Napraattopic deel 54

27-01-2016 13:14 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 februari 2016 @ 16:47:

[...]

het zal een al eerder gebande geweest zijn?Ik gok op GS. Die hadden vanmorgen al iets geplaatst over VF, volgens Malle Babbe.
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 16:49:

[...]

Ik gok op GS. Die hadden vanmorgen al iets geplaatst over VF, volgens Malle Babbe.Wat mij betreft zijn ze welkom hoor, maar doe dan ook gewoon echt grappig.
Shit heb ik een troltopic gemist?

Ik kan ook niet rustig even boodschappen doen
quote:Star schreef op 06 februari 2016 @ 16:36:

[...]

Het was dan ook een sarcastische

Het ligt er duimendik bovenop.Klik ik op de link, topic weg. Of ik interesse heb in het topic 'anaal' vraagt Viva. Nou nee. Ik snap de connectie tussen dik en anaal ook niet trouwens.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Dit is ook wel een leuke,2 gebruikte condooms in de tas van haar vent gevonden..

Ja hoor tuurlijk..

http://forum.viva.nl/forum/relaties/iet ... ges/310613
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 16:54:

[...]

Klik ik op de link, topic weg. Of ik interesse heb in het topic 'anaal' vraagt Viva. Nou nee. Ik snap de connectie tussen dik en anaal ook niet trouwens.Je wordt gewoon van de ene trol naar de andere verwezen, extra service van Sanoma
Tjezus, wat vals
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 16:55:

Dit is ook wel een leuke,2 gebruikte condooms in de tas van haar vent gevonden..

Ja hoor tuurlijk..

Nou, als ik kijk wat voor gore dingen mijn zoons weleens in hun tassen hebben zitten geloof ik dat écht wel, hoor.

Veel mannen hebben toch een iets ander beeld bij vies, volgens mij.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 16:54:

[...]

Klik ik op de link, topic weg. Of ik interesse heb in het topic 'anaal' vraagt Viva. Nou nee. Ik snap de connectie tussen dik en anaal ook niet trouwens.

Ik had net problemen met openen van tabbladen; heb Firefox. Opnieuw opgestart en kreeg een melding of ik geïnteresseerd was in suggesties voor mogelijke andere websites n.a.v. de door mij aangeklikte websites.

Nee dus, moest dit 'nee' wegvinken bij instellingen.

Kan het bij jou ook zoiets zijn?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 februari 2016 @ 16:45:

[...]

Maar met een beetje onderling dollen is toch ook niks mis? Voor mij had ie niet weg gehoeven hoor.Precies. Net als de Mocropiemelpromotor. Hoeft ook niet weg. Lach me rot elke keer
Had dus afgesproken met jongste dat ze me een berichtje zou doen als plaats van bestemming bereikt was.

Blijkbaar was de tussendoor app dat het allemaal goed ging en reuze meeviel, voldoende.

Dus uiteindelijk maar zelf naar gevraagd. Krijg een 'jaaahaaa' terug.

Mooi.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Mooi Simba, kun je rustig gaan slapen straks
Je bent zelf een theepot
quote:MevrouwJack schreef op 06 februari 2016 @ 16:56:

[...]

Je wordt gewoon van de ene trol naar de andere verwezen, extra service van Sanoma
quote:MalleBabbe1 schreef op 06 februari 2016 @ 16:55:

Ja hoor tuurlijk..

Ach, ik vind wel op het pad en parkeerplaatsen.

Is net als kauwgum. Die plakken ze ook overal op.

DNA al genoemd? Ik ga daar niet lezen...
Kast in halletje opgeruimd. Winst: 1 lege plank en een rekenmachine, waarvan bekend was dat 'ie ergens moest wezen maar waar?

Missi-m weer terug met haar politiek getinte ofwel maatschappelijk betrokken postings op Actueel.

quote:simbalabimba schreef op 07 februari 2016 @ 17:58:

Kast in halletje opgeruimd. Winst: 1 lege plank en een rekenmachine, waarvan bekend was dat 'ie ergens moest wezen maar waar?

Missi-m weer terug met haar politiek getinte ofwel maatschappelijk betrokken postings op Actueel. Goed bezig
Ook goedemorgen. Wat een brave-moekes-forum vandaag. Ik lijk wel een ontaarde moeder.
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 10:21:

Ook goedemorgen. Wat een brave-moekes-forum vandaag. Ik lijk wel een ontaarde moeder.

??

Vertel Yet
Je bent zelf een theepot

Ook goedemorgen. Wat een brave-moekes-forum vandaag. Ik lijk wel een ontaarde moeder.Ik zag het

Ja zeg al dat gezuip is ook nergens voor nodig.!

Schandalig is het..
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 10:33:

[...]

Schandalig is het..

Dat mot verdomme toch kunnen?

@ Suuz: twee verschillende TO's over niet schelden en drinken waar het nageslacht bij is.
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 10:35:

[...]

Dat mot verdomme toch kunnen?

@ Suuz: twee verschillende TO's over niet schelden en drinken waar het nageslacht bij is.Zuipen doe je verdomme maar weer als je koters uit huis zijn en geniet er dan maar van want zodra je oma bent kan het ook niet meer want wat voor voorbeeld ben je dan wel niet voor je kleinkinderen..
Ohhhh en dat op een gristelijke maandag
Je bent zelf een theepot
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 10:33:

[...]

Schandalig is het.. Je moet wel nuchter blijven tot je kind het huis uit is, pak en beet de eerste 21 jaar.
quote:WD-40 schreef op 08 februari 2016 @ 10:46:

[...]

Je moet wel nuchter blijven tot je kind het huis uit is, pak en beet de eerste 21 jaar. Zeker maar daarna mag je helemaal los tot de kleinkinderen zich aandienen..
quote:MalleBabbe1 schreef op 08 februari 2016 @ 10:50:

[...]

Zeker maar daarna mag je helemaal los dat de kleinkinderen zich aandienen.. Oh, ja, je moet het goede voorbeeld geven als oma zijnde, anders komt er daar weer een topic over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven