Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
Wat zorgen om de kattenbeesten van het forum zeg, momenteel. Bij forumsters buiten dit topic lees ik er ook al over.

'Sterkte!
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 09:33:

[...]

Oh.. die ander is ook puur genieten hoor

Misschien, als het toch centraal wonen wordt, kan het ooit naast elkaar gestationeerd. Eén en ander is trouwens ook nog afhankelijk van de mannelijke inbreng. Het schijnt dat hij niet staat te springen van enthousiasme bij het idee van een 'bejaardenwoning' vol met vivadames. Aan de andere kant, als er bier en spareribs geserveerd wordt, is het al snel goed, volgens mij. We wachten nog maar even af.

Misschien handig om nu alvast in manvolk te investeren door hengelaars te honoreren.

Wie is er nou écht een sloerie en kan die hengelende meneren een paar jaar aan het lijntje houdennnn.

Let me think....
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 09:34:

Wat zorgen om de kattenbeesten van het forum zeg, momenteel. Bij forumsters buiten dit topic lees ik er ook al over.

'Sterkte!Kijk Save The Day, zoals zij het doet, napraten, zó algemeen, dat mag!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 09:40:

[...]

Kijk Save The Day, zoals zij het doet, napraten, zó algemeen, dat mag!

*Schrijft cursus algemeen napraten*

quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 09:39:

[...]

Misschien handig om nu alvast in manvolk te investeren door hengelaars te honoreren.

Wie is er nou écht een sloerie en kan die hengelende meneren een paar jaar aan het lijntje houdennnn.

Let me think....
Goed nieuws Puss!

Maar....die hengelaars zijn altijd van die sneue mannetjes. Straks hebben we een stel vieze ouwe mannetjes met lange beige regenjassen rondlopen in de Zorgboerderie. Die hoef ik niet hoor.
Boots, wat fijn dat poezel zich beter voelt!

Goedemorgen!
Life is short. Eat dessert first.
quote:LaFleurNoire schreef op 09 februari 2016 @ 10:08:

Goed nieuws Puss!

Maar....die hengelaars zijn altijd van die sneue mannetjes. Straks hebben we een stel vieze ouwe mannetjes met lange beige regenjassen rondlopen in de Zorgboerderie. Die hoef ik niet hoor.

Já, jémig!

quote:doornroosje9 schreef op 09 februari 2016 @ 10:11:

Boots, wat fijn dat poezel zich beter voelt!

Goedemorgen!

Roorndoosje, ben jij nou even afwezig geweest?

Of heb ik gewoon niet goed opgelet?
Vandaag weinig te doen hier, wat ook maar goed is want ik dacht dat het beter ging met de arm maar o, o, o, wat doet 'ie zeer vandaag.

Potverdomme zeg.

Ik had dus, gewoon voor de lol, The Voice Britain eens opgenomen. Wat een belachelijk slechte zangerts daar!

Nog niet een gehoord waar ik voor zou draaien. O ja, nu, deze, die er nu op is.

En daar draait niemand voor.

Ik had echt verwacht achterover te vallen van prettige verbazing maar au contraire.

Goed nieuws Puss!

Maar....die hengelaars zijn altijd van die sneue mannetjes. Straks hebben we een stel vieze ouwe mannetjes met lange beige regenjassen rondlopen in de Zorgboerderie. Die hoef ik niet hoor.De hogedrukspuit ligt wel ergens. Richten!
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 10:23:

[...]

Roorndoosje, ben jij nou even afwezig geweest?

Of heb ik gewoon niet goed opgelet?Ik post hier idd niet zo heel veel.
Goedemorgen allemaal. Wat een geweldig nieuws van je poezel Puss, daar word ik blij van
I like being a mess. It's who I am.

Goed nieuws Puss!

quote:doornroosje9 schreef op 09 februari 2016 @ 10:45:

[...]

Ik post hier idd niet zo heel veel.

In het café?

Of in het algemeen op dit forum?
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 10:56:

[...]

In het café?

Of in het algemeen op dit forum?In het café. Het gaat me te snel hier.
Snel?

Er is al 5 minuten niets gepost.. wat nou snel..

iemand koffie?

Later is nu
Ja lekker koffie.

En soms gaat het hier heel snel hoor dat laat ik ook aan me voorbij gaan

Ja, het is inderdaad wel lastig dat het werk zo in de weg zit van kroeghangen. En dat je hier dan weer dingen moet missen.
Later is nu
quote:doornroosje9 schreef op 09 februari 2016 @ 11:07:

[...]

In het café. Het gaat me te snel hier.

O ja?

Dat valt me nooit zo op.

Soms is het ook heel rustig trouwens.

Dat wisselt nogal.
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 11:25:

[...]

O ja?

Dat valt me nooit zo op.

Soms is het ook heel rustig trouwens.

Dat wisselt nogal.Het is iig fijn dat er nu een topic is waar gewoon lekker gekletst mag worden en geen fitties worden uitgevochten.
quote:doornroosje9 schreef op 09 februari 2016 @ 11:29:

[...]

Het is iig fijn dat er nu een topic is waar gewoon lekker gekletst mag worden en geen fitties worden uitgevochten.

Dit precies is heel fijn. En dat het mij soms te snel gaat wil niet zeggen dat het te snel is hoor.

Ik ben gewoon te langzaam dan
quote:doornroosje9 schreef op 09 februari 2016 @ 11:29:

[...]

Het is iig fijn dat er nu een topic is waar gewoon lekker gekletst mag worden en geen fitties worden uitgevochten. Die zijn er genoeg hoor
Lekker koffie
quote:Dreamer schreef op 09 februari 2016 @ 11:11:

Snel?

Er is al 5 minuten niets gepost.. wat nou snel..

iemand koffie?

[afbeelding]

Ja graag

Ik zit op mijn werk maar het is heeeel rustig vandaag en mijn baas heeft zich ziekgemeld. Mijn baas en ik zijn de enige op onze verdieping dus het is letterlijk heel stil hier. Maar goed dat de mannenplee's net naast mijn kantoor zitten, heb ik nog wat aanloop af en toe (echt hoor, net wijven die mannen, met hun kletspraatjes).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven