Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:12:

[...]

Ik sta je aan de zijlijn toe te juichen! Go Moi, go, vindt die perfecte duo!Mijn leerlingen (bijna allemaal jongens) hadden vandaag hun eisenlijstje. Ik heb ze overruled en gezegd dat ik mijn eisen belangrijker vind
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 18:55:

[...]

Omdat ik geen zoetjunkies wil. A la mezelf Maar als je BV geeft went je kind sowieso aan zoet, dat bedoel ik ermee. BV is zoeter dan de gemiddelde aanlenglimonade.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:07:

[...]

Oh tekort aan kandidaten: niet leuk. Wensen neer mogen leggen is dan wel weer fijn, alleen is er iemand te vinden die aan die wensen beantwoordt? Heb je zelf een netwerk met potentie?Nee, ik woon veels te ver weg
Nu snap ik waarom ik zo'n onverbeterlijke zoetekauw ben. Ik heb geen bv gehad en ben dat al 47 jaar aan het compenseren!
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Per direct gestopt

Het is nu echt goed te doen Solo. Ik heb zo'n leuke klas en zo lekker de wind er onder.

Oren van zoon doen het goed en het is zo mooi!Fijn voor mannetje en mama
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 19:15:

[...]

Nee, ik woon veels te ver weg Ik denk dat jij het prima zou redden. Moet je wel de pabo gaan doen
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:16:

[...]

Fijn voor mannetje en mama Zeker! En het is zo wennen ook.
Ja, ik ben ook bij.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:16:

[...]

Ik denk dat jij het prima zou redden. Moet je wel de pabo gaan doen Jij hebt de boeken al, dussss...
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:11:

[...]

Per direct gestopt

Oren van zoon doen het goed en het is zo mooi!
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 19:18:

Ja, ik ben ook bij. Bij alles?
Welkom Solo.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:19:

[...]

Bij alles?Alles wat belangrijk is.
Vandaag waren ze in het systeemplafond op zoek naar spinnen

Ik heb om het hoekje van de deur geroepen, ik had ze opgesloten in de klas, dat er ook ratten zitten. Was effectief
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:16:

Nu snap ik waarom ik zo'n onverbeterlijke zoetekauw ben. Ik heb geen bv gehad en ben dat al 47 jaar aan het compenseren!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Star schreef op 04 februari 2016 @ 18:53:

[...]

Dus ze moet gewoon maar doorlopen met die buikpijn? Wat lullig!

Ja vind t maar gek. Daarom zelf gevraagd om een afspraak, lijkt me niet de bedoeling dat ze pijn heeft bij plassen en dat er dus een beetje bloed gevonden hebben. Ga samen met man, hopelijk wordt er eens serieus naar gekeken.

En dames ik vind jullie allemaal nog wel onder jong vallen hoor. In elk geval niet oud. Je bent zo jong als je je voelt
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:16:

Nu snap ik waarom ik zo'n onverbeterlijke zoetekauw ben. Ik heb geen bv gehad en ben dat al 47 jaar aan het compenseren!En had je wel BV gehad dan was je smaak vanaf je geboorte al verpest door al die zoete BV.
quote:Moiren_ schreef op 04 februari 2016 @ 19:20:

Vandaag waren ze in het systeemplafond op zoek naar spinnen

Ik heb om het hoekje van de deur geroepen, ik had ze opgesloten in de klas, dat er ook ratten zitten. Was effectief
quote:rosanna08 schreef op 04 februari 2016 @ 19:23:

[...]

Ik heb ook geen bv gehad, kv verdroeg ik niet, dus moeders ging bij de boer paardenmelk voor me halen. Zou daar mijn notenverslaving vandaan komen? Of nee, dat is de omgekeerde redenering. Moeilijk moeilijk dit.
quote:BridgetteDubois schreef op 04 februari 2016 @ 19:24:

[...]

Ja vind t maar gek. Daarom zelf gevraagd om een afspraak, lijkt me niet de bedoeling dat ze pijn heeft bij plassen en dat er dus een beetje bloed gevonden hebben. Ga samen met man, hopelijk wordt er eens serieus naar gekeken.

En dames ik vind jullie allemaal nog wel onder jong vallen hoor. In elk geval niet oud. Je bent zo jong als je je voelt Hopelijk vinden ze snel de oorzaak Bridgette. Zo sneu als een kind pijn heeft, bah.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:25:

[...]

Ik heb ook geen bv gehad, kv verdroeg ik niet, dus moeders ging bij de boer paardenmelk voor me halen. Zou daar mijn notenverslaving vandaan komen? Of nee, dat is de omgekeerde redenering. Moeilijk moeilijk dit.Vandaar dat ze zoetigheid troost voer nomen.
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 19:24:

[...]

En had je wel BV gehad dan was je smaak vanaf je geboorte al verpest door al die zoete BV.

Het was overigens niet mijn moeders keuze, maar mijn tandjes kwamen al door toen ik geboren werd en dat werd een beetje een bloederige bedoening met de bv.
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2016 @ 19:25:

[...]

Ik heb ook geen bv gehad, kv verdroeg ik niet, dus moeders ging bij de boer paardenmelk voor me halen. Zou daar mijn notenverslaving vandaan komen? Of nee, dat is de omgekeerde redenering. Moeilijk moeilijk dit.Zou paardenmelk ook zo zoet zijn? Sowieso moedermelk van alle zoogdieren?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:25:

[...]

Hopelijk vinden ze snel de oorzaak Bridgette. Zo sneu als een kind pijn heeft, bah.Ja vreselijk om je kind niet te kunnen 'helpen'. Bij HA misschien ook ontlasting laten onderzoeken? Ik geef GEEN diagnose hoor, maar als ze erge buikpijn heeft kan dat ook heel erg op haar blaas drukken. Met mijn darmproblemen gebeurt het ook wel eens dat plassen dan pijnlijk is (en dat er onverklaarblaar minimaal bloed in de urine gevonden wordt).
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 04 februari 2016 @ 19:27:

[...]

Het was overigens niet mijn moeders keuze, maar mijn tandjes kwamen al door toen ik geboren werd en dat werd een beetje een bloederige bedoening met de bv.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven