Het Stamcafé II
donderdag 28 januari 2016 om 10:17
Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
zondag 31 januari 2016 om 11:14
Heerlijke zomdagochtend! Uitgeslapen tot 930, daarna nog ff een half uurtje met Ipad, kranten en koffie op bed. Aangelummeld en nu een super lekker ontbijtje. Ik heb pannenkoekjes met smeerkaas, kipfilet, tomaat, avocado en heeeeeeeel veel verse basilicum. Koffie erbij. Alles op een gezellig serviesje.
Straks op de bank, Pretty Little Liars kijken. En we gaan wandelen hoor ik net. Lekker!!
Straks op de bank, Pretty Little Liars kijken. En we gaan wandelen hoor ik net. Lekker!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zondag 31 januari 2016 om 11:18
BBC-presentator Terry Wogan overleden
LONDEN (ANP) - De Ierse tv-presentator Terry Wogan is na een kort ziekbed overleden. Dat meldde de BBC zondag. Sir Michael Terrence Wogan was onder andere jarenlang presentator van een naar hem vernoemde talkshow voor de BBC. Hij is 77 jaar geworden.
Verder was de in Limerick geboren Wogan tientallen jaren commentator van de BBC bij het Eurovisie Songfestival.
Ik moest altijd gruwelijk lachen om zijn commentaar bij het songfestival. Hilarisch.
LONDEN (ANP) - De Ierse tv-presentator Terry Wogan is na een kort ziekbed overleden. Dat meldde de BBC zondag. Sir Michael Terrence Wogan was onder andere jarenlang presentator van een naar hem vernoemde talkshow voor de BBC. Hij is 77 jaar geworden.
Verder was de in Limerick geboren Wogan tientallen jaren commentator van de BBC bij het Eurovisie Songfestival.
Ik moest altijd gruwelijk lachen om zijn commentaar bij het songfestival. Hilarisch.
zondag 31 januari 2016 om 11:20
Goedemorgen
Bijlezen gaat me nu nog even niet lukken. Ik ben blij dat ik van wijn de volgende dag geen hoofdpijn heb, zoals ik dat wel steeds heb met speciaalbieren, de laatste tijd. Irritant!
Voor iedereen die wel tegen wat bloed kan: The hatefull Eight is een aanrader! Begint wat langzaam, vond m'n man, maar dat brengt wel sfeer. Het is een echte Tarantino, vandaar zorg dat je tegen bloed kunt.
Eten was ook lekker
Nu nog een hele dag voor me, wat zal ik eens gaan doen?
Eerst nog een koffie
Laterz
Bijlezen gaat me nu nog even niet lukken. Ik ben blij dat ik van wijn de volgende dag geen hoofdpijn heb, zoals ik dat wel steeds heb met speciaalbieren, de laatste tijd. Irritant!
Voor iedereen die wel tegen wat bloed kan: The hatefull Eight is een aanrader! Begint wat langzaam, vond m'n man, maar dat brengt wel sfeer. Het is een echte Tarantino, vandaar zorg dat je tegen bloed kunt.
Eten was ook lekker
Nu nog een hele dag voor me, wat zal ik eens gaan doen?
Eerst nog een koffie
Laterz
Later is nu
zondag 31 januari 2016 om 11:23
zondag 31 januari 2016 om 11:28
quote:yasmijn schreef op 31 januari 2016 @ 11:23:
Dreamert, mijn zoon vond hem ook super. Ik moet hem ook snel zien.
Mijn zoon had 'm ook al gezien. Die is helemaal fan van Tarantino en heeft nu een vriend op school gevonden die dat ook is. Heerlijk
Z'n vader kon het natuurlijk niet hebben dat de 16 jarige de film eerder zag dan hij
Dreamert, mijn zoon vond hem ook super. Ik moet hem ook snel zien.
Mijn zoon had 'm ook al gezien. Die is helemaal fan van Tarantino en heeft nu een vriend op school gevonden die dat ook is. Heerlijk
Z'n vader kon het natuurlijk niet hebben dat de 16 jarige de film eerder zag dan hij
Later is nu
zondag 31 januari 2016 om 11:30
Koffie is op. Wel dozen thee hier.
Koffie is niet verkeerd. Maar ook de melk is op. Aangevuld met water kan ook.
Nee, ook het brood is op. Beschuit is bijna op.
Maar porridge met een appeltje en gedroogde zuidvruchten er door.
Op wikipedia staat je het ook van Gierst kan maken... Dat is glutenvrij...
Dat eten de Chinezen. Er schijnt een heel volk groot mee geworden te zijn....
Hier hadden ze daar pindakaas voor.
Nou, veel plezier dan maar.
Porridge helpt wel tegen griepverschijnselen.
Misschien tot later deze week. Ik moet naar een begrafenis op een ander topic.
Ik weet nog niet wie er dood is. kijken of er weer een discussie wordt gevoerd.
= multitask vlag.
Koffie is niet verkeerd. Maar ook de melk is op. Aangevuld met water kan ook.
Nee, ook het brood is op. Beschuit is bijna op.
Maar porridge met een appeltje en gedroogde zuidvruchten er door.
Op wikipedia staat je het ook van Gierst kan maken... Dat is glutenvrij...
Dat eten de Chinezen. Er schijnt een heel volk groot mee geworden te zijn....
Hier hadden ze daar pindakaas voor.
Nou, veel plezier dan maar.
Porridge helpt wel tegen griepverschijnselen.
Misschien tot later deze week. Ik moet naar een begrafenis op een ander topic.
Ik weet nog niet wie er dood is. kijken of er weer een discussie wordt gevoerd.
= multitask vlag.