vroege zwangerschaps verschijnselen

23-10-2008 19:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo

wij zijn nu aan het proberen voor een 2e kindje volgende week moet ik ong worden maar heb sterk het idee dat ik zwanger ben

hadden jullie ook al vroege verschijnselen of dachten julli ook al dat jullie zwanger waren voor de menstruatie

mijn verschijnselen zijn

heel veel acnee gezicht hals rug borst

pijn in de benen

ongelofelijke steken als ik hoest of nies

en ontzettend moe
www.clearblue.nl voor al uw antwoorden
Het enige dat ik herken, van alledrie mijn zwangerschappen, is de acne in het gezicht en op m'n rug. Ook bij een goede vriendin zag ik dat ze zwanger was aan haar huid...

Maar goed, speculeren heeft geen zin. Er zit helaas niets anders op dan wachten tot je een test kunt doen. Ik hoop voor je dat deze positief zal zijn...
Nee, ik herken het niet. Wens je wel veel succes met het zwanger worden.
Ik kon opeens niet meer spellen, dus wat dat betreft...

Al die verschijnselen kunnen ook bij een griepje horen of bij je gewone hormoonhuishouding, dus het zegt niets.
Ik herken de steken bij het hoesten en het heel erg moe zijn. Verder moest ik zodra ik zwanger raakte ontzettend vaak plassen, ook al dronk ik niet veel. Ook had ik veel buikpijn (innestelingspijn).
ik was ook erg moe en had meteen gevoelige tepels/borsten.. maar ook die acne herken ik helaas :P

succes met zwanger worden!
Ik zal inmiddels wel een negatieve kijk hebben gekregen op het het zoeken naar vroege zwangerschapsverschijnselen, maar als je het mij vraagt kun je er helemaal niets van zeggen...

Ik heb alle denkbare verschijnselen al eens gehad... maar helaas nog steeds niet zwanger....

Het enige advies dat ik je kan geven is; Maak je niet druk en test gewoon als je overtijd bent... Maar ja.. dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.

Succes in ieder geval en natuurlij hoop ik voor je dat het is gelukt om zwanger te worden!
South, ik ben het helemaal met je eens!! Echt zowat alle verschijnselen heb ik gehad (boobs, pijn, verkleuring tepels, 20x naar wc , noem maar op), maar niet zwanger!!!!

Als je het maar graag genoeg wil, laat je lijf het er gewoon op lijken... een natuur grapje ofzo....

Niet altijd om te lachen natuurlijk, maarja....
Ik heb ook al vaak allerlei verschijnselen gehad, maar helaas. Bij de eerste zwangerschap kreeg ik twee dagen na mijn positieve test pas last van mijn borsten. Bij de tweede zwangerschap helemaal geen last van mijn borsten, maar ook geen andere verschijnselen. Ik kwam er pas na 12 weken achter (na bevalling was mijn menstruatie nog niet echt goed op gang gekomen, en ik was sowieso al erg onregelmatig). Niks van te zeggen dus.
Home is where your wifi connects automatically.
Mijn ervaring is dat ik vanalles voelde na mn eisprong omdat ik gewoon zo ontzettend graag zwanger wilde zijn!

En de maand dat ik daadwerkelijk zwanger bleek te zijn, had ik eigelijk niet echt wat gevoeld. Kwam ook omdat ik er juist op het moment dat ik kon gaan testen, er niet echt mee bezig was, mn zus was net bevallen.

Paar dagen later dacht ik in ene "he laat ik eens testen" en ja hoor, zwanger!

(en ondertussen is zoon alweer 10 maanden!)
toch leuk dat TO ook nog even laat horen hoe of wat ...
ik heb nu onder tussen 2 testen gedaan en zijn beide positief vrijdag krijg ik me eerste echo:D
Huh, dan ben je 5 weken zwanger? Dan kun je nog geen hartje zien.
Ja, dat is wel heel snel!
In een ander topic schreef je dat je de 28ste 3 dagen overtijd was en toen nog geen positieve test had gehad.

Dan kan het toch nooit dat je vrijdag al je eerste echo hebt? Komt dat doordat je last hebt van cystes?

In ieder geval veel plezier... ?????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven