Een derde wondertje!!!

21-10-2008 20:05 1198 berichten
Alle reacties Link kopieren
NickLeeftijdKidsUitg. of NODBijzonderGB3322 boys (4 en 2) 4 juli Floddertje128zoon(4), dochter(2)3 mei, zoon Pepijn Miriam197434dochter(2),zoon(1) 17 novPrinsess33boy(4), girl(2) 10 aug.ADLmamavanM252 jaar en 0 jaarNOD afwachtenStella792302 boys(3 en 1) 4 dec30/6 VK, 21/7 20wk echoCarianne352 boys (4 en 3)]:heart:Hoera333zoon(3), dochter(1) 6 decMebi302 boys (5 en 4)
Hai allen,

hier een tijdje afwezig geweest door veeeel drukte op het thuisfront ( oplevering huis, familie, man in buitenland voor werk)

Hoe was de echo hoera 3? Hoe is het met jullie nachtrust inmiddels? Hier ook veel gespook in de nachten. Ik lig er nu steeds om 9 uur in en slaap dan ook al bijna om een beettje bij te slapen. Niet zo gezellig maar wel nodig.

Ik vind het wel leuk om te weten wat iedereen voor werk doet. Hoera 3 en van GB3 (hopelijk niet te lang voor jou) hebben het aleens verteld. Ik werk zelf als jurist bij een grote gemeente in de randstad. Eerst tot voor kort voor 4 dagen maar nu voor drie. Ik solliciteer nu op andere functies omdat ik een beetje klaar ben met alleen maar schrijven schrijven en ingewikkeld moeten doen. hahaha Is alleen best lastig omswitchen voor en drie dagen en een soortgelijk salaris...

Vrijdag oplevering van ons huis; yes! na twee jaar zijn ze eindelijk klaar hoor. GB3, nog kijkers binnenkort?

fijne dag allen
oja, man komt vrijdag avond terug en eisprong is maandag, behalve aan het huis ook maar eens op die manier klussen!

Ze zeggen in geval van twijfel :onthoud u maar ben het daar niet zo mee eens. Angst is een slechte raadgever, twijfel hoeft dat niet te zijn.
rustig hier, net nu ik ff tijd heb.

mooie echo heb je gekregen Floddertje, ik zat net even terug te bladeren door ons forum. Ben benieuwd of jij ook foto's hebt hoera 3.

nou, in ieder geval weer even ge-upt

ciao ladies

Heej Prinsess..

We moeten dus hard aan het werk met al dat geklus

Ik ben nu even thuisblijfmoeder, ben opgeleid als maatschappelijk werker, heb daar ook 4,5 jaar werk in gedaan.. Nu ben ik me aan het omscholen tot gerechtstolk in strafzaken.. Lijkt me heel leuk (altijd een beetje interesse gehad voor het recht en wou wat meer afstandshulpverlening doen)

Ik heb dan gemist wat Hoera en GB3 voor werk doen..

Nou, tot krabbels dan he!
sorry hoor maar heb het even heel druk..kleine man begint weer van voor af aan, spugen, oorpijn en volgens mij ook weer tandjes. Maar oke nog een maand en dan is hij 1 jaar !!!

Manlief is helaas alweer aan het twijfelen en zolang hij dat doet zal er geen sprint genomen worden richting het eitje ;)

mijn vruchtbaren dagen zijn gemiddeld zo rond de helft van de maand en ik wordt zo gemiddeld aan het einde van de maand ongesteld. Ik type altijd op uitgerekende datum .nl mijn eerste ongesteldheidsdag in en dan krijg ik gelijk mijn vruchtbare dagen te zien..erg makkelijk. Maar gelukkig kan ik het een beetje voelen. De ene keer net voor de sprong en de andere keer voel ik napijn (na de sprong) Ook kan ik het zien en ruiken aan de afscheiding wanneer de vruchtbare dagen zijn. Maar goed het blijft altijd nog een gok !!

Hebben jullie misschien ook een lichte voorkeur voor geslacht?

Klinkt misschien heel stom, maar ik heb een dochter en een zoon en ben met beide onwijs gek. Maar als ik heel diep erg diep en heel eerlijk in mijn hart kijk hoop ik voor 1% meer toch weer op een meisje. Misschien komt het wel omdat ik zelf vrouw ben of omdat mijn dochter veel makkelijke was als baby dan mijn zoon. Ik weet het niet !

Tuurlijk is een zoon geweldig, zo'n lekkere knuffelbink erbij ..heerlijk !!!! Een meisje is toch wel een pinnig ding hoor ;)

Maar goed ik moet straks weer naar studie dan rapporten schrijven etc. etc. tot laterrrrrrrrrrrrr
Nou, als ik heel eerlijk ben, zou ik een meisje wel heel leuk vinden omdat ik al 2 jongens heb.. Daarvoor hebben ze tenminste meer keuze in leuke kleding! Maar aan de andere kant is het ook wel weer makkelijker als het een jongen is, qua kleding en speelgoed.. Als het maar gezond is! :-)
Lieve meiden,

Ik heb helaas niet zo'n goed bericht. Gister met de echo bleek dat het hartje van ons kindje met 8 weken is gestopt met kloppen. Wij zijn erg geschrokken, hebben veel gehuild en gepraat. Ik moet zeggen dat het nu wel iets beter gaat en er ook een vorm van opluchting is. De natuur heeft ervoor gezorgd dat wij geen keuze hoeven maken en mogelijk is ons een hoop leed bespaard gebleven. Het klinkt raar maar als ik eerlijk ben heb ik heel diep van binnen gevoeld dat het niet goed zat, uiteraard genegeerd maar nu ik eraan terugdenk.. die eerste echo met het termijn van twee weken minder zat me al niet lekker, ik heb niet wekelijks gelezen hoever ik was, heb geen 9 maanden dagboek en ook geen kleren gekocht. Ik was ook erg chagerijnig had ik bij de andere twee niet...Wij zijn nu wel nog trotser en gelukkiger met onze twee liefste kindjes en genieten nog meer van ze. Je beseft nu nog meer wat een rijkdom dit is. met z'n viertjes komen we er wel uit!

Morgen moet ik naar het ziekenhuis en krijg ik een pil om de miskraam op te wekken. op de natuurlijke weg kan dit nog tot week 16 duren en dat vinden wij een erg akelig idee. ik kan het ook beter een plaats geven als het weg is. Wij zien wel hoe het verder loopt. Dit jaar nemen we even nog pas op de plaats en besteden we de tijd aan elkaar. In 2009 zien we wel weer hoe het loopt en of er nog een derde kindje mag komen. Ik neem dus voorlopig afscheid van jullie en mocht er toch een derde wondertje komen dan sluit ik me weer bij jullie aan. Meiden bedankt voor de fijne schrijfmomenten, geniet van jullie (komende) zwangerschap en al het geluk met jullie derde wondertje

liefs hoera..(2)
Ah Jezus Hoera !!!! Wat vreselijk vervelend voor jullie !!!!

Veel sterkte en succes de komende tijd. Idd nu lekker extra extra van je gezin genieten !!!!
Kom je nog eens vertellen hoe het met je gaat als je wilt ??
Hee Hoera.. Slik.. Ik krijg kippevel en word er ook verdrietig van als ik het lees.. Meteen een dikke voor jou! Ik vind het knap dat je het nog kan beredeneren dat de natuur ho heeft gezegd. Straks had je nog met een gehandicapt kind gezeten o.i.d. Maar toch naar, je bent eerst zo blij met het nieuws en dan dit. Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk klets je toch mee zo nu en dan, het was en is best gezellig zo, met al ons lief en leed!

Liefs en nog een Carianne.
Oh oh, wat een gedoe. Is de kraan lek onder de gootsteen. Het spoot er uit. Gelukkig waren we thuis. We hebben een huurhuis en hebben een contractje dat ze alles komen maken wat er maar kapot is. Dus er komt zo een loodgieter om de kraan stop te zetten zodat de hoofdkraan weer aan kan. Kan ik morgen in elk gevale weer douchen en rustig naar de wc :-). Ineens merk je hoevaak je je handen wast enz.

Ik werk 3 dagen met licht verstandelijk gehandicapte jongeren met opvoedkundige problemen. We leiden ze toe naar arbeid en/of school. Waar we het meest aan werken zijn sociale vaardigheden maar we doen ook industrie of praktijkbegeleiding. Naast trainer ben ik stage begeleider. Contacten met stages leggen, onderhouden en de jongere daarin begeleiden. Hele mond vol :-)

O zo lek om de reacties van de jongeren te zien nu met mijn zwangerschap !! Maar ook zo'n shock om te zien hoe weinig ze eigenlijk weten !!!!

Ik heb ook een lichte voorkeur voor een jongen puur omdat hij een makkelijkere baby was dan mijn dochter hoor. Zit tussen de oren, weet ik maar toch is het blijkbaar een automatisme.

Ik heb ook zo'n ontzettend sterk gevoel dat het een jongen wordt. Dezelfde buik, klachten (geen dus) enz enz.

Heb volgende week maandag wel weer een afspraak bij de fysio. Nu al last van mijn bekken/schaamstreek. Sporten gaat niet optimaal meer. Hockey sowieso niet en tennis ga ik donderdag nog een keer proberen. Dus maar weer aan de fitness. En op den duur op donderdag zwemmen. Als ik dus niet meer kan tennissen.

Miriam; wat lastig lijkt me dat dan weer twijfels, dan weer niet.

Princess; spannend hoor de oplevering en het klussen :-) Is het nieuwe huis ver bij de `oude' vandaan ?

Car; lijkt me een pittige opleiding !!
Lieve lieve Hoera! Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik zit met tranen je berichtje te lezen. Wat ontzettend erg voor jullie!

(ik wilde graag een lief plaatje toevoegen, maar het lukte niet...)

Ik vind dat je er al heel moedig over schrijft hoor! Ik hoop echt dat jullie het een goed plekje kunnen en mogen geven. En misschien brengt de toekomst toch nog een derde wondertje. De tijd zal het leren. Je hebt zoals je zelf schrijft de 2 liefste kinderen van de wereld. Probeer daar inderdaad maar van te genieten. Misschien komt er nog een derde "liefste". En dan hoop ik dat je hier toch weer komt schrijven.

Misschien vind je over een bepaalde tijd wat kracht om ons te laten weten hoe het met je gaat.... (zou ik erg fijn en leuk vinden). We gaan je missen, IK in ieder geval wel. Je hebt mij erg gesteund de afgelopen weken.

Ik zit ook met tranen in mijn ogen dt te schrijven.... en waarom.... ik ben ook zo bang om zo'n zelfde echo te krijgen. Ik vertrouw het allemaal nog niet... moet nog 3 lange weken wachten....

Heel veel sterkte de komende tijd! Ook voor je man en kids!

Heel veel liefs van mij.

ps ik haal je uit het schema... had ik liever niet willen doen....
Hoera: Wat vreselijk om dit te lezen, ik moet echt even een traantje weg pinken. Ik kan me iid wel voorstellen dat je nu echt trots en blij bent je twee kinderen. Heel dapper hoe jullie het proberen te verwerken, dikke knuffel. Ik hoop dat je natuurlijk nog een keertje hier komt kijken en wie weet komt er volgend jaar nog een derde wonder, en dan sluit je je gewoon weer bij ons aan.
Miriam: Wat grappig dat jij je eisprong precies kan bepalen. Dat heb ik volgens mij niet, alhoewel ik gestopt ben met de pil wel meer krampjes voel, dus wie weet voel ik het ook wel.

Ik heb wel een beetje een voorkeur met 2 jongens lijkt het me natuurlijk erg leuk om een meisje erbij te krijgen. Al denk ik dat ik een jongens moeder ben en dus een eventuele nr 3 ook wel een jongen wordt.

Carianne: Goed zeg thuisblijf moeder en ook nog studeren. Lijkt me een zware opleiding maar wel heel interessant. Ik heb gestudeerd voor industrieel product ontwerper, ben nu sinds maart weer aan het werk, na twee jaar rhuis te hebben gezeten. Ik werk nu bij een bedrijf dat schaarhoogwerkers maakt op de afdeling engineering, dwz de technische afdeling, ik houd me veel bezig met technische tekeningen aanpassen.

Prinsess: Dat moet heerlijk zijn als julle huis opgeleverd wordt, dus voor jullie dubbel klussen ben benieuwd of we hier genoeg geklust hebben, haha. Wat goed getimed dat je man op tijd thuis komt voor de eisprong.

Floddertje: Mooi waterballet bij jullie . Je hebt al wel vroeg last van je bekken of vergis ik me nu. Had je dat bij beide zwangerschappen. Ik had het bij de eerste ook goed last van, maar bij de tweede bijna niet.Zwemmen werkte bij mij heel ontspannend, maar ik had er dan toch nog wel last van.

Hier alles weer rustig, morgen eindelijk weer lekker alleen met de jongens thuis. Ik ben toch wel weer blij dat mij vriend weer werkt, op de een of andere manier loopt hij altijd in de weg als hij thuis is en het schiet voor geen meter op met opruimen en schoonmaken. De jongens hebben het naar hun zin bij de gastouder, dus dat is wel een gerustellend idee.

Ik ga lekker weer even bankhangen prison break kijken dadelijk.

Groetjes
Heej GB3, ik kan me goed voorstellen dat het nieuws van Hoera er ook bij jou inhakt. Het is nog onzeker of het goed zit bij jou en zeker omdat je nu twijfelt vanwege de niet aanwezige kwaaltjes. Probeer je er niet te veel op te fixeren en dus ook afleiding te zoeken! Ook voor jou een Het natuur laat zich niet altijd regelen en sturen. Sterkte!

Hier hard aan het studeren.. pff.. moet zeggen dat het best tegenvalt, zo weer in de schoolbanken. Maar het is wel goed voor mijn hersens, werken ze tenminste weer een beetje

Sterkte met al het klussen (letterlijk en figuurlijk) en tot krabbels!
hoera...dikke knuff, meis wat erg voor jullie. Ik hoop echt dat je wel af en toe wat van je laat horen ! Geef het eerst maar eens rustig een plekje.

Ik schaam mij rot dat ik daarvoor net over een lichte voorkeur had, wat een onzin eigelijk als ik jouw verhaal zo lees. sorry.

gb3 lieverd doe rustig aan, het zal wel een wrang zijn dat twee zwngerschappen op een rij zo eindigd, het kan natuurlijk. Maar ga alstublieft niet 2 weken in spanning zitten. Geniet !! Het gaat vast goed.

dikke knuffffff

tot laterrrrrrrr
Dank je wel voor je opbeurende woorden Carianne.Ik had het er gisteravond ook nog met mijn zus over en die zei eigenlijk precies hetzelfde. Zal inderdaad proberen om mij niet zo druk te maken... Was het maar alvast de 27e!

Ik heb, eerlijk is eerlijk, ook een voorkeur voor een meisje. Na 2 jongens lijkt het mij super leuk om een meisje te krijgen. Lijtk mij voor later ook zo leuk. Samen winkelen (kan met jongens ook), samen tutten (wordt al wat minder met jongens...) en het lijkt mij ook heel anders als ze later (!) zelf kinderen gaan krijgen. Volgens mij is het heel anders als je eigen dochter zwanger is dan als je schoondochter zwanger is. Sta je er toch dichter bij. Ligt ook wel aan de band die je hebt met je (schoon)dochter...

Wij zijn nog op zoek naar een leuke kamer voor onze kleine man van bijna 2,5. Hebben jullie ideeen? Voor onze oudste hebben we een bed, kast en buro van de ikea. Maar ik wil niet hetzelfde kopen en andere bedden en kasten van de ikea vind ik niet zo leuk. Bij de trendhopper geweest... zagen we van de serie Malibu (lekker drankje ook!!!) een super leuk bed, kast en buro, maar het was o zo duur! We willen graag wit.

Als je een idee hebt, hoor ik het graag!

Ik ga nog even aan het werk... was ophangen en dan rapportcijfers maken. En de rapporten zelf gaan schrijven... vind ik toch altijd zo'n verschrikkelijk %$%#%#-karwei. Maar goed, het moet gebeuren... de kinderen moeten toch hun rapport mee op de 14e. Die week erna 2 avonden naar school ivm de rapportgesprekken. Joehoe!! Not!

Ik kom straks nog wel even gluren of er nog iemand is langs geweest.

Succes en fijne dag allemaal!
Miriam... jij ook dank je wel voor je lieve woorden. ik ga ook echt wel proberen te genieten...

Hopelijk zijn de twijfels van manlief snel weer weg.

Liefs
O GB, sorry. Ik was niet zo attent/oplettend om te bedenken dat het nieuws van hoera jou ook zo onzeker zou kunnen maken. Ff doorbijten de komende 22 dagen !!

Ik ben niet zo van de standaard kamers. Pluk meestal wel wat bij elkaar. Maar Timo heeft de halfhoog slaper van ikea. Ik vind hem erg stoer (Timo gelukkig ook). Je kan er ook van alles onder doen. En wat ik heel prettig vind, het maakt zo heerlijk op op die hoogte :-).

Timo heeft er een matras onder zodat hij lekker kan aanklooien. Maar je kan er ook een speelhoek van maken ofzo....
Hey Floddertje, dank je wel voor je reactie. Lief!

Hoe oud was Timo toen hij in de hoogslaper ging slapen? Is de kleur echt donkerblauw of meer kobaltblauw?

Het heeft wel wat om daar dan onder te kunnen spelen...

Ik heb vandaag best veel gedaan en dat betaald zich uit in een fikse vermoeide bui! Ik kan niet meer, ben kapot. Morgenavond gaan wij naar een concertf. Ga denk ik morgen tussen de middag ook maar even tukken, anders trek ik het niet... :-)
Phoehee, denk donker.......Hij was net of net geen 3

Ben hier ook heel moe, lekker tukken !! Truste.
Heej Girlz,

Volgens mij is het kobaltblauw, ik heb hem gezien bij Ikea en vind hem ook heel stoer. Maar mijn man vond het toch vrij laag nog en is bang dat ze er dan weer snel uitgroeien (met er onder spelen dan he)

Ik heb gewoon vrij eenvoudige peuterbedjes (70 bij 150), vrij laag op de grond en dan ook van alles bij gezocht en geraapt. Iedereen is altijd zo enthousiast over hun kamertje. (ze slapen samen op 1 kamertje). Kwantum heeft soms ook wel leuke aanbiedinkjes. Die al eens geprobeerd? Is nog ietsje betere kwaliteit dan Leenbakker voor mijn gevoel. Heb zelf vroeger zo'n hoogslaper gehad met een bureautje er onder van Kwantum. Prima op geslapen! Maar die is misschien nog wel te hoog voor een kind van 3 a 4. (ik was zo'n jaartje of 7 a 8)

Enneh.. als je toch weer zenuwachtig wordt, GB3, gewoon lekker hier schrijven.. helpt ook wel! Begrijp ik goed dat je juf bent? (ik heb de eerste start van het eerder topic niet zo goed mee gelezen en gekregen)..

Nou, ga eens weer verder hier, heb er 2 ziek thuis O_o!

Liefs, Car.
En oh! Veel plezier bij het concert..

Wij gaan vanavond uiteten.. is onze 6e trouwdag vandaag!

Houdoe he!
Och, arme lieve Hoera 3, wat vreselijk voor jullie...

Ik vind het heel knap hoe je ermee om gaat maar laat je het verdriet ook nog wel toe? En vraag je hulp aan mensen als het nodig is? Niet te sterk en te hard willen zijn voor jezelf hoor

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop over een tijdje weer wat van je te horen!! Voor nu: take care.

Ik heb white wash bedden van life time voor de kids, stoer, robuust en degelijk. Het zijn meegroeibedden. Zijn niet de goedkoopste maar wel weg sterk.
GB3; ga maar lekker van het positieve uit meisje! Makkelijker gezegd dan gedaan maar dat komt jullie kindje ook ten goede. Zo zonde als je je (wellicht ) onnodig zorgen gaat maken terwijl je nu moet genieten . Als jullie geen vierde willen dan is het je laatste zwangerschap (we gaan van het positieve uit!) en daar moet je uitgebreid van genieten. Iedere keer als je je zorgen maakt moet je verplicht wat leuks voor jezelf gaan doen om het goed te maken met jezelf.

Floddertje; ik heb diep respect voor jouw werk. Het lijkt me best een belastende baan. Maar je krijgt er denk ik wel veel voor terug? Ik heb tijdens mijn studie in de thuiszorg en verzorgingstehuizen gewerkt en vond dat al pittig. Maar om eerlijk te zijn was het werk wel een stuk dankbaarder dan wat ik nu doe. mmmm, misschien toch maar eens meer mijn hart gaan volgen...

Carianne, wat stoer dat je studeert en het thuisfront 'regelt'. Klinkt interressant! Bevalt het thuis zijn verder wel?

Stella; jij hebt een pittig beroep. Zou voor mij acrabadaba zijn. Zit je vooral tussen de mannen of is dat een vooroordeel?

Miriam; ik voel altijd mijn eisprong zelfs aan welke kant het eitje komt. Ik heb zelf een jongen en een meisje maar ook een lichte voorkeur voor een meisje. Misschien ook onbewust omdat mijn dochter een iets makkelijker kindje is. Wel ook pittig in het gebruik maar toch heel herkenbaar hahaha

Maar het allerliefst een gezond kindje natuurlijk.

Carianne; van harte met jullie 6e jubliem! Geniet ervan en misschien kun je het mooi 'bezegelen'

meiden; fijne dag en tot klets

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven