Lijf & Lijn alle pijlers

Samen afvallen groepje

03-01-2016 16:17 1378 berichten
NaamLeeftijdLengteStartgewichtStreefgewichtHuidig gewichtAfgevallenTtass2828?11070102,77,3Misfit23231,7097,58088,88,7Boertje037281,65927084,67,4Lexie85301,71988083,814,2Nijntje021281,64796777,21,8Dana-100251,6887,575,585,91,6Travelgirl33401,7585,77882,43,3_helly_371,8298,888,892,86,0Jadoire201,7711480101,0113,0Soccergirl24241,65766071,24,8Chocomousse401,73767175,01,0Elfje33341,627665760

Tabel is weer bijgewerkt!

Mandarijn ik heb je er uitgehaald aangezien je je niet weegt maar meet ;), moet je je nog bedenken dan kun je t natuurlijk altijd laten weten.

Ik heb ook schaap ina en elfje er uit gehaald aangezien die al 'n maand ofzo niet meer geupdate hebben. Zo blijft de tabel een beetje schoon.

Edit: Elfje is weer back on track dus die staat er weer in :cheer2:[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister weer heerlijk mijn rondjes op de schaats gereden, pootje over gaat steeds beter.

Verder snap ik ook niet zo veel van het carnaval. Zal wel ongeveer het zelfde zijn als de feestweek hier.

Ik mag vanavond nog werken en dan pas woensdag weer.

Zondag wordt mijn jongste 4, dat wordt geen lijn vriendelijke dag.

Ik ben van plan om volgende week iets van yoga overdag er bij te doen. Heb dan ook geen kinderen meer thuis.

Boertje, ik ga die recepten maar een door spitten. Hier zijn opdit moment de stampotten populair. Heb ook dat kookboek van de lidl, zo kom je leuke ideeën.

Ik probeer ook zo min mogelijk met pakjes te koken. Alleen mijn jus. Maar daar voeg ik alleen water bij.
ik ben dinsdag en woensdag goed bezig geweest flink gesport, ben alleen gister ongesteld geworden buikpijn en nog meer ellende. ga het rustig aan doen. met carnaval heb ik nooit iets gehad kennen we niet in Amsterdam denk ik al zou ik wel een keer in New Orleans carnaval willen vieren of in Miami daar schijnt het geweldig te zijn.
Ik denk niet dat ik veel ben afgevallen deze week. Ik voel me nog steeds een soort zombie met suishoofd. Oudste heeft.de griep nu ook te pakken. Ze is echt heel erg ziek. Straks moet ik werken en ik hen mijn eerste ibuprofen er al weer inzitten. Holtes doen te veel pijn. Wij wonen ook in de randstad. Maar dinsdag vieren de kinderen wel carnaval op school. Ik hoop dat de oudste dan is opgeknapt of in iedergeval de middag mee kan doen.
Wat sneu en vervelend, helly. Ik hoop dat jullie snel allemaal beter zijn.

Ik kom uit het oosten, dus hier ook geen carnaval. Zoon heeft het wel gevierd met school. Wij zijn vandaag lekker even de markt over geweest. Genoeg beweging gehad in ieder geval.
Ik denk dat ik inmiddels kilo's ben afgevallen heb deze week amper vast voedsel gegeten. Dus ziek zijn heeft ook zijn voordelen.
Vind zelf dat ik nog steeds goed bezig ben ! Ben zelf erg op ontdekking uit naar gezonde en gevarieerde tussendoortjes en lunch.

Wil nu als lunch proberen, havermout pannenkoeken, met een soort sausje van geblenderd fruit met avocado. Benieuwd hoe het zal worden.

Vandaag ook beginnen met hardlopen via Evy. Heb nu een sport horloge, kan ik al het sporten op bijhouden !
ooh dat doe ik ook schaap-ina, via me MP3 super leuk

alle zieken dames veel beterschap
Beterschap voor alle zielige zieke dames! Ondanks dat ik weer niet heb gesport deze week denk ik dat ik het met eten heb kunnen opvangen en heb dus best zin in de weging maandag😊 Volgende week écht weer sporten! Knap dat zoveel van jullie experimenteren met (ander) eten. Vind ik zelf iets lastigs. Wil zelf meestal gewoon even snel een 'bammetje' eten 's middags ipv dat ik iets ga eten dat tijd kost om te maken. Vinden jullie het zelf leuk om te doen of is het ook een 'gevonden motivatie'. Dingen uitproberen qua avondeten vind ik namelijk wél weer heel leuk!
Hoi allemaal. Ik heb een flinke rotweek achter de rug (begrafenissen, druk met school etc.) en heb daarom al een tijdje niet meer gereageerd. Qua eten schommelt het heel erg. Bewegen gaat op zich wel goed, maar kan ook wel beter. Ik weeg me morgen pas ivm ongesteldheid deze week. Ja. het was een hele toffe week haha.

Ik ga even alles teruglezen zodat ik op de hoogte ben van jullie. Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Ik hoor wel wat over ziek zijn, beterschap voor de dames die het griepje te pakken hebben!
Jeetje Jadoire wat naar voor je veel sterkte.

Voelen de zieken zich al weer beetje beter?

Ben heel benieuwd naar hoe iedereen het gedaan heeft morgen.. Ik heb 3 keer gesport en op zich netjes gegeten maar voel me nogal opgeblazen want ongesteld dus ben benieuwd of er wat af is.

Leuk Ina en Nijntje met Evy hardlopen! Heb k ook een tijdje gedaan maar mag nu helaas niet hardlopen ivm bekkenklachen. Laat je t weten als je de 5km hebt bereikt Evy is zowiezo 'fier op u'
Ik heb echt een hekel aan hardlopen. Echt knap als mensen dat kunnen!

Dana ik hou er altijd wel van om te kokkerellen maar hou niet van recepten met 20 ingrediënten waarvan de helft niet te vinden is in de supermarkt ;)

Jadoire, balen voor je zeg, sterkte er mee. Hopelijk is de weegschaal lief voor je. En zo niet dan is volgende week weer een nieuwe week.

Ik heb mn griepje weer achter de rug maar ben gisteren iets te enthousiast geweest met alcohol tijdens carnaval vieren dus ik voel me alsnog ziek

Heb vannacht gedroomd dat ik twee kilo aangekomen was. En dat zal best kunnen kloppen na alle alcohol dit weekend en frietjes en pizza
sinds ik met Evy ren vind ik het heerlijk, lach me soms echt dood om haar, a maiaima, ben echt fier op u
Goedemorgen! Het is weer weegdag.

Mijn weegschaal was weer lief vandaag, 90,2! Dat is in totaal 7,8 kilo eraf. Ik hoop deze week onder de 90 te duiken.

Ik blijf het trouwens koud hebben. Wat ik ook doe, ik zit altijd te rillen, blugh.
Nijntje, kun je Evy ook gebruiken om te wandelen? Want ik mag helaas niet hardlopen, maar ik wil wel meer bewegen en lopen gaat prima.
Jadorie heel veel sterkte.

Voor ons gezin begint een nieuwe fase, vandaag gaat mijn jongste naar groep 1 van de basisschool. Volgens mij heb ik er meer moeite mee dan mijn jongste.

gewicht nu 82.3 ben 3,4kg kwijt
Dames waar blijven de uitslagen, het is weeg dag!!!!

of is iedereen carnaval aan het vieren??
Jee Tavelgirl wat spannend voor die kleine! Weer een nieuwe fase in.

Vanaf volgende week gaat mijn kleine man naar het kdv.. Echt heel lastig, het gaat zo hard

Ik sla even een weeg ronde over want erg ongesteld en wil niet balen als er niets af is.

Wauw Lexie wat goed zeg zoveel al!
Ik 0,2 er bij dus nu 93,3. Pff valt me gelukkig nog mee. Was bang dat de schade groter zou zijn na de carnaval.
Ik ben in totaal 3 kilo kwijt. Maar dat komt toch er weer op zodra ik geen soepjes/sapjes meer drink/eet en weer beter ben. Maar voor nu 101,2.
Ik ben mij vanochtend helemaal vergeten te wegen. Oops...

's avonds wegen doe ik niet dus ik kan hem vandaag niet doorgeven.

Wellicht morgen ochtend.

Succes vandaag iedereen!
Wow haha ttass dat is flink veel. Zal idd daar ook wel door komen, maar zal er vast volgende week niet allemaal weer bij zitten;) hopelijk voel je je snel beter!
95.8 helaas 0.8 erbij. Maar ik ben ook nog steeds niet lekker en heb dus ook absoluut niet mijn best gedaan deze week. Eerst maar eens opknappen. Totaal afgevallen nu dus nog maar 3 kilo.
Na een teleurstelling van vorige week nu mooi weer wat af, van 73.0 naar 71.7 dus 1.3 kilo afgevallen en in totaal 4.3 kilo super trots op mezelf
het leven is een groot feest maar je moet wel zelf de slingers ophangen
quote:Lexie85 schreef op 08 februari 2016 @ 08:49:

Nijntje, kun je Evy ook gebruiken om te wandelen? Want ik mag helaas niet hardlopen, maar ik wil wel meer bewegen en lopen gaat prima.dacht van wel, heb wel is gehoord dat er ook wandelen is met Evy en fietsen zelfs yoga even googlen anders Lexie
Hier nog steeds 72.6. Beter zo dan gewicht erbij. Met hardlopen nu moet het vast beter gaan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven