Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 2 februari 2016 om 11:27
quote:Eleonora-1 schreef op 02 februari 2016 @ 11:23:
[...]
Vind ik rot.
Heb het hoe en waarom even gemist. hoef jij niet rot te vinden hoor lieverd, Co dacht grappig te zijn en sloeg de plank een beetje mis. En ik had even geen zin om het te laten gaan
[...]
Vind ik rot.
Heb het hoe en waarom even gemist. hoef jij niet rot te vinden hoor lieverd, Co dacht grappig te zijn en sloeg de plank een beetje mis. En ik had even geen zin om het te laten gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 2 februari 2016 om 11:47
quote:Corona67 schreef op 02 februari 2016 @ 11:44:
[...]
Ik zit nu serieus te kijken en af te vragen hoe je die het handigste eet
Als je er naar wijst valt hij al om ben ik bang. Vind het al heel knap van mezelf dat ik m zo hoog gekregen heb!
(Ja ja, ruim zo de bende op van al mijn mislukte pogingen)
[...]
Ik zit nu serieus te kijken en af te vragen hoe je die het handigste eet
Als je er naar wijst valt hij al om ben ik bang. Vind het al heel knap van mezelf dat ik m zo hoog gekregen heb!
(Ja ja, ruim zo de bende op van al mijn mislukte pogingen)
dinsdag 2 februari 2016 om 11:49
quote:Kittens schreef op 02 februari 2016 @ 11:47:
[...]
(Ja ja, ruim zo de bende op van al mijn mislukte pogingen)Ja staat er niet buiten beeld achter en houdt hem tegen?
Knap van jou dat je hem zo hoog hebt gekregen!!
[...]
(Ja ja, ruim zo de bende op van al mijn mislukte pogingen)Ja staat er niet buiten beeld achter en houdt hem tegen?
Knap van jou dat je hem zo hoog hebt gekregen!!
dinsdag 2 februari 2016 om 11:58
Normaal vind ik mijn leven vanaf 40 eigenlijk fijner dan daarvoor. Kan wat beter relativeren, dingen iets makkelijker loslaten en mezelf wat makkelijker accepteren.
De laatste weken zit ik helemaal niet lekker in mijn fysieke en emotionele velletje, dus lukt dat allemaal wat minder. Toch denk ik ook nu wel "dit gaat ook weer over, is tijdelijk". En dat is al flinke winst ten opzichte van bijv. 10 jaar geleden.
De laatste weken zit ik helemaal niet lekker in mijn fysieke en emotionele velletje, dus lukt dat allemaal wat minder. Toch denk ik ook nu wel "dit gaat ook weer over, is tijdelijk". En dat is al flinke winst ten opzichte van bijv. 10 jaar geleden.
dinsdag 2 februari 2016 om 12:25
Ik kan niet zoveel met het "er gaan deuren open" concept.
Die deuren compenseren niet de enorme wens die achter de nu gesloten deuren lag. Mijn leven is totaal anders verlopen dan ik heel lang gedroomd en verwacht heb.
Op sommige vlakken is dat prima uitgevallen, maar op een paar voor mij zeer essentiële vlakken niet. Dat doet pijn, al jaren en wrs nog jaren.
Ik kan er prima mee leven, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet heel erg graag anders gewild had.
Die deuren compenseren niet de enorme wens die achter de nu gesloten deuren lag. Mijn leven is totaal anders verlopen dan ik heel lang gedroomd en verwacht heb.
Op sommige vlakken is dat prima uitgevallen, maar op een paar voor mij zeer essentiële vlakken niet. Dat doet pijn, al jaren en wrs nog jaren.
Ik kan er prima mee leven, maar dat wil niet zeggen dat ik het niet heel erg graag anders gewild had.
dinsdag 2 februari 2016 om 12:28
quote:rosanna08 schreef op 02 februari 2016 @ 12:22:
hoest met het oor van kuiken Moi?
En fijn dat je de rust had om de krant te lezen
En de concentratie, was heel fijn, want ik hou van mijn krant
Het oor van kuiken wordt zo door de chirurg gezien. Ik ben zeer benieuwd. Ik zit al sinds ik het gezien heb met kippenvel all over en kind wil het niet zien, dus moet ik er elf mee dealen en griezelen
hoest met het oor van kuiken Moi?
En fijn dat je de rust had om de krant te lezen
En de concentratie, was heel fijn, want ik hou van mijn krant
Het oor van kuiken wordt zo door de chirurg gezien. Ik ben zeer benieuwd. Ik zit al sinds ik het gezien heb met kippenvel all over en kind wil het niet zien, dus moet ik er elf mee dealen en griezelen
dinsdag 2 februari 2016 om 12:29
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 februari 2016 @ 11:58:
Normaal vind ik mijn leven vanaf 40 eigenlijk fijner dan daarvoor. Kan wat beter relativeren, dingen iets makkelijker loslaten en mezelf wat makkelijker accepteren.
Ik vind mijn leven de laatste jaren ook fijner.
En een voor het niet lekker in je vel zitten.
Ik vind mijn leven de laatste jaren ook fijner.
En een voor het niet lekker in je vel zitten.
Life is short. Eat dessert first.