Mode & Beauty alle pijlers

Oogschaduw primer

03-02-2016 13:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha,

Weet iemand een goede primer voor je oogschaduw zodat die beter blijft zitten? Ik heb er een van Dior geprobeerd, maar aan het einde van de dag was de helft van mijn oogschaduw weg. Je zag ook echt op mijn oogleden tot aan de helft oogschaduw en de andere helft niks meer.

Bedankt!
http://www.misslipgloss.nl/too-faced-shadow-insurance/
Ik lees ook een hoop goeie verhalen over de primer van Urban Decay. Zelf draag ik zelden oogschaduw, dus ik gebruik geen primer
Echt de aller allerbeste (vind ik ) is die van Urban Decay. Oogschaduw blijft echt de hele dag perfect zitten. Je kan het bestellen bij Ici Paris
If you can dream it you can do it
Urban Decay primer potion is geweldig inderdaad. Een goedkoper (en goed) alternatief vind ik de oogschaduwprimer van Catrice. Doet zijn werk ook bij mij!
Bedankt! En maakt het merk oogschaduw nog uit of gaat het alleen om de primer?
John van G heb ik en werkt super!

Zonder primer blijft mijn oogschaduw niet goed zitten en met deze primer de hele dag
quote:marla862 schreef op 03 februari 2016 @ 14:20:

Bedankt! En maakt het merk oogschaduw nog uit of gaat het alleen om de primer?Welke oogschaduw je gebruikt maakt wel degelijk verschil, maar ik vind niet per se dat de dure paletten beter zijn dan dupes (al zijn de Naked palettes wel altijd super vind ik!). Test ze vooral even in de winkel! Doe de kleurtjes op je hand - hoe goed geven ze kleur af? Hoe meer kleur/pigment per veeg, hoe beter.
Too Faced Shadow Insurance idd. En de pigmentatie en je kwasten hebben ook invloed.
Pigment in de oogschaduw heeft zeker invloed maar als je een goede primer hebt versterkt deze het pigment enorm! Zo'n groot verschil als ik geen primer heb gebruikt terwijl het toch echt dezelfde kleuren zijn.
Wat bij mij ook werkt, is oogschaduw aanbrengen met mijn vinger en niet met een kwastje. Dan blijft het bij mij beter zitten.
Urban decay primer!
Voor mij die van de hema, eye shadow base heet het geloof ik. Werkt prima, kost weinig.
quote:KimberleySTH schreef op 03 februari 2016 @ 14:10:

Echt de aller allerbeste (vind ik ) is die van Urban Decay. Oogschaduw blijft echt de hele dag perfect zitten. Je kan het bestellen bij Ici ParisThanks! Klopt het dat je daar meerdere kleuren van hebt? Welke moet ik dan nemen?
Urban decay, of Stay Don't Stray Eyeshadow Primer van Benefit Cosmetics. Beide doen hun werk prima.

Ook gebruik ik van MAC een Paint Pot, ook hiermee blijft m'n ogenschaduw muurvast zitten de hele dag.
Ik gebruik zelf de Hema eyeshadow base. Oogschaduw en eyeliner blijft erg goed zitten. Goede prijs ook nog.
Die van Catrice werkt goed en is ook nog eens een stuk goedkoper, en inderdaad die Too Faced Shadow Insurance alleen daar kan niet iedereen even makkelijk aan komen.
Wees blij met jezelf!
quote:marla862 schreef op 13 februari 2016 @ 13:18:

[...]

Thanks! Klopt het dat je daar meerdere kleuren van hebt? Welke moet ik dan nemen?Als het goed is heb je geen verschillende kleuren. Ik gebruik de eyeshadow primer potion
quote:KyloRen schreef op 18 februari 2016 @ 10:22:

[...]

Daar zijn 3 kleuren van

Verrek je hebt gelijk! Nooit geweten Dan anders gezegd, ik gebruik deze:

http://www.iciparisxl.nl/ ... j_NKeNeVddh-6TBoCV_Pw_wcB
Ik heb die van Mac paintpot heet hij volgens mij. Blijft echt perfect zitten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven