Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 8 februari 2016 om 18:40
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 11:13:
Ik ken een gezin, de kinderen moeten voor elkaar zorgen omdat moeder en vader allebei regelmatig bewusteloos op de grond liggen. Sterke drank.
Dat vind ik het andere uiterste.
Als ik 's avonds 2 wijntjes drink en er gebeurt iets dan ben ik gewoon nog nuchter genoeg om het goede te doen. Als ik alleen thuis ben doe ik dat ook niet. Het ligt er denk ik ook aan hoe je op drank reageert. Ik ken mensen die na zich na 1 glas al aangeschoten voelen, dan snap ik wel dat je niet drinkt.Nooit aan gedacht om hulp voor die kinderen te vragen? Je schrijft dat dit regelmatig gebeurt.
Ik ken een gezin, de kinderen moeten voor elkaar zorgen omdat moeder en vader allebei regelmatig bewusteloos op de grond liggen. Sterke drank.
Dat vind ik het andere uiterste.
Als ik 's avonds 2 wijntjes drink en er gebeurt iets dan ben ik gewoon nog nuchter genoeg om het goede te doen. Als ik alleen thuis ben doe ik dat ook niet. Het ligt er denk ik ook aan hoe je op drank reageert. Ik ken mensen die na zich na 1 glas al aangeschoten voelen, dan snap ik wel dat je niet drinkt.Nooit aan gedacht om hulp voor die kinderen te vragen? Je schrijft dat dit regelmatig gebeurt.
maandag 8 februari 2016 om 19:06
Er was toch zo'n film met Andre H6. Die zong om de drink van zijn pa te betalen. Hij kreeg als beloning er zelf ook een.
Nou, Herman dronk melk met wodka. Die viel van het dak af.
Maar Herman had een papegaai en die scheet over zijn leren jas heen.
Maar wie weet dat nu nog?
Lekker even naar buiten met die storm. Is lekker.
Nou, Herman dronk melk met wodka. Die viel van het dak af.
Maar Herman had een papegaai en die scheet over zijn leren jas heen.
Maar wie weet dat nu nog?
Lekker even naar buiten met die storm. Is lekker.
maandag 8 februari 2016 om 19:16
quote:Bruschetta schreef op 08 februari 2016 @ 16:00:
[...]
Mooi antwoord.
En deels zeker waar. Het enige waar ik idd van overtuigd ben is dat je met een scherp oog leest en jou maar weinig ontgaat. Hoe selectief je daarintegen soms reageert is me een raadsel. Reageren op n mobiel blijft gehannes.
[...]
Mooi antwoord.
En deels zeker waar. Het enige waar ik idd van overtuigd ben is dat je met een scherp oog leest en jou maar weinig ontgaat. Hoe selectief je daarintegen soms reageert is me een raadsel. Reageren op n mobiel blijft gehannes.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
maandag 8 februari 2016 om 19:17
quote:Moemoe64 schreef op 08 februari 2016 @ 18:40:
[...]
Nooit aan gedacht om hulp voor die kinderen te vragen? Je schrijft dat dit regelmatig gebeurt.
Natuurlijk wel aan gedacht. Maar misschien is het niet aan mij? Het zijn niet mijn buren of kennissen. Ik kende het gezin via via en er waren dus al mensen genoeg die er meldingen van maakten.
Bovendien liepen alle onderzoeken ook al.
[...]
Nooit aan gedacht om hulp voor die kinderen te vragen? Je schrijft dat dit regelmatig gebeurt.
Natuurlijk wel aan gedacht. Maar misschien is het niet aan mij? Het zijn niet mijn buren of kennissen. Ik kende het gezin via via en er waren dus al mensen genoeg die er meldingen van maakten.
Bovendien liepen alle onderzoeken ook al.
maandag 8 februari 2016 om 19:22
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 19:17:
[...]
en er waren dus al mensen genoeg die er meldingen van maakten.
Bovendien liepen alle onderzoeken ook al.Hoe weet je dat zo zeker? En als er al melding van is gemaakt, wat is mis met n tweede? Of derde? Of tiende? Beter 20 keer teveel dan 1 keer te weinig.
[...]
en er waren dus al mensen genoeg die er meldingen van maakten.
Bovendien liepen alle onderzoeken ook al.Hoe weet je dat zo zeker? En als er al melding van is gemaakt, wat is mis met n tweede? Of derde? Of tiende? Beter 20 keer teveel dan 1 keer te weinig.
maandag 8 februari 2016 om 19:30
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 19:22:
[...]
Hoe weet je dat zo zeker? En als er al melding van is gemaakt, wat is mis met n tweede? Of derde? Of tiende? Beter 20 keer teveel dan 1 keer te weinig.Als je het niet erg vindt ga ik geen gevoelige informatie verder geven over dit gezin. Ik weet dat er genoeg aan gedaan is.
[...]
Hoe weet je dat zo zeker? En als er al melding van is gemaakt, wat is mis met n tweede? Of derde? Of tiende? Beter 20 keer teveel dan 1 keer te weinig.Als je het niet erg vindt ga ik geen gevoelige informatie verder geven over dit gezin. Ik weet dat er genoeg aan gedaan is.
maandag 8 februari 2016 om 19:32
maandag 8 februari 2016 om 19:40
quote:BridgetteDubois schreef op 08 februari 2016 @ 19:30:
[...]
Als je het niet erg vindt ga ik geen gevoelige informatie verder geven over dit gezin. Ik weet dat er genoeg aan gedaan is.
Logisch.
Ik ben er fel op, juist omdat ik een heel andere ervaring heb. Dat niemand in de omgeving melding had gemaakt omdat men dacht dat anderen het al gedaan hadden. Met alle gevolgen vandien.
[...]
Als je het niet erg vindt ga ik geen gevoelige informatie verder geven over dit gezin. Ik weet dat er genoeg aan gedaan is.
Logisch.
Ik ben er fel op, juist omdat ik een heel andere ervaring heb. Dat niemand in de omgeving melding had gemaakt omdat men dacht dat anderen het al gedaan hadden. Met alle gevolgen vandien.
maandag 8 februari 2016 om 19:48
quote:hatsetats schreef op 08 februari 2016 @ 19:40:
[...]
Logisch.
Ik kende die mensen zelf niet, ja van gezicht alleen. Ik wilde inderdaad niet bellen met "ja ik heb van die en die gehoord dat ....".
Bovendien zat familie van dat gezin er bovenop en hebben die uiteindelijk zelfs tegen ze getuigd in de rechtzaak. Volgens mij had mijn melding nooit iets bijgedragen.
[...]
Logisch.
Ik kende die mensen zelf niet, ja van gezicht alleen. Ik wilde inderdaad niet bellen met "ja ik heb van die en die gehoord dat ....".
Bovendien zat familie van dat gezin er bovenop en hebben die uiteindelijk zelfs tegen ze getuigd in de rechtzaak. Volgens mij had mijn melding nooit iets bijgedragen.