Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Hier kunnen we heerlijk verder kletsen!!!

Laten we lekker veel schrijven, SUPER!

Het kopieren van de tabel is gelukt! Jippie!!!
Ik heb de angel al gevraagd om de rottige tekens uit de titel te verwijderen. Ik dacht even dat dat wel kon in een titel.... Niet dus!

Waar zijn jullie nou????
jaaaa !! hier !!!! gevonden !!

Maar goed, hier een kleine man met alweer een vreselijk snotneus, het gaat niet over (2 maand op en af) en dan speelt het oortje ook weer op. Dus ff druk met troosten !

Vandaag heerlijk een ochtend Ballorig gedaan. Dit keer in Heerenveen, normaal Lelystad. Erg leuk weer. Mijn kleine meid geniet heerlijk en het manneke zit heerlijk in de ballenbad en tijgerd wat rond op de matten. Maar helaas, toch teveel afgeweken van de RRR-en en dan heb ik gelijk weer bonje met het manneke. Hopelijk ligt hij nu dan eindelijk te slapen. Oke oke de snotneus en aanleg tot bronchites helpt niet. Maar nu naar wat luuf lijkt het goed te gaan. (juich nog even niet te hard)

Ook manlief en ik hebben weer van elkaar genoten. Officieel zijn de vruchtbare dagen voorbij (18 en 19) maar je weet maar nooit ;) We wachten af, zal wel een hele suprise zijn.
ps. floddetje..lees net ff op ons oude topic welke reacties je krijgt..ik herken het helemaal. Wanneer ik vertel dat we graag een derde willen dan reageren ze alsof ik een idioot ben. Want ik heb toch twee kern gezonde kinderen en dan ook nog een jongen en een meid. En denk aan je auto en je huis, dat past allemaal niet. Nou ik geloof niet dat een auto een probleem is aangezien manlief in die handel is begonnen en het huis, ach is er ooit een kind minder geworden omdat hij/zij voor een aantal jaartjes de slaapkamer moet delen?

Waar bemoeien mensen zich mee ? Vreselijk ! Bij mij drukt zoiets erg op de feestvreugde ! Hopelijk bij jou niet.
Ik ben ook wel erg benieuwd naar de eventuele toekomstige reacties! Zeker nu ik aan het tobben ben met mijn werk.

Mensen denken altijd zomaar alles te kunnen en mogen zeggen over JOUW leven. Heel irritant.

Miriam, waarschijnlijk woon jij dan ergens tussen Lelystad en Heerenveen. Ik vraag mij soms wel eens af waar iedereen zoal vandaag zal komen. Je "praat" toch eigenlijk met vreemden over wel heel persoonlijke dingen. Ik kom uit de provincie Utrecht.

Ik ga langzamerhand lekker naar boven, moet nog even een klein wasje ophangen en dan heerlijk mijn nest in. Heb het verdiend (vind ik zelf) na deze hectische dagen. Ben gaar!!!

Tot heel snel!
Mooi mooi !!!! Leuk om verder te beppen !! Alleen niet nu :-) Lekker naar bed !!

Fijne avond/nacht !!
He, gevonden. Moest even zoeken. Maar nu lekker naar bed.

weltrusten!
Hier gaat alles nog goed... dus nog geen ongesteldheid... hoop écht dat ie uitblijft! Elke keer als ik naar de wc ga is het even 'spannend'. Ik voel ook eigenlijk helemaal niets. Geen naderende ongesteldheid, maar ook geen enkel zwangerschapsteken... Wat zou mijn lijf aan het doen zijn???
Gevonden!!!

Oooo GB3 wat spannend!!!

Mirjam fijn dat er toch nog een beetje geklust is en volgend mij ben ik nog nooit op de berekende vruchtbaarste dag het vruchtbaarst geweest, dus wie weet, ben benieuwd, nu even dat vervelende wachten... Tja en die omgeving, ik heb ergeen last van maar het lijkt me idd enorm irritant, het gaat tenslotte om jullie gezin en jullie leven zou ik zo zeggen. en succes met je zieke mannetje.

Ik kom overigens uit Noord Brabant, buurt van Eindhoven.

Hier nog steeds hard aan het groeien. had vanochtend zelfs het idee dat het rokje wat ik gister ook aan had vanochtend strakker zat dan gister. moet binnenkort echt maar eens gaan shoppen, maar eigenlijk vind ik dat pas leuk als het echt een zwangerbuik wordt, nu is het meer nog wat dikkig zeg maar. Dus nog maar even een maandje wachten. Nou ga weer aan het werk,

groetjes Hoera
Als je nu gaat shoppen voor zwangerschapskleding is het het vaak nog net niet, terwijl het over een paar weken, maar zo anders kan zijn.Collegaatje van mij is zwanger en zij had van de week echt een leuk setje aan. Leuk!

Succes met de arbeid, Hoera! Ik hoef gelukkig een paar dagen niet. Maandag pas weer.
even uppen.... nog niet ongesteld.... (zegt ze hoopvol)
afgelopen nacht maar 2 keer een uurtje geslapen, wat een drama. Kleine man huilde hartverscheurend. Om 3.00 uur ben ik maar met hem naar beneden gegaan en was in staat om naar de dokterspost te rijden. Maar wetende dat je toch zo weer terug gestuurd wordt met het advies. stomen, neusspray etc Toch maar thuis gebleven en om 4.00 uur de kleine weer in bed gestopt. Tegen 5.00 uur sliep ik en drie kwartier later ging de wekker voor mijn man. grrrrrrrrrr.

Maar goed toen ze dan allebei vanmiddag lekker lagen te slapen heb ik gelukkig ook even kunnen dommelen.

GB3 spannend, blijf voor je duimen
still hoping!!!!

Wat een helse nacht! Wat een verschrikking. Gelukkig heb je even mee kunnen tukken vanmiddag en vanavond vroeg onder de wol!!! Sterkte, hopelijk gaat het snel wat beter.
GB spannend !!!!

Hier ook aan het groeien. Mag nu ook hoor. Mensen kijken nog echt van ben je dikker geworden of ?????

Net bij vk geweest. Alles goed en hartje weer gehoord !! Heerlijk !!

Nu naar bed, morgen naar de efteling
Floddertje, gezellig naar de Efteling. Was het druk? Mooi weer heb je in ieder geval wel (gehad)! Lekker hoor!

Hier nog niets...

Heb al heerlijk (?) de weekboodschappen gedaan en mijn moeder lag in het ziekenhuis. Die heb ik opgehaald en naar huis gebracht. Oudste naar en van speelzaal gebracht, nu even chillen. Liefst zou ik even een dutje doen, maar heb nog wel wat (nuttigs) te doen.

Ik ben hier momenteel wel het meest, waar blijven jullie????

Zijn in ieder geval weer ge-upt!

Groetjes
Ik ben druk aan het werk en nu maar even tussen de bedrijven door even reageren. Mijn boys zijn vandaag naar de kinderboerderij met de gastouder, we hebben net een nieuwe gastouder. Mijn vriend die had geen werk en was huisvader en nu begint hij 3 november weer. Dus moesten we een opvang hebben en de kinderopvang hier, was niet naar ons zin, de oudste heeft daar iets meegemaakt ik weet niet wat. Elke keer als hij erheen moest dan ging hij huilen,zelfs als ik er nu in de buurt rij dan zit hij huilend op de achterbank en zegt mama niet naar school.

GB3 en al getest, wanneer was jij ook al weer gestopt met voorbehoeds-middelen?

Floddertje leuk dat je het hartje weer gehoord hebt en vandaag lekker naar de efteling, woon je in de buurt van de efteling?

Miriam wat een nacht, gelukkig komt dat bij ons zelden voor. Hoe gaat het nu met hem?

Hoera3 dus de zwangerschaps-kleding kan weer van zolder worden gehaald? Ik kom oorspronkelijk ook uit de buurt van eindhoven, uit best. Maar nu wonen we in het noordelijkse punte van noord-holland.

Gaan er hier nog mensen naar de jongegezinnen-beurs?

Groetjes
He he.. eindelijk gevonden!

Hier ben ik inmiddels ongesteld geworden ;'-/ Maar hadden nog niet veel geklust.. het kan zomaar van 1 keer zijn, maar dit keer niet. Dus straks weer aan het klussen maar. %-)

Ik mag nu oppassen op ons neefje van 10 weken. Kan ik gelijk even ervaren hoe het is om 3 kids te hebben. Ben benieuwd!

Ik woon in de Randstad, bij Scheveningen en omgeving.

Ik ga zeker weer meelezen, groetjes en fijne avond!
Nog geen ongesteldheid.... alleen heb ik nu wel het idee dat het eraan zit te komen....

Carianne... als je mij wat info geeft dan zet ik je in het schema.

Ik had gisteren ineens weer erg last van twijfels. Doen we er echt wel goed aan? Kan ik het zelf aan? Wat zal men denken, omdat ik ook op zoek ga naar een andere baan? Grrrr.... word soms zo gek van mijzelf.

Ik laat het weten als er "rode duivels" langskomen. Misschien morgen testen....

Ga nu mijn hart ophalen bij het poetsen van de badkamer (open huis morgen).

Groetjes
Piep even voorbij

Ziekenboegje thuis geweest met de mannen in huis dus was ff te hectisch om te internetten in combi met werk en huizengedoe.

Maar... wat goed zeg!! Ons nieuwe forum.

Ben zo benieuwd GB3 of je al nieuws hebt??? Al getest inmiddels? Let us know
Sterkte Prinsess! Jij ook bijna je NOD.... spannend!

Manlief belde een uurtje geleden met de vraag of ik al ongesteld ben? Hij vind het toch ook wel spannend! Hij wil zo graag ons derde wondertje! Net als!

Laterrrrrrr
quote:GB3 schreef op 24 oktober 2008 @ 12:12:

Sterkte Prinsess! Jij ook bijna je NOD.... spannend!

Manlief belde een uurtje geleden met de vraag of ik al ongesteld ben? Hij vindT het toch ook wel spannend! Hij wil zo graag ons derde wondertje! Net als!

Laterrrrrrroeps...
GB3 wat spannend zeg en wat kun jij het lang uithouden zonder te testen!! Tja twijfels en ook misschien een andere baan, het loopt zoals het zal moeten lopen denk ik dan. Ik heb vandaag ook een sollicitatiebrief de deur uitegdaan en eerlijk vermeld dat ik zwanger ben, wie weet...het is eenbaan dichterbij huis, moet nu een uur rijden naar mijn werk en dat vind ik toche wel veel.

Mirjam weer een beetje kunnen slapen vannacht? Verschrikkelijk die nachten, gelukkig bij ons heel zeldzaam.

carianne, jammer van je ongesteldheid, op naar de volgende maand

Stella, je bent wel ver weg verhuisd zeg, woon je al lang in het noorden?

Floddertje, fijn dat je het hartje hoorde en gister was het superweer dus een dagje efteling zal wel geslaagd zijn.

Hier verder alles z'n gangetje, ben nog aan het werk, niet lang meer hoor, een lekker rustige vrijdag zal ik maar zeggen. Morgen lekker met vriendinnnen een middagje weg en uiteten, altijd gezellig even zonder de kids want dan kunnen we tenminste echt bijkletsen.

Fijne avond allemaal en ik denk pas weer tot zondag, alhoewel ben wel benieuwd naar GB3, dus als het lukt kom ik tussendoor nog even kijken!
He hai,

kwam ook nog even kijken of er GB3- nieuws was, maar zie nog niets. GB3; meldingsplicht !! En heb bewondering voor het feit dat je niet test nog. Ik wil nu al bijna testen... (veel te vroeg nog)

Hoera 3; je hoeft aboluut niet te vermelden dat je zwanger bent hoor! Wel eerlijk natuurlijk. Ook toevallig, heb vandaag ook een solbrief op de post gedaan... Wat voor soort functie is het?

Sterkte met de nacht Mirjam. Jammer Carianne, nieuwe rondes, nieuwe kansen!

Kom net thuis in een slachtveld (lees ontzettende puinhoop)trouwens (man had papadag) en de vogels zijn gevlogen, nahhhhhhh
Hier ben ik dan hoor nieuwsgierigen onder ons!

Ik heb met manlief afgesproken dat als er morgenochtend nog geen ongesteldheid is ik een test ga doen. hij wil er graag bij zijn als ik het doe! Laat ik dat dan maar doen! Wel zo lief van me.

Als het dan zo is dat ik zwanger ben dan heb ik in ieder geval al een klein beetje credit van het aardig zijn. Ik kan namelijk erg dramatisch doen als ik zwanger ben! hahaha....

Prinsess... o, wat herkenbaar dat slagveld als je thuis komt. Mijn man is op dinsdag altijd thuis. Zeker in het begin was het een enorm slagveld. Tegenwoordig ruimt hij iets (let op... iets) meer op voordat ik thuiskom. Hij weet inmiddels dat ik dat toch wel erg vervelend thuiskomen vind. En ik ben er ook al meer aan gewend dat er dan héél véél speelgoed op de grond kan liggen en als ie dan al gekookt heeft alles van de voorbereidingen overal in de keuken ligt. Ik ruim onderwijl altijd al op. Zet ik de vieze dingen die ik niet meer nodig heb alvast in de afwasmachine. Wij, vrouwen, zijn over het algemeen praktischer.

Inmiddels zijn mijn lieve, schattige kinders elkaar het leven zuur aan het maken. Vanmiddag heeft de jongste de oudste al gebeten in zijn rug! Hebben jullie kinderen ook een "bijt-fase" gehad? En waar hebben ze nu ruzie om, om potloden....

En nu net vraagt de oudste aan de jongste: "...(naam)... , zijn we weer vriendjes?" aahhhhh.....

Ik ga... nog even wat opruimen (speelgoed etc. voordat manlief thuiskomt... hihihi.....) en dan een heerlijke, verantwoorde maaltijd op tafel zetten. Pizza!!! Niet echt verantwoord, maar wat vinden ze dat o, zo lekker. En ik ook, zeker voor de vrijdag!

Vanavond heb ik nog een volleybalwedstrijd om 21.30u. Wat een verschrikkelijke tijd! Ik heb gelukkig daarstraks met de jongens een tukje gedaan. Anders red ik het niet.

Laat jullie morgen wel weten hoe het hier verder is!

Tot morgen... aagjes! (zou ik andersom ook zijn hoor!) (zelf ben ik nu ook erg nieuwsgierig hoor. Maar ik voel helemaal niets, dus ik geloof ook niet dat het wel zo is)

(ik en mijn toekomstige gezin...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven