telefoon uitkiezen

30-01-2016 20:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan een nieuwe abonnement aanschaffen.

Eindelijk is er een telefoon met fysiek toetsenbord. Android blackberry priv.

Maar punt is weinig beschikbaar.. Houd totaal niet van touchscreen typen. Heb vroeger ook altijd alleen fysieke toetsenbord toestellen gehad.

Maar hij is dus duur rond de 58 euro per maand en los toestel 120 euro terwijl een samsung galaxy edge plus heerlijk groot scherm ook gratis is hij 50 euro per maand.

Beiden toestellen hebben een edge rand bij het scherm. Kan gewoon echt mijn keuze niet maken. Hoe goed is service van een telefoon als hij moeilijk te bestellen is?

Is het dan beter om een 12 in dozijn telefoon te nemen?!..

Een keer huawei gehad en dat vond ik niet prettig sowieso touchscreen ligt me.niet zo
Een toestel is nooit gratis. Meestal kun je beter een los toestel kopen met een sim only.
ja bedoel dat bij betalen gebeuren. Los is hij 800 euro heb ik nu niet. en toestel is bijna niet meer verkrijgbaar vandaar
Aan een toetsenbord op het touchscreen valt te wennen. Mijn man riep jarenlang dat hij alleen een BlackBerry wilde vanwege het toetsenbord, no way dat hij een touchscreen zou nemen. Maar sinds hij een iPhone van zijn werk heeft, is hij om. Inderdaad even wennen, maar hij wil nu niks anders meer.
quote:pamelacourson schreef op 30 januari 2016 @ 20:33:

Aan een toetsenbord op het touchscreen valt te wennen. Mijn man riep jarenlang dat hij alleen een BlackBerry wilde vanwege het toetsenbord, no way dat hij een touchscreen zou nemen. Maar sinds hij een iPhone van zijn werk heeft, is hij om. Inderdaad even wennen, maar hij wil nu niks anders meer.Al 1.5 jaar touchscreen nee nog steeds niet gewend. Vind het echt niks fysieke toetsen echt fijner. Heb ook niets met tablets vreselijk.
Ik heb voor mijn werk in 8 maanden tijd 3 Blackberry's gehad. Alleen maar problemen.

haperingen

Hier een review van de Priv.
Known to cause insanity in laboratory mice
Conclusie BlackBerry Priv review

Op papier heeft de BlackBerry Priv met zijn fysieke keyboard en focus op veiligheid veel potentie, maar het toestel laat het op belangrijke fronten liggen. Zo zijn de prestaties ondermaats, met frequente haperingen en een touchscreen dat niet optimaal reageert. Ook over de bouwkwaliteit zijn we, zeker gezien het hoge prijskaartje, niet te spreken. Bovendien is de meest onderscheidende feature – het fysieke keyboard – te priegelig en daardoor trager en minder prettig in gebruik dan het virtuele toetsenbord. Toch heeft de Priv ook pluspunten. Zo heeft het toestel een prachtig scherm, een behoorlijke camera en enkele handige softwarematige toevoegingen. Met krachtigere hardware waren die wellicht beter uit de verf gekomen.
Known to cause insanity in laboratory mice
ik had geen problemen met mijn bbq10.

Er zijn geen vergelijkbare telefoons en je moet tegenwoordig bereikbaar zijn en een toestel niet naar mn smaak heb ik niet bij de hand
Je kan (oa via Ali) een fysiek toetsenbord kopen die je aan je iPhone 6s kan klikken. Je schuift hem er onder weg en via bluetooth maakt hij verbinding. Iets van 20 euro.

Ik stap er voor over naar een iPhone. Ik haat beeldschermtypen.
.
en iphone vind ik niet fijn ondanks dat ik er ook in een winkel van hen gewerkt. Nee niet mijn smaak gewoon android hier of iets anders maar geen ios

Lastig hier. Maar zulke toetsenbordjes moet je voor andere toestellen ook hebben denk ik maar maakt het hem dan niet mega groot
quote:zwitsal_nijntje schreef op 30 januari 2016 @ 21:21:

en iphone vind ik niet fijn ondanks dat ik er ook in een winkel van hen gewerkt. Nee niet mijn smaak gewoon android hier of iets anders maar geen ios

Lastig hier. Maar zulke toetsenbordjes moet je voor andere toestellen ook hebben denk ik maar maakt het hem dan niet mega groot

Nee, wat ik op het plaatje zag blijft je telefoon nog vrij plat.

Zoiets.

http://www.aliexpress.com ... -iPhone/32510243128.html#
Eerlijk gezegd vind ik het nogal wat om bijna 800 euro (wat je niet hebt) uit te geven aan een matige telefoon, alleen maar omdat je het lastig vindt om op een touchscreen te typen.
Is dit wat?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 30 januari 2016 @ 22:36:

Is dit wat?OP niet gelezen Tick?
quote:S0LEIL schreef op 30 januari 2016 @ 23:00:

[...]

OP niet gelezen Tick?

Met de constructie die zij schrijft is een toestel net zo duur.

In de 2e reactie dus.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 30 januari 2016 @ 23:01:

[...]

Met de constructie die zij schrijft is een toestel net zo duur.

In de 2e reactie dus.O je doelde op het abonnement, ik op het toestel
quote:Moiren_ schreef op 30 januari 2016 @ 21:23:

[...]

Nee, wat ik op het plaatje zag blijft je telefoon nog vrij plat.

Zoiets.

http://www.aliexpress.com ... -iPhone/32510243128.html#

Heb je daar ervaring mee? Werkt het automatisch als je hem open schuift of moet je hem er echt iedere keer weer opklikken als je hem wilt gaan gebruiken?

Nachtje over geslapen en weet het nog niet. Heb een bbq10 gehad en was ook niemand over te spreken en had nooit ergens last van dus ja het is lastige keuze. Het gaat nu doelbewust echt even alleen om de keuze welke telefoon bij mij past.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven