Geld & Recht alle pijlers

52 Weeks Money Challenge

20-12-2015 16:54 1822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met het nieuwe jaar dat eraan komt, ook alvast een nieuw goed voornemen - De 52 weeks money challenge.

Het principe is simpel.

Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.

Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...

Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!

Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje :-)

Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!

Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
Idd goed narekenen!

Aankomende maandag 24 euro voor de pot: 2 verkopen op mp en de verzendkosten gaan in de pot.
Fruity, spannend!

Ik heb vandaag 12,50 van spaaractief binnen gekregen. Direct door naar de spaar.
Spannend Fruity!

Mel wat heb jij allemaal voor de verkoop dan, wat zo goed loopt?

Ik heb alleen boeken, veel boeken, maar haast nooit kopers voor helaas.
Spannend Fruity. Ik zal morgen kijken wat ik over heb. Dure week gehad dus denk dat ik een lager bedrag ga doen.
Superspannend, fruity!!!

Ik weet al wat ik volgende week ga sparen: ¤52. Ik heb een AH zegel boekje vol
quote:twilight84 schreef op 05 februari 2016 @ 17:19:

Spannend Fruity!

Mel wat heb jij allemaal voor de verkoop dan, wat zo goed loopt?

Ik heb alleen boeken, veel boeken, maar haast nooit kopers voor helaas.

1 zijden topje á 5 euro plus 2 verzendkosten.

1 handtasje, miskoop want veel te klein voor wat ik allemaal meesjouw á 10 euro plus 6,95 verzendkosten.

De verzendkosten die ik natuurlijk wel uitgegeven heb spaar ik ook in de pot. Dus aankomende week spaar ik 9 euro van eigen geld, en 15 euro van marktplaats, 24 euro totaal.
Ik heb boeken, speelgoed en kinderkleding erop staan, maar het verkoopt voor geen meter

Anyway, het is weer zondag! Deze week streep ik week 31 af (¤8,00)

40 euro verdiend met kleding verkoop. Moet het geld nog cashen vd 2e handswinkel dus dat gaat week 6 worden
Deze week na een flinke tegenvaller maar 1 euro gespaard. Volgende maand hoop ik flink te kunnen besparen en weer voor de grootste bedragen te gaan.

Het bedrag is nu totaal 203 euro dus heb eigenlijk niks te klagen. Het gaat goed zo
Ik heb 31,00 weggestreept en zit nu op 160,00 totaal
Ik heb dit weekend 17 euro in mijn spaarpot gestopt, mijn totaal is nu 130 euro (gemiddelde is nu 22 euro p/w). Gaat lekker! Ik heb een flinke meevaller voor de boeg, dus de komende weken moeten geen probleem worden.
Net nog meer dingen op mp gedaan,minder rommel,meer geld,minder schoon te maken. Jeej!
¤13,- over deze week dus dat nu gespaard. De komende weken zullen ook wat minder zijn, ik verwacht nog een aantal kostenposten.
Ik heb deze week 6 euro gespaard (week 12).
Deze week 1 euro gespaard. Iets te veel uitgegeven, maar wel bewust uitgegeven.

Alleen die kat met een bijtwond waarvoor we naar de dierenarts moesten, dat was jammer.. ik hou het van zijn zakgeld in zei ik al. Hij duikt al 15 jaar op zijn zusje, hij vind het spelen, zij niet. Dit was de eerste keer dat ze terug beet in 15 jaar..
Deze week 50¤ gestort, hebben heul rustig aan gedaan afgelopen week
Datzal hem leren ambra. Betalen ze voor de rest wel huur in de vorm van je huis muisvrij houden?
Deze week ¤50,00 gespaard. De 3 hoogste bedragen zijn eraf. In totaal nu ¤211,00 gespaard. Ik heb ook het een en ander op Mp verkocht. Sommige dingen zijn binnen een dag weg en anderen staan er nu al bijna 3 weken op.
Ouwe mountainbike verk o cht. 15 euro voor de pot
Wij een terrasheater. M'n man wilde hem weggeven. Toch maar op Mp geplaatst.

En...binnen 2 uur verkocht voor ¤55,00
Nice!
Leuk toch dat je geld kan verdienen met spullen waar je niets meer mee doet.
quote:melbrw schreef op 07 februari 2016 @ 20:03:

Datzal hem leren ambra. Betalen ze voor de rest wel huur in de vorm van je huis muisvrij houden?

Nee, hij sleept levende muisjes mee naar binnen om ze daar los te laten.

De tuin is dus wel muisvrij.
Lekker is dat, ik heb weer 29 euro binnen via marktplaats. Gistermiddag paar dingen er op gezet. Ben nu bezig om mijn hele huis uit te ruimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven