Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Moi, goed nieuws van je zoon!😘
Mijn werkdag zit erop. Lage rugpijn trekt ondanks pijstillers steeds verder naar boven. Ben dus blij dat ik naar huis kan.
Awww Wol, heb je tijd om kalm aan te doen? Of moet je weer naar yoga/ouderavond/korfbal/volksdansen?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 februari 2016 @ 15:28:

Mijn werkdag zit erop. Lage rugpijn trekt ondanks pijstillers steeds verder naar boven. Ben dus blij dat ik naar huis kan.Auw. Kan je bij een fysio oid terecht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moiren_ schreef op 02 februari 2016 @ 14:18:

[...]

Net thuis. Het was een rare verkleving. Los gemaakt, door 2 chirurgen bewonderd en besloten niet te hechten verder. Fijn dus!

Nu eigenlijk op het punt van vorige week?

Niet te vroeg naar school sturen; niet eerder voor jij niet bang bent dat 'ie valt met gymmen ofzo.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
https://www.verzamelaarsm ... nieuws/20420148594240.jpg

Vadaag was de dag dat er weer een vlag uit is gehangen

Neem een lekker drankje om het te vieren.
quote:simbalabimba schreef op 02 februari 2016 @ 15:38:

[...]

Nu eigenlijk op het punt van vorige week?

Niet te vroeg naar school sturen; niet eerder voor jij niet bang bent dat 'ie valt met gymmen ofzo.

Nee, niet alle hechtingen zijn er uit gehaald, alleen de verkleving los

Hij gaat morgen naar school, gym en buiten spelen ed is de komende 2 weken verboden.

En de juf gemaild dat niemand aan zijn hoofd mag komen, kind de instructie gegeven dat-ie mag hoeken als iemand dat wel doet (nee, niet echt) en dat hij belt zodra het gaat bloeden.
quote:MalleBabbe1 schreef op 02 februari 2016 @ 15:21:

[...]

Hier een biertje..

Plaatje kan niet want mijn plaatjesplakrechten mochten niet mee naar mijn nieuwe nick

Zo flauw van vief he
quote:Moiren_ schreef op 02 februari 2016 @ 15:33:

[...]

Auw. Kan je bij een fysio oid terecht?Niet te lang wachten is mijn tip, dat heb ik wel gedaan en nu duurt het 100x zo lang voor ik er van af ben.
quote:Moiren_ schreef op 02 februari 2016 @ 14:24:

[...]

Ik ook niet echt. Ik had 1 sterke wens, dat is het.

Loop ook niet dagelijks met verdriet door mijn leven, maar er zijn wel dagen dat de pijn nog rauw is.Ik bedoelde het niet naar hoor
Wat een mooie lucht vandaag boven Schiphol. Sprintje getrokken en ik was in vijf minuten van gate bij trein. Helaas geen tijd om een AH maaltijdsalade te halen, helaas, dus als iemand langs het traject Schiphol-Groningen zin heeft om mij wat te eten te brengen, houd ik mij aanbevolen.
IMHO
Ik heb nog steeds zin in tomatensoep 😬
quote:Corona67 schreef op 02 februari 2016 @ 15:11:

[...]

Dankzij Vanwege jou?

Nee, vanwege een afschuwelijke jeugd.
Werkdag klaar. Geen rust want huis vol logees. 3. Ik dacht dat er 1 zou komen. Zijn er ineens 3 😮
quote:BridgetteDubois schreef op 02 februari 2016 @ 16:32:

Ik heb nog steeds zin in tomatensoep 😬
Ik ben weer verkouden!
quote:Moiren_ schreef op 02 februari 2016 @ 15:41:

[...]

Nee, niet alle hechtingen zijn er uit gehaald, alleen de verkleving los

Hij gaat morgen naar school, gym en buiten spelen ed is de komende 2 weken verboden.

En de juf gemaild dat niemand aan zijn hoofd mag komen, kind de instructie gegeven dat-ie mag hoeken als iemand dat wel doet (nee, niet echt) en dat hij belt zodra het gaat bloeden.

'k Vind 'm een bikkel hoor en z'n moeder ook.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:SaveTheDay schreef op 02 februari 2016 @ 16:35:

[...]

[img]http://www.njam.tv/sites/default/files/ ... n_soep.jpg[/img]Kwijl...
quote:yasmijn schreef op 02 februari 2016 @ 16:33:

Werkdag klaar. Geen rust want huis vol logees. 3. Ik dacht dat er 1 zou komen. Zijn er ineens 3 😮

Ik miste je al!

Wat een drukte zeg.

Zolang het maar gezellig is tulek...
quote:simbalabimba schreef op 02 februari 2016 @ 16:36:

[...]

'k Vind 'm een bikkel hoor en z'n moeder ook.

Dank je

Een bikkel is hij zeker!
...
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 02-02-2016 17:10
Reden: Ik ga een virusscan doen...
% gewijzigd
Ik heb zelf hete bliksem geprobeerd met peer, mosterd, sjalot. Ik vond het wel lekker.

Lijkt op combinatie van warme maaltijd en toetje.

Krokus heeft veel kleuren.
Wat jammer voor je zoon dat hij morgen al weer naar school moet, zo heeft een operatie geen zin Moi!

Ik ga vrijdag naar de dokter voor mijn rug, even overleggen welke acties verstandig zijn, fysio, chiropracter etc. etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Voorlopig maar rustig aan en regelmatig een paracetamol.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 februari 2016 @ 17:11:

Wat jammer voor je zoon dat hij morgen al weer naar school moet, zo heeft een operatie geen zin Moi!

Ik ga vrijdag naar de dokter voor mijn rug, even overleggen welke acties verstandig zijn, fysio, chiropracter etc. etc. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Voorlopig maar rustig aan en regelmatig een paracetamol.

Bah wat naar. Bottenkraker ben ik ook geweest, vond ik echt niks.

Sterkte joh met je rug
Voor wat betreft leven en leeftijd, misschien mosterd, maar ja rl ensow.

In mijn leven heb ik best geworsteld, net zoals veel mensen hier. Veel aan mezelf moeten werken, verdriet uit mijn kindertijd moeten verwerken etc. etc. En soms ben ik daar moe van, dan lijkt het wel alsof het altijd alleen maar moeizaam gaat. En dan baal ik wel dat ik niet meer heb gemaakt van opleidingen, ambities etc. Op het gebied van studeren heb ik veel meer in mijn mars dan er ooit uit is gekomen omdat ik zo met mezelf in de knoop zat. Aan de andere kant ben ik ook blij met wat ik wel bereikt heb en soms ook trots op mezelf dat ik uit een diepe put ben geklauterd. Ik heb nog wensen zat, en ook nog wel een paar behoorlijke obstakels te overwinnen. Soms zakt de moed me in de schoenen. Maar ouder worden heeft als voordeel dat ik al vaker heb gezien dat na regen zonnenschijn komt. En dat vind ik een fijne houvast.

Een forumster met mensenkennis zei ooit tegen me: je bent een leuk mens, maar mijn god wat kun je het jezelf moeilijk maken.

Heel raak en om die opmerking moet ik dan wel weer lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven