Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
@Digitalis: mmm, jammer dat je je compliment nu weer afzwakt. Eerder vond je het nog ongelofelijk hoe een poster een heel forum in de greep kon houden. Bijna wel op het niveau van kernfysica dus.....
Jezelf heel dom voordoen - versus - kernfysica

Need I say more?
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 14:07:

@Digitalis: mmm, jammer dat je je compliment nu weer afzwakt. Eerder vond je het nog ongelofelijk hoe een poster een heel forum in de greep kon houden. Bijna wel op het niveau van kernfysica dus.....Nou, het kan natuurlijk ook wat zeggen over mijn teleurstelling in het niveau van andere posters. Maar goed, ik vind het niet te vergelijken met kernfysica. Mensen opjagen is vrij gemakkelijk. Niettemin vind ik het toch knap hoor.
@Livre je posting op het modtopic:

Ik blijf erbij Geleerd, toen je nog EB was, was je vele malen sterker, grappiger en gevatter. Wat is er toch mis met je jongetje...komt het door je ex? Dat ze jouw getroll niet meer trok? En zeg eens heeft ze daarom ook een andere nick genomen op het forum? A.P. heb ik namelijk al eeuwen niet meer zien posten. Of is ze stiekem je ex niet en gewoon je vriendin die anaal genomen wil worden wat jij maar minnetjes vind. En ben je daarom op zoek naar nieuw voer, materiaal, vriendin.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 14:06:

@SD: Ivy en ik hebben een heel diepe vriendschapsband, maar er is nooit sprake geweest van seks of romantische liefde.

Vandaar het misverstand.Een diepe vriendschapsband maar liefst....wow...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
@Digi: wil je straks even naar de hengeltopic?
@Festen: geen uitleg dus? je zegt zomaar onze vriendschap op? Maar okee hoor... ik zal het doen.
Ik vraag me af of Ivy er ook zo over denkt?
Nee Geleerd, ik vind dat topic uitermate stom. Al die jochies die al klaarkomen bij het idee een vrouw te mogen betasten, brr.. Bovendien kan ik niet tegen dat vanille 'ik ga je lekker masseren..................kusje in je nek..................lekker genieten................' <=======gekenmerkt door veel puntjes te gebruiken om de 'spannende sfeer' te verhogen.
[quote]Dushi74 schreef op 23 oktober 2008 @ 14:10:

@Livre je posting op het modtopic:

Hij is niet grappig bedoeld verder.
quote:Geleerd schreef op 23 oktober 2008 @ 14:11:

@Digi: wil je straks even naar de hengeltopic?Zeg, je loopt al 2 pagina's te hengelen. Als ze nu nog niet gebeten heeft, dan gaat ze ook niet bijten!
Aha Digi je zoekt een man met ballen. Good for you, alleen heb ik die ballen hier nog niet gezien jij wel?
@Digitalis: ik ben ook allergisch voor de sfeer daar... alleen is dat de enige plaats waar je ook op een andere manier kunt praten. Maar okee, dan niet.... ik begrijp het wel.
Nee Livre, maar ik vond de tekst wel grappig. De klacht is niet grappig.
Nee Dush, ik ook niet. Ja, Vent, maar die wil niet trouwen. En zonder huwelijksbriefje ga ik niet aan zijn ballen zitten...ofzo.
Ik heb zojuist een collega van de Domme gesproken aan de telefoon. Misschien was hij het zelf wel.
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 14:13:

Nee Geleerd, ik vind dat topic uitermate stom. Al die jochies die al klaarkomen bij het idee een vrouw te mogen betasten, brr.. Bovendien kan ik niet tegen dat vanille 'ik ga je lekker masseren..................kusje in je nek..................lekker genieten................' <=======gekenmerkt door veel puntjes te gebruiken om de 'spannende sfeer' te verhogen.Dit doet me trouwens denken (die puntjes) aan het over jezelf posten in de derde persoon enkelvoud....
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 14:17:

Nee Dush, ik ook niet. Ja, Vent, maar die wil niet trouwen. En zonder huwelijksbriefje ga ik niet aan zijn ballen zitten...ofzo.Zo hoort het! Geen sex voor het huwelijk!
Geleerd; ik wil je graag meegeven dat een vent met ballen niet steeds met alle winden meewaait, al naar gelang van wie wat zegt zijn mening bijschaaft.
quote:Digitalis schreef op 23 oktober 2008 @ 13:33:

[...]

Ik bereid zoute popcorn in de magnetron terwijl jij de tweede movement van de Pathetique speelt. Dan breng ik de bak zoute popcorn liefdevol naar je toe terwijl ik Chopins wals opus 64 no 2 inzet, en jij speels een handje popcorn naar mijn mond brengt. Dan stop ik, pak ik mijn pakje Kameel Blauw, kijk verwilderd om me heen, jij lacht, tovert met een zwierig gebaar een aansteker tevoorschijn....eind goed, al goed.Ik vond dit eigenlijk best vanille ?! Of was het a-seksueel bedoeld, in het kader van "geen sex na het huwelijk" ?
quote:Vent70 schreef op 23 oktober 2008 @ 14:21:

[...]

Ik vond dit eigenlijk best vanille ?! Of was het a-seksueel bedoeld, in het kader van "geen sex na het huwelijk" ?Ja ik wilde vanwege mijn reputatie de geile neukseks er niet achteraan plaatsen. Maar het kon ook gewoon een scene zijn uit: Musici houden van zoute popcorn.
Ik rij even van werk naar huis, doe een paar boodschapjes, en wát heb ik allemaal gemist?

- Digi = Geleerd (je kunt trouwens wel snel in- en uitloggen Digi )

- Geleerd vindt zichzelf mét Digi de twee meest humoristische mensen op het forum (en maakt dan géén grapje waarschijnlijk....)

Verder nog iets belangrijks?
Peas on earth!
quote:Carlice schreef op 23 oktober 2008 @ 14:13:

Ik vraag me af of Ivy er ook zo over denkt?precies mijn gedachte Carlice...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Echt ik krijg een rolberoerte hier ...

toen ik het op een moment ff eens was met Geleerd op het single topic .. Zag Geleerd wel een relatie met mij zitten

Toen kwam SD in beeld en zag hij haar wel zitten en huppelde achter haar aan.

Vervolgens kwam Pode in actie en zag hij haar wel zitten huppelde vrolijk achter haar aan TOT hij er achter kwam dat Pode een relatie heeft met Xan. Toen was het gelijk gebeurd met de *liefde*

Vervolgens zie je hier dat Digi het even eens is met Geleerd en TADAA

Geleerd denkt nu dat een relatie met Digi wel zin heeft..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven