Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 2 februari 2016 om 00:10
dinsdag 2 februari 2016 om 00:12
quote:Eleonora-1 schreef op 02 februari 2016 @ 00:10:
[...]
Erg niet maar op een dag denk je wel 'hè? waar is de tijd gebleven?' En dat had ik niet toen ik 20-30 was maar sinds een paar jaar wel.
Ik ben echt een mevrouw en zo voel ik me helemaal niet. Dat is wel raar.ja dat snap ik wel. het sluipt er in he.
[...]
Erg niet maar op een dag denk je wel 'hè? waar is de tijd gebleven?' En dat had ik niet toen ik 20-30 was maar sinds een paar jaar wel.
Ik ben echt een mevrouw en zo voel ik me helemaal niet. Dat is wel raar.ja dat snap ik wel. het sluipt er in he.
very metal
dinsdag 2 februari 2016 om 00:17
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 februari 2016 @ 00:16:
[...]
ja vandaar mijn toevoeging
zodat kind niet denkt dat ouder worden voor ieder een tranendal is
Wiens kind?
Ik vind het geen tranendal, soms wel een confronterende leeftijd. Kinderen krijgen bijvoorbeeld is nu echt wel uitgesloten. En daar ben ik best wel eens verdrietig om.
[...]
ja vandaar mijn toevoeging
zodat kind niet denkt dat ouder worden voor ieder een tranendal is
Wiens kind?
Ik vind het geen tranendal, soms wel een confronterende leeftijd. Kinderen krijgen bijvoorbeeld is nu echt wel uitgesloten. En daar ben ik best wel eens verdrietig om.
dinsdag 2 februari 2016 om 00:18