TTC Herfst 2013
zondag 20 oktober 2013 om 15:16
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!
NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-
letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-
sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad
In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.
Herfst_2013
NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-
letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-
sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad
In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.
Herfst_2013
maandag 1 februari 2016 om 22:34
hey chocoladeletter wat lief om even wat te posten! je verhaal geeft me moed! Ik hoop ook zo dat het een beetje helpt voor een vlotte bevalling. Ik was met zoontje meer dan 24u bezig en uiteindelijk een vacuum, dus zou nu al heel blij zijn met een uurtje of 12 en geen hulpmiddelen;) Hoop echt dat zoiets erin zit.
@liesje: ja wij verheugen ons ook erg op de reactie van de 'grote broer'. Weet niet of ie het al snapt, maar het begint nu net een beetje te komen heb ik het idee.
Ja leuk he die kleintjes met dat kletsen! Ons zoontje heeft het ook ineens te pakken, terwijl hij lang niks zei. Nu probeert ie echt alles na te zeggen en gaat het echt met sprongen vooruit. Tegenwoordig zegt ie vaak al kleine zinnetjes 'mama daar zitten' of 'papa ook boven', super schattig. En idd scheelt het bij hem ook wel een hoop frustratie merken we. Erg fijn dat ie dit heeft geleerd voor de baby er is;)
@liesje: ja wij verheugen ons ook erg op de reactie van de 'grote broer'. Weet niet of ie het al snapt, maar het begint nu net een beetje te komen heb ik het idee.
Ja leuk he die kleintjes met dat kletsen! Ons zoontje heeft het ook ineens te pakken, terwijl hij lang niks zei. Nu probeert ie echt alles na te zeggen en gaat het echt met sprongen vooruit. Tegenwoordig zegt ie vaak al kleine zinnetjes 'mama daar zitten' of 'papa ook boven', super schattig. En idd scheelt het bij hem ook wel een hoop frustratie merken we. Erg fijn dat ie dit heeft geleerd voor de baby er is;)
dinsdag 2 februari 2016 om 20:05
Ik hoop ook voor je dat het nu wat vlotter gaat! En zonder hulpmiddelen inderdaad, dat zou heel fijn zijn! Spannend hoor, misschien heb je inmiddels wel al babynieuws te melden!
Ik ben benieuwd naar zijn reactie ja, lijkt me zo leuk! Vriendin van me is ook pas bevallen van haar tweede kindje, haar oudste (meisje) is net zo oud als onze kinderen en die is helemaal fan van haar broertje. Lijkt me zo mooi om dat te zien.
Zo fijn dat ze zich zo goed duidelijk kunnen maken ineens! Wat fijn dat jullie knul zulke grote stappen heeft gezet op taalgebied! Echt ideaal, zo makkelijk als ze kunnen zeggen wat ze willen/wat hen dwarszit/waar ze pijn hebben. Dat scheelt ook bij ons een hoop frustratie
Succes met de allerlaatste loodjes!! Ik duim voor een vlotte bevalling!
Ik ben benieuwd naar zijn reactie ja, lijkt me zo leuk! Vriendin van me is ook pas bevallen van haar tweede kindje, haar oudste (meisje) is net zo oud als onze kinderen en die is helemaal fan van haar broertje. Lijkt me zo mooi om dat te zien.
Zo fijn dat ze zich zo goed duidelijk kunnen maken ineens! Wat fijn dat jullie knul zulke grote stappen heeft gezet op taalgebied! Echt ideaal, zo makkelijk als ze kunnen zeggen wat ze willen/wat hen dwarszit/waar ze pijn hebben. Dat scheelt ook bij ons een hoop frustratie
woensdag 3 februari 2016 om 21:59
woensdag 10 februari 2016 om 21:45
lief van jullie! het duimen had geholpen. Die nacht naar m'n bericht begonnen de weeen al. Het leek even hetzelfde te gaan als bij zoontje, de eerste 12 uur matige weeën zonder veel vordering. Met 4 cm na 12u eindelijk naar het ziekenhuis, daar vliezen gebroken en toen erg heftige weeën. Ik vond het lastig ze goed op te vangen maar m'n motivatie voor een normale bevalling hield me overeind. Toen de vk na 2 u weer ging voelen en constateerde dat het niet veranderd was, stortte ik in. Waar was het dan goed voor? Pijnstilling was niet meteen voor handen uiteraard, gyn moest erbij gehaald worden en het volgende uur ben ik vooral in paniek geweest. Toen de gyn eindelijk alles in beeld had (ctg, pijnstilling aangevraagd etc.) had ik ineens persdrang. Ik was in krap een uur van 5 naar 10cm gegaan, waarschijnlijk alleen maar omdat ik in een andere houding was gaan liggen op advies van de gyn. Pfff ik was zo gelukkig. Na 20min persen was ons zoontje er, brullend kwam ie ter wereld. Zo fijn dat alles uiteindleijk goed is gekomen, ik had dat halverwege echt niet gedacht! Maar dit keer dus al met al 'maar' 16u bezig geweest ipv 26. En ik was vooral blij voor de nacht weer thuis te zijn!
Inmiddels gaat het erg goed met ons. De baby doet het super goed en de grote broer is echt helemaal weg van 'm. Wil 'm de hele tijd knuffelen en kusjes geven, en de baby op schoot houden, zo schattig. Ik worstel zelf nog wel ergmet het verdelen van m'n liefde en aandacht. Voel me continu schuldig naar beide. Maar goed, dat heeft misschien tijd nodig.
Inmiddels gaat het erg goed met ons. De baby doet het super goed en de grote broer is echt helemaal weg van 'm. Wil 'm de hele tijd knuffelen en kusjes geven, en de baby op schoot houden, zo schattig. Ik worstel zelf nog wel ergmet het verdelen van m'n liefde en aandacht. Voel me continu schuldig naar beide. Maar goed, dat heeft misschien tijd nodig.
maandag 15 februari 2016 om 20:26
Jaaaa, gefeliciteerd Brianne!! Jeetje zeg, wat een verhaal weer. Ik kan me voorstellen dat je instortte, wat heftig als je twee uur lang heftige weeen hebt zonder dat er iets verandert! Gelukkig heeft het veranderen van houding geholpen en heb je dit keer een "normale" bevalling (voor zover je ooit van een normale bevalling kunt spreken dan ) gehad! Fijn dat het nu goed gaat met jullie! Wat heerlijk lijkt me dat, lijkt me inderdaad heel erg schattig om te zien, zo'n trotse grote broer! Dat lijkt me ook heel lastig in het begin, je aandacht en liefde te verdelen. Ik hoop dat je daar uiteindelijk je weg ook in vindt! Komt vast goed. Geniet ze maar lekker van jullie mooie mannen!