Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 20:10
maandag 8 februari 2016 om 20:16
maandag 8 februari 2016 om 20:17
quote:Amaqanda schreef op 08 februari 2016 @ 20:16:
[...]
Ben er ook niet zo geschikt voor trouwens, zo een topic.
Fijne van hier vind ik dat niemand het raar vind als ik niet reageer, om wat voor reden. Daar voel ik me ergens verplicht en daar heb ik geen zin in.Zit wel wat in . Ik reageer soms, als anderen dat te weinig vinden dan hebben ze pech .
[...]
Ben er ook niet zo geschikt voor trouwens, zo een topic.
Fijne van hier vind ik dat niemand het raar vind als ik niet reageer, om wat voor reden. Daar voel ik me ergens verplicht en daar heb ik geen zin in.Zit wel wat in . Ik reageer soms, als anderen dat te weinig vinden dan hebben ze pech .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
maandag 8 februari 2016 om 20:26
quote:Ttass28 schreef op 08 februari 2016 @ 20:23:
[...]
De café Nouschi, De café. Wordt je daar niet moe van om steeds taal te verbeteren.Nee hoor. Dit soort fouten vind ik zó ongelofelijk slordig, dat ik er wat van blijf zeggen.
[...]
De café Nouschi, De café. Wordt je daar niet moe van om steeds taal te verbeteren.Nee hoor. Dit soort fouten vind ik zó ongelofelijk slordig, dat ik er wat van blijf zeggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 8 februari 2016 om 20:42
quote:yette schreef op 08 februari 2016 @ 20:37:
Ik val de kroeg gewoon af en toe binnen. Gezellig hoor.
En hier kom ik alleen voor napraat. Maar de topics zijn op dit moment zo suf, dat ik weer even ben uitgenagepraat.Er is inderdaad niet veel te beleven.
Ik val de kroeg gewoon af en toe binnen. Gezellig hoor.
En hier kom ik alleen voor napraat. Maar de topics zijn op dit moment zo suf, dat ik weer even ben uitgenagepraat.Er is inderdaad niet veel te beleven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 8 februari 2016 om 20:51
maandag 8 februari 2016 om 20:54
quote:Nouschi schreef op 08 februari 2016 @ 20:26:
[...]
Nee hoor. Dit soort fouten vind ik zó ongelofelijk slordig, dat ik er wat van blijf zeggen.Je weet dat je het zo zelf in stand houdt he? De manier waarop jij (en andere taalpliessies) wat van fout taal gebruik / spelfouten zeggen, nodigt echt niet uit tot leren / verandering.
[...]
Nee hoor. Dit soort fouten vind ik zó ongelofelijk slordig, dat ik er wat van blijf zeggen.Je weet dat je het zo zelf in stand houdt he? De manier waarop jij (en andere taalpliessies) wat van fout taal gebruik / spelfouten zeggen, nodigt echt niet uit tot leren / verandering.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET