Geld & Recht alle pijlers

52 Weeks Money Challenge

20-12-2015 16:54 1822 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met het nieuwe jaar dat eraan komt, ook alvast een nieuw goed voornemen - De 52 weeks money challenge.

Het principe is simpel.

Spaar het aantal euro's dat gelijk is aan het nummer van de week in het jaar.

Als volgt dus: in week 1 van januari spaar je ¤1, in week 2 spaar je ¤2,..., in week 12 spaar je ¤12, ...

Zo heb je tegen het einde van het jaar alweer ¤1378 extra gespaard!

Ook al geraak je niet tot het einde omdat de bedragen dan hoger oplopen,en stop je vroeger, dan is het toch ook al een mooi spaarcentje :-)

Wie dit maar niets vindt, negeer gerust deze post. Aan al diegene die graag met me meedoen, wees welkom!

Het leek me leuk om dit samen te doen, zodat het niet een voornemen is wat na enkele weken tussen al die andere voornemens in de prullenmand belandt, maar we elkaar er helpen aan herinneren.
Even kort, zit op mijn werk. Ik heb per 1-4 een nieuwe uitdaging, we zijn er financieel uitgekomen

Contract komt deze week per mail mijn kant op, als ik die getekend heb kan ik mijn baan opzeggen
Jee wat goed Fruity!

gefeliciteerd!!
Ik heb 50 euro overgemaakt vandaag
Yeey fruity wat fijn!

Ik moet even kijken waar ik het geld vandaan haal deze week. Ik heb net een niet ingecalculeerd drager gekocht.

Ik denk dat het de komende weken dus lage bedragen gaan worden.
Gefeliciteerd Fruity!
Dank jullie wel allemaal

Doodeng om na 9 jaar dezelfde werkgever mijn baan op te zeggen, maar het is de hoogste tijd
Week 4 en 5 is bingokaart 51 en 52.
Ik loop 3 weken voor met sparen, dus deze week bewust niets in de pot en hopelijk volgende week of die week erop weer een hoge wegstrepen!

Super goed bezig met die verkopen via marktplaats, ik ga me er ook in verdiepen!
Super, fruity!

Wij zijn dit weekend naar centerparcs geweest, duurder dan we hadden begroot, maar we hebben het zo heerlijk gehad dat ik het eigenlijk ook wel het geld waard vond!

Deze week sparen we ¤52 van de zegels. Dat scheelt wel, dat we dat al klaar hadden liggen
Ik heb nog geen idee of het mij lukt om deze week te sparen. Moet nog geld overmaken voor weekendje weg met familie. En ik zie nu al in dat de maand te lang gaat duren....
Ik vind de maand februari juist fijn, lekker kort
Ik loop twee weken achter nu. Nieuwe onderdelen voor de auto besteld en laten repareren, auto moet naar de keuring, mondhygienist moet betaald worden. De lage bedragen had ik al weggestreept in januari ivm kerstcadeaus. Eind februari hoop ik weer op niveau te zijn.
Week 1= 52,-

Week 2= 19,-

Week 3= 25,-

Week 4= 8,-

Week 5=12,-

Week 6=23,-

Alle muntjes van 50 cent, 1 en 2 euro's gaan in een dichte spaarblik.

Prrrr, mauw miawwwww.
Gefeliciteerd Fruity!

Hier 40 euro in het blik gedaan, zit nu op 71 euro totaal
Gefeliciteerd Fruity
Gefeliciteerd, Fruity!

Jij gaat ook lekker, Jane-Ice!
Deze week week 1 afgestreept. Ik liep al zover voor, dat ik nu maar begin met de laagste weken.

@Fruity gefeliciteerd!
Dank jullie wel allemaal

Afgelopen zondag ¤ 50 gespaard, heb nu ¤ 159,- extra gespaard, lekker gevoel!
Week 1= ¤1

Week 2= ¤51

Week 3= ¤52

Week 4= ¤26

Week 5= ¤50

Week 6= ¤49

Week 7= ¤25

Totaal = ¤254 en 0,13 rente.

Ik loop 1 week voor en wil dan ook 53 weken volhouden. Of dit gaat lukken weet ik nog niet.
Gaat lekker daar,mmaas!

Als ik het extra werken volhou van een halve dag per week extra (wat wel moet lukken) dan heb ik volgende maand 300 extra voor de spaarrekening. Fijn om een buffertje op te bouwen
Woehoeee ik vond vandaag ineens een zakje met heel veel kleingeld dat moet er al zeker 3 jaar liggen hahaha. Ik wilde komende week 3 euro inleggen maar dat is nu 11 euro (en 35 cent) geworden!
Ja goed he melbrw.

Wha wat fijn Zara!
Deze week een flinke besparing kunnen doen en week 48 weg gestreept.

De maand december is nu helemaal klaar.

Lekker bezig allemaal! Ik ga mij ook maar eens kijken wat hier thuis allemaal weg kan via marktplaats. (en vooral ook wat er niet meer bij hoeft.)
Wat fijn Zara! Wat is iedereen hier goed bezig zeg!

Bij mij is er deze week 5 euro in het blikje gegaan. Helaas een rekening van 1200 euro van de garage gekregen, dus even alleen lage bedragen.
Vamke,auw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven