Het Stamcafé II

28-01-2016 10:17 3003 berichten

Welkom in het stamcafé en in onze tropical bar dependance op Bora-Bora.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
AA toestanden en zo zit aan de overkant, bij de Jelinek kliniek. Elke dag meetings.

Een drankprobleem hier is het wanneer de drank op is.
Wat zij zegt. Dus.
Alle reacties Link kopieren
Zo uurtje gewandeld. Nu netflixen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 13:00:

[...]

Ik doe dan weer van alles en mag dat eigenlijk niet met mijn tennisarm.Hou daar eens mee op dan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wat heeft mijn buurman toch altijd te boren. Hij moet zo onderhand toch op elke cm2 een haakje hebben.
Ik heb een krakje in mijn hart en een brok in mijn keel.

"Mama, alle jongens zijn ineens een heel stuk langer geworden. Allemaal. Behalve ik."

En ik zie heb angstig schuifelen op die open dagen voor het VO, en al die verandering helemaal niet willen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moiren_ schreef op 31 januari 2016 @ 13:15:

Wat heeft mijn buurman toch altijd te boren. Hij moet zo onderhand toch op elke cm2 een haakje hebben.Dat doet hij omdat hij weet dat jij het irritant vindt.

Wat heeft mijn buurman toch altijd te boren. Hij moet zo onderhand toch op elke cm2 een haakje hebben.Leuk he. Ik heb ook zulke buren.
quote:feow schreef op 31 januari 2016 @ 13:17:

"Mama, alle jongens zijn ineens een heel stuk langer geworden. Allemaal. Behalve ik."

En ik zie heb angstig schuifelen op die open dagen voor het VO, en al die verandering helemaal niet willen.Aaww
Neem een Butler. Deze heeft echt zin in een feestje. Doet aan tafelblad tillen.

[img]kleiner lukt niethttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/66/Alonzo_Fields_-_White_House_Butler.jpg[/img]

Ik kijk een opname van de Fox en UZO Abuda heeft een groene prijs gewonnen. Ze dragen allemaal glitterjurken. [img]kleiner lukt niethttps://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/00/Uzo_Abuda_2014_%28cropped%29.jpg[/img] Prijs van voor acteurs.

(Ik wilde even een blik op alle nieuwe prijzen en dus ook films.)

Kan je ook op proosten. Hier is nog thee die op moet.

Wat heeft mijn buurman toch altijd te boren. Hij moet zo onderhand toch op elke cm2 een haakje hebben.Ik vraag me precies hetzelfde af. Ik verdenk hem van het hebben van een gaatjesfetisj.
Waarom zijn die plaatjes zo groot?

Die fles Oranje Bitter ook. Gisteren kwam ik foto's misvormde zwarte peren tegen en sterretje van het klokhuis.

Is zeker niet allemaal zuiver op wikipedia.

Maar n.a.v. opmerkingen over wit en zwart. Er zijn dus ook prijzen waar de acteurs zelf anders kijken.

"Orange is the new black" is een van de prijswinnaars. Met gekleurde acteurs en ze verklaren hoe de Oscars jureren en nomineren. (De rest geloof ik wel. Dat wilde ik weten.)

En ik zie heb angstig schuifelen op die open dagen voor het VO, en al die verandering helemaal niet willen.

Mijn zoon begon ook nogal klein op het VO.. nu is hij 1.82m. 4 jaar later, maar dat veranderde echt in een jaar. Van knulletje tot volgroeide puber. Daar krijg je als moeder dan ook weer een brok van in je keel, dat je ineens tegen je zoontje op moet kijken
Later is nu
quote:BridgetteDubois schreef op 31 januari 2016 @ 11:35:

Goedemorgen stammers.

Nog steeds brak hier. Mag ik met een dekentje en een kruik op de bank? Of ligt daar al iemand?Daar lig ik geparkeerd, maar ik ben ienieminie, dus schuif er gezellig naast.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:dadelduifje schreef op 31 januari 2016 @ 13:17:

[...]

Dat doet hij omdat hij weet dat jij het irritant vindt.Hoe moet hij dat weten dan?
quote:Star schreef op 31 januari 2016 @ 13:23:

[...]

Ik vraag me precies hetzelfde af. Ik verdenk hem van het hebben van een gaatjesfetisj.Dat al het zijn

Aaahhh wat zielig voor hem...

Doet zeer om te zien he.

HONGER!!!!!!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

En ik zie heb angstig schuifelen op die open dagen voor het VO, en al die verandering helemaal niet willen.Ach wat sneu. Ik vond het juist opvallend dat de brugklasjongetjes helemaal niet zo groot van stuk waren.
quote:Star schreef op 31 januari 2016 @ 13:23:

[...]

Ik vraag me precies hetzelfde af. Ik verdenk hem van het hebben van een gaatjesfetisj.Leg ze het principe van 'opplakgaatjes' eens uit. Blokje hout tegen de muur lijmen en daar draai je zonder boren zo een schroef in. Tada! Schilderij hangt! *disclaimer*
Neem mijn plek. Ik ga voor de boodschappen. Moet een heleboel aanvullen.

Daarna ga ik verder met iets anders.

(* Veel typfouten... opruimen, schoEnen... Moet even beperken tot zuivere boekentaal. *)

Wat heeft mijn buurman toch altijd te boren. Hij moet zo onderhand toch op elke cm2 een haakje hebben.O vreselijk. Ik woon nu vrijstaand en eenzaam maar daar kijk ik niet naar uit als ik weer eens naaste buren ga hebben, burengerucht.
quote:Eleonora-1 schreef op 31 januari 2016 @ 13:35:

[...]

O vreselijk. Ik woon nu vrijstaand en eenzaam maar daar kijk ik niet naar uit als ik weer eens naaste buren ga hebben, burengerucht.Leo jij komt toch bij mij in het gebouw wonen en daar gebruiken alle buren opplakgaatjes, nooit burengerucht hier (behalve in die 2 jaar dat wij zelf verbouwd hebben, maar dat is klaar dus geen gevaar meer)
O gelukkig.

Dat scheelt weer een zorg.
quote:Oudblond schreef op 31 januari 2016 @ 13:34:

[...]

Leg ze het principe van 'opplakgaatjes' eens uit. Blokje hout tegen de muur lijmen en daar draai je zonder boren zo een schroef in. Tada! Schilderij hangt! *disclaimer*Volgens mij heeft hij wekelijks een nieuwe tv. Zo een die steeds groter wordt. Dus moeten er echt betonhaken in de muur om het gewicht te houden. Leuk joh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven