Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 18:59:

[...]

Leuk! Dan doen we een "deze leidinggevende kan weg" inzamelingsactie op het forum en gaan we daarna lekker ergen uit eten.Goed plan, maar de verdienmodule erachter om uit gaan te eten is niet geheel duidelijk. Worden ze in de verkoop gezet of moeten we geld toe geven?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Dat is wel balen, in jouw werk is een goede duo nou net hard nodig.Mijn leerlingen wilden taart gaan halen. De moordplannen die ze laatst gemaakt hadden hoeven ze niet uit te voeren, dus dat is wel handig
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Ik ben weer aan een nieuwe toe. Om de een of andere reden houden ze het nooit vol en zijn ze allemaal echt heel erg vreemd.

Misschien moet de selectiecommissie gewoon even er uit gebezemd worden?
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 19:00:

[...]

Daar betrap ik mezelf inderdaad wel regelmatig op, dat ik van die verstandige dingen zeg. Wijs wil ik het niet noemen hoor, dat vind ik meer iets voor als je 98 bent. En ik probeer me toch een beetje in te houden met die verstandige uitspraken want ze zijn vaak zo saai he.Hmmm, soms wel. Maar goed, ik ben zat onverstandig geweest en zeg nog steeds regelmatig dingen op een moment dat ik beter mijn mond kan houden of op een manier die iets minder diplomatiek is, dus zo verstandig ben ik ook nog niet altijd.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:02:

[...]

Misschien moet de selectiecommissie gewoon even er uit gebezemd worden?

Niet zo heel veel keus en een bizarre werkplek en dan is mijn klas ook nog eens de moeilijkste. Niemand wil met mij mijn klas doen

Ik mocht wel mijn wensen neerleggen en dat heb ik gedaan
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:01:

[...]

Goed plan, maar de verdienmodule erachter om uit gaan te eten is niet geheel duidelijk. Worden ze in de verkoop gezet of moeten we geld toe geven?Nee, we gooien ze gewoon ergens in een vondelingenluikje en dat vieren van ons eigen geld. Dat is het wel waard.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:02:

[...]

Mijn leerlingen wilden taart gaan halen. De moordplannen die ze laatst gemaakt hadden hoeven ze niet uit te voeren, dus dat is wel handig Zo erg? Dan is het voor iedereen maar beter dat hij/zij weg is.
Ik vind het voordeel van ouder zijn/worden vooral dat ik in een gesprek met een man gewoon weet dat het om de inhoud gaat
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:05:

[...]

Zo erg? Dan is het voor iedereen maar beter dat hij/zij weg is.Zeker hoor. Ik begrijp mijn lln, maar ik vond het ook echt zielig voor mijn duo. Gewoon een totaal verkeerde match.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:03:

[...]

Niet zo heel veel keus en een bizarre werkplek en dan is mijn klas ook nog eens de moeilijkste. Niemand wil met mij mijn klas doen

Ik mocht wel mijn wensen neerleggen en dat heb ik gedaan Oh tekort aan kandidaten: niet leuk. Wensen neer mogen leggen is dan wel weer fijn, alleen is er iemand te vinden die aan die wensen beantwoordt? Heb je zelf een netwerk met potentie?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:04:

[...]

Nee, we gooien ze gewoon ergens in een vondelingenluikje en dat vieren van ons eigen geld. Dat is het wel waard. Is het zeker waard, maar ik voel dan weer een schuldgevoel opkomen voor de vrijwilligers van de vondelingenluik: die mogen meteen een spreadsheetje bovenhalen, targets benoemen en het luik 0.3 klaar maken!
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:06:

[...]

Zeker hoor. Ik begrijp mijn lln, maar ik vond het ook echt zielig voor mijn duo. Gewoon een totaal verkeerde match.

Ik vind het knap hoe jij je staande houdt daar. Zeker als er telkens een andere duo is die weer niet goed aansluit.

Hoe is het trouwens met de oren van je zoon?
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:06:

[...]

Zeker hoor. Ik begrijp mijn lln, maar ik vond het ook echt zielig voor mijn duo. Gewoon een totaal verkeerde match.Is duo zelf opgestapt of einde contract of?
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:07:

[...]

Oh tekort aan kandidaten: niet leuk. Wensen neer mogen leggen is dan wel weer fijn, alleen is er iemand te vinden die aan die wensen beantwoordt? Heb je zelf een netwerk met potentie?

Ik had als wens een man tussen de 35 en 50 met een goede kop donker haar en 18cm.

Ik ga morgen de brieven en cv's lezen

Nee, ik heb niemand in mijn netwerk.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:08:

[...]

Is het zeker waard, maar ik voel dan weer een schuldgevoel opkomen voor de vrijwilligers van de vondelingenluik: die mogen meteen een spreadsheetje bovenhalen, targets benoemen en het luik 0.3 klaar maken!

En mijn leidinggevende zal, zonder enige ervaring met vondelingenluikjeswerk, elke 30 seconden het personeel vertellen wat ze moeten doen en hoe. Want ja, hij is wel het mannetje hè.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:09:

[...]

Ik had als wens een man tussen de 35 en 50 met een goede kop donker haar en 18cm.

Nee, ik heb niemand in mijn netwerk.

Ik ben bij
Oudblond, je meneer jarig? Van harte!
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:09:

[...]

Is duo zelf opgestapt of einde contract of?

Per direct gestopt

Het is nu echt goed te doen Solo. Ik heb zo'n leuke klas en zo lekker de wind er onder.

Oren van zoon doen het goed en het is zo mooi!
Goed gedaan Star!!!!
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Per direct gestopt

Het is nu echt goed te doen Solo. Ik heb zo'n leuke klas en zo lekker de wind er onder.

Oren van zoon doen het goed en het is zo mooi!Fijn en Fijn Moi.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:09:

[...]

Nee, ik heb niemand in mijn netwerk. Ik sta je aan de zijlijn toe te juichen! Go Moi, go, vindt die perfecte duo!
quote:Dreamer schreef op 04 februari 2016 @ 18:49:

[...]

Heb je daar niet ook nog wat plek dan?

Overigens Solo, ik heb ook een nieuwe mobiel en kan niet wachten tot ik m'n eindelijk mag gaan gebruiken. Nog 1,5 week. Lastig hoor, overstappen en eigen nummer willen houden.Hier gewoon bij dezelfde provider gebleven, dus kon de nieuwe gelijk gebruiken.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 18:27:

Ik moet stoppen met de pabo. Ik heb vandaag mijn boeken binnen gekregen en dat gaat nooit in mijn boekenkast passen.Dat ze het gewoon niet op een aparte Ipad leveren, dat zou echt een gesjouw schelen.
quote:WD-40 schreef op 04 februari 2016 @ 19:12:

[...]

Dat ze het gewoon niet op een aparte Ipad leveren, dat zou echt een gesjouw schelen.Godzijdank niet. Ik leer liever uit een boek, veel fijner.
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 19:11:

Oudblond, je meneer jarig? Van harte!Merci! We doen nooit echt wat aan 'feestdagen', meestal gewoon een gebbetje. Maar ik had er al de hele week aan gedacht en vanochtend opende ik op het werk mijn agenda en.... ik had hem niet gefeliciteerd Heb het goedgemaakt met heel onnozele sms'jes aan mijn snotneus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven