Het stamcafé III
maandag 1 februari 2016 om 07:19
Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.
Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.
Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.
Zuigen: alleen stof.
Fitties uitvechten: graag elders.
Kom er in en geniet van good old forumpret!
vrijdag 5 februari 2016 om 20:07
vrijdag 5 februari 2016 om 20:11
quote:SaveTheDay schreef op 05 februari 2016 @ 20:09:
Ik had al ingeschreven voor broekrok patroon punniken.Broekrok, waar is broekrok, die was hier laatst toch? Wist niet dat ze de workshop punniken voor gevorderden organiseerde. Is er nog een plekje, kan ik inschrijven?
Ik had al ingeschreven voor broekrok patroon punniken.Broekrok, waar is broekrok, die was hier laatst toch? Wist niet dat ze de workshop punniken voor gevorderden organiseerde. Is er nog een plekje, kan ik inschrijven?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrijdag 5 februari 2016 om 20:12
vrijdag 5 februari 2016 om 20:12
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 februari 2016 @ 20:07:
[...]
Ik stop ook liever een sigaar in eigen doos.
Stop daar maar weer mee dan. Zelfs dames die dat door een president hebben laten doen werden daar niet beter van.
Het lijkt mij dat jij je beter bezig kunt houden met rekensommetjes over kansberekening en investeringen terugverdienen. *puh*
zo, en nu ik braaf mijn 'hoe hoger opgeleid hoe beter' riedel heb afgestoken moet ik toch even melden dat de gelukkigste mensen die ik ken mensen zijn met een onafgemaakte universitaire studie die gewoon werk wat ze wel best leuk vinden doen
[...]
Ik stop ook liever een sigaar in eigen doos.
Stop daar maar weer mee dan. Zelfs dames die dat door een president hebben laten doen werden daar niet beter van.
Het lijkt mij dat jij je beter bezig kunt houden met rekensommetjes over kansberekening en investeringen terugverdienen. *puh*
zo, en nu ik braaf mijn 'hoe hoger opgeleid hoe beter' riedel heb afgestoken moet ik toch even melden dat de gelukkigste mensen die ik ken mensen zijn met een onafgemaakte universitaire studie die gewoon werk wat ze wel best leuk vinden doen
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.