sharon speelt 2 uur en is dan alweer moe. Ze doet nog 3 slaapjes op een dag. Soms wel lastig want je komt nergens meer. Ze slaapt van 12-14 bv en dan is ze om 16.00 weer moe maar dan word samuel net wakker (hij slaapt nog van 12.14-15.30!) en wil ik ook wel ergens heen. Maar gevolg is dan dat ik met een jammerend meisje zit want als ze moe is, is ze echt NIET meer gezellig.

Vandaag heeft ze voor het eerst een regenponcho aangehad. Wat een poppetje dan haha we moesten samuel halen en brengen van de psz. Door de regen, lekker hoor. We hebben samuel voor een jenaplan basisschool ingeschreven MET continuerooster. Weten nog niet zeker of we hem daar gaan plaatsen want iets verder van ons nieuwe huis maar nu ik 2 keer door de regen moest gaat mijn voorkeur daar wel weer naar uit geloof ik.

Hier ook tand door de lip. Ze zat te spelen op de grond en ineens ligt ze voorover. brrrr d'r voortanden waren echt net door. Overal bloed. Echt zooo zielig. Kon zelf wel meejanken!

nu ga ik nog een klein slaapje op de bank doen!!!
Hai roze wolk,

Haar ene oogje schiet naar binnen, die andere 'doet gewoon'. Met een operatie zetten ze dan de spiertjes recht, als het niet te corrigeren is met afplakken. Inderdaad wel heel wat, maar wij hebben als kind allebei een lui oog gehad dus ze is waarschijnlijk gewoon erfelijk belast...

Wat fijn dat ze bij jou zo goed slapen, maar ik kan me voorstellen dat je dan wel erg aan huis gebonden bent en van slaapje naar slaapje gaat. Aan de andere kant, als ik een hele dag heb gehad met twee minislaapjes in de kinderwagen dan snak ik ook wel even naar een momentje dat ze echt even in haar kamertje zou gaan slapen. Maarja, het is niet anders. Slaap ze!

groetjes
Het kan inderdaad ook wel eens aan de vallende blaadjes liggen. Daar heb ik eigenlijk altijd wel last van, maar dat had ik me nog niet gerealiseerd.

Halloo: Jeetje dat klinkt best heftig! Ik hoop dat afplakken voldoende is!

RW: Ach ook al een tand door de lip! Sneu hè?!

Murpeltje: Ook al een tand door de lip. Het zal vast niet de laatste zijn, maar ik vind het altijd zoooo sneu!! Een pop is inderdaad een persoonlijk ontwikkelingsplan. Kijken naar wat je wensen, verwachtingen en leerdoelen zijn. Stel je er een stukje kauwgum bij waarop je een week kauwt..... Het moet natuurlijk allemaal SMART geformuleerd zijn. Het kan echt heel goed zijn hoor. Ik ben ook altijd van verbeterpunten, leerdoelen en je door ontwikkelen. Maar ik zit er hier en nu totaal niet op te wachten.

Ik moet wel lachen om jullie ontslonspogingen! Hier gaat het precies zo. Thuis lekker makkelijk in een oude spijkerbroek en een vest. Niet erg charmant.....

Daar komt bij dat ik nog niet alle kleren pas en de kleding die ik wel pas wordt nu echt oud. Moet binnenkort toch maar echt even goed shoppen.

De hoge hakken zijn hier al weer een tijdje terug. Ik ben erg klein dus wil wel graag hakken dragen.

Ik heb zo net weer even hardgelopen. Man kwam eerder thuis van het werk, dus kon ik er even tussen uit. Ik zat al op een half uur. Het ging vandaag zo lekker dat ik er nog een stukje om gelopen ben. Resultaat: 37 minuten!!! Waohhh wat gaaf!!

Hoe gaat het met de andere renners onder ons?

Tieger: Hoe is het met jullie?? Ik mis je hier een beetje op het forum!

Ga even douchen en daarna weer even met de snert aan de gang. Mmmmh! Heb ook babysnert voor Esmee gemaakt (met minder zout en zonder spekjes en zonder rookworst)

Liefs,

Mango
whaaa babysnert. Dat klinkt echt zooo ontzettend schattig!!!!!!
En ze vond het me toch een partij lekker!!! Ze heeft anderhalf bordje op gegeten! Een succesrecept dus!

Bleegh ben ziek....Zeer hoofd, zere nek, zeer oor, zere keel, kortom alles doet pijn. Kruip zo weer in bed.

Fijne dag allemaal.

Liefs,

Mango
FF snel een reactie, kom vd week weer uitgebreidt op iedereen reageren..

Kaj is echt veranderd, hij was altijd al vrolijk maar nu de hele dag lachen en brabbelen. Onderneemt nu echt dingen, stapjes in de loopkar, ademt rustiger, drinkt veel meer, dus gaat eindelijk een dikkertje worden hahah en zweet niet meer..

We zijn ons konink te rijk.. Ben vandaag flink mijn boekje te buiten gegaan met shoppen voor hem !

Oja voor ons zelf DE nwe Senseo.. Heerlijk hoor met melk !!

En ik las ff snel over tattoe`s, heb er zelf 4 over dergelijke en bijna verborgen plekken, voet, onderrug, vinger en pols. Nu komt op de andere pols maar dan aan de binnen kant de naam van Kaj erop.. Zaterdag ff afspraak maken
He Brabbel,

Ik hoor van iedereen dat een tattoo op de pols zo'n pijn doet en andere zeggen weer dat het meevalt, hoe vond jij het?

Ik denk je het wel mee vind vallen je gaat ook voor je andere pols. Gaaf hoor.

Ben super blij voor jullie dat Kaj het zo goed doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven