Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
quote:Zamirah schreef op 23 oktober 2008 @ 19:40:

Digi, de vorige was een Marokkaanse actrice, Maryam Hassouni, die van Dunya en Desi.

Deze is een actrice uit een film van Jean Luc Godard, te weten Alphaville. Ze speelt Anna Karina, geloof ik.

'k Had zin an een nieuw plaatje.Oh was dat Maryam? Ik herkende haar helemaal niet. En nou ja, je huidige avatar herken ik ook niet. Ben je een beetje thuis in de films? Ken je toevallig de Sloveense film Gravehopping (Odgrobadogroba)? STEENGOED. En heerlijk voor elke ex-Joego.

Jammer dat zo'n avatar zo lelijk verkleint.

Ja maar Digi, dus ook in VASTE relaties, hè? Verraste me toch nog wel enigszins.
anoniem_20981 wijzigde dit bericht op 23-10-2008 19:47
Reden: oeps....een spelfout nota bene..
% gewijzigd
Nee, die film ken ik niet!!!
Wauw Zam, ze lijkt heel erg op mijn moeder toen ze jong was. Alleen was mijn moeder nog stukken knapper (Echt, die was ontzettend knap. Ik denk ook dat mijn vader daarom voor haar is gevallen )

Ja, mijn avatar is ook vaag verkleind.
@zamirah, dat ging wel over de 'initiele' aantrekking he? Elke avond liggen die lelijkerts gewoon hun (met veel moeite gevonden man resp vrouw) te neuken. Dat mag zomaar!

(ik zie geen nieuwe avatar? Moet ik daarvoor opnieuw inloggen enzo?)

PI is inderdaad een getal, maar wel een met een aantal (definierende) eigenschappen. De makkelijkste is dat het getal de verhouding is tussen omtrek en diameter van een cirkel.
Hahaha Vent, een verbod op lelijkerts die neuken graag!

Je moet op F5 drukken.

Ik was heel goed in goniometrie, dus van pi weet ik nog wel wat.
Was je vader een mooie man?
Het is maar goed dat hij verkleind wordt .
Hey, dat is Isabelle Adjani.
Of is het Monica Bellucci?
Ik dacht dat mensen altijd een 'gelijke' zochten, ongeveer even knap, ongeveer even slim. Dus ja mijn vent is goddelijk.
Neeeeeh, iedereen zoekt het hoogst haalbare. In de praktijk komt dat dus neer op ongeveer even knap
Volgens mij worden sommige avatars minder mooi verkleint omdat de verhoudingen niet kloppen, ze rekken dan een beetje uit om te kloppen.
Maar een kerel of chickie die veul dommer of veul slimmer is, da's toch helemaal niet leuk?
Je moet ze in verhouding 4:3 knippen, voordat je upload.
veul dommer is in elk geval vreselijk. Het andere heb ik nooit meegemaakt
Kijk Johnny neuken willen we allemaal wel, daar heeft intelligentie niets mee te maken...
Maar Depp heeft ook nog hersens.
quote:Vent70 schreef op 23 oktober 2008 @ 19:57:

Je moet ze in verhouding 4:3 knippen, voordat je upload.Hoe doe je dat??
quote:Zamirah schreef op 23 oktober 2008 @ 19:51:

Was je vader een mooie man?

Mijn vader leek op Jezus. Hij was ook stoer (leger, vechtsport), ongelooflijk intelligent (eigenlijk de enige tegen wie ik opkijk qua intelligentie), ontzettend charismatisch en grappiger dan Hans Teeuwen. Ik vind hem nu niet ontzettend knap, maar om zijn charisma kun je gewoon niet heen.

Het is ook vreselijk, een domme partner. Bah. Dat doe ik echt nooit meer.
Oh Zam, het is inderdaad Monica! Met sigaret
Kijk zij weet heel goed wat pi is:

Zam, probeer het hier es:http://www.pepermunt.net/foto/hoe-kan-i ... ken-2.html

en of Johnny hersens heeft maakt me geen drol uit als ik me er een nachtje op uit mag leven. (al denk ik dat hij best dicht in de buurt komt van perfectie á la Plato)
quote:Zamirah schreef op 23 oktober 2008 @ 20:06:

[...]

Hoe doe je dat??Het verschilt per tekenprogramma. Zet een kader om een deel van de foto wat de verhouding 4:3 heeft, en dan is iets als crop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven