Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
dinsdag 2 februari 2016 om 18:23
Engelwortel, anijszaad, venkelzaad, kardemom, koriander, marjolein en alsem staat te trekken op alcohol. De mooie groene kleur ontstaat uit het chlorofyl van de verse planten.
King gaat er wel mee aan de gang.
O ja, dat is ook iets. Er zijn weer zaadpakketjes te koop. Ik wacht nog even tot ik het kan zaaien.
Ik heb korianderzaad uit eigen teelt. Anijszaad kan er ook tussen zitten, want ik wist niet meer wat er in de bakken zat. Ik heb al wel aparte bakjes voor elk kruid. De vorige keer had ik mengsel die niet samen konden.
King gaat er wel mee aan de gang.
O ja, dat is ook iets. Er zijn weer zaadpakketjes te koop. Ik wacht nog even tot ik het kan zaaien.
Ik heb korianderzaad uit eigen teelt. Anijszaad kan er ook tussen zitten, want ik wist niet meer wat er in de bakken zat. Ik heb al wel aparte bakjes voor elk kruid. De vorige keer had ik mengsel die niet samen konden.
dinsdag 2 februari 2016 om 18:25
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:21:
[...]
Vanwege dingen die ik ongetwijfeld te horen ga krijgen waar ik moeite mee heb, waar ik verdrietig van word (slechte aansluiting in de groep bijvoorbeeld).Ja, dat is verdrietig. Leidt ze er zelf erg onder?
[...]
Vanwege dingen die ik ongetwijfeld te horen ga krijgen waar ik moeite mee heb, waar ik verdrietig van word (slechte aansluiting in de groep bijvoorbeeld).Ja, dat is verdrietig. Leidt ze er zelf erg onder?
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 2 februari 2016 om 18:30
quote:Star schreef op 02 februari 2016 @ 18:21:
[...]
Vanwege dingen die ik ongetwijfeld te horen ga krijgen waar ik moeite mee heb, waar ik verdrietig van word (slechte aansluiting in de groep bijvoorbeeld).
Wat naar Star.
Ik snap je zorg en begrijp dat je er tegenop ziet. Zulke dingen snijden dwars door je ziel.
[...]
Vanwege dingen die ik ongetwijfeld te horen ga krijgen waar ik moeite mee heb, waar ik verdrietig van word (slechte aansluiting in de groep bijvoorbeeld).
Wat naar Star.
Ik snap je zorg en begrijp dat je er tegenop ziet. Zulke dingen snijden dwars door je ziel.
dinsdag 2 februari 2016 om 18:30
lei·den (leidde, heeft geleid)
1
een richting geven aan
2
de leiding hebben over iets; besturen: een vergadering leiden
3
de voorste zijn in een wedstrijd
4
tot gids dienen
5
(+ leven) doorbrengen
6
(van wegen) voeren, brengen
- See more at: http://vandale.nl/opzoeke ... iden&lang=nn#.VrDnxPnhCM8
1
een richting geven aan
2
3
4
tot gids dienen
5
(+ leven) doorbrengen
6
- See more at: http://vandale.nl/opzoeke ... iden&lang=nn#.VrDnxPnhCM8
dinsdag 2 februari 2016 om 18:31
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 02 februari 2016 @ 18:30:
1
een richting geven aan
2
3
4
tot gids dienen
5
(+ leven) doorbrengen
6
- See more at: http://vandale.nl/opzoeke ... iden&lang=nn#.VrDnxPnhCM8Jajaja, ik weet het.
1
een richting geven aan
2
3
4
tot gids dienen
5
(+ leven) doorbrengen
6
- See more at: http://vandale.nl/opzoeke ... iden&lang=nn#.VrDnxPnhCM8Jajaja, ik weet het.
Try something new today. For example: make a good decision.