Het Stamcafé IV
zondag 7 februari 2016 om 00:56
Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.
Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:25
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 18:22:
*hoest*
Even back to me....
Er is vandaag voor het eerst in mijn viva carrière om mijn telefoonnummer gevraagd.
Ik ben helemaal van de rel.
Wat moet ik aan als ik mijn nummer geef?
Gééf ik mijn nummer überhaupt?
Is je nummer geven al vreemdgaan?Zet je nummer hier toch neer joh. Kun je gewoon je huispak aan houden, en je kunt nog eens kiezen met wie je vreemd wil gaan.
*hoest*
Even back to me....
Er is vandaag voor het eerst in mijn viva carrière om mijn telefoonnummer gevraagd.
Is je nummer geven al vreemdgaan?Zet je nummer hier toch neer joh. Kun je gewoon je huispak aan houden, en je kunt nog eens kiezen met wie je vreemd wil gaan.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:27
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2016 @ 18:25:
[...]
Ja, nou, je doet er maar makkelijk over, ik denk dat een topic toch wel op z'n plaats is.
De jongeman in kwestie wil alleen scharrelen, terwijl ik toch echt een meisje ben wat uit is op een ring.
Moeilijk, moeilijk.
Je hebt er toch al eentje voor een ring? Dan die ander voor de scharrel.
Mijn tuinbonen zijn gaar.
King, veel plezier met de foto's van mijn poes.
[...]
Ja, nou, je doet er maar makkelijk over, ik denk dat een topic toch wel op z'n plaats is.
De jongeman in kwestie wil alleen scharrelen, terwijl ik toch echt een meisje ben wat uit is op een ring.
Moeilijk, moeilijk.
Je hebt er toch al eentje voor een ring? Dan die ander voor de scharrel.
Mijn tuinbonen zijn gaar.
King, veel plezier met de foto's van mijn poes.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:27
*hoest*
Even back to me....
Is je nummer geven al vreemdgaan?
OMG!
Ok, rustig blijven. Is het een man of vrouw. Heb je een foto gekregen? Wie is het?
Deze vragen zijn van cruciaal belang in het besluiten of je wel of niet gekleed je nummer moet afgeven.
*hoest*
Even back to me....
OMG!
Ok, rustig blijven. Is het een man of vrouw. Heb je een foto gekregen? Wie is het?
Deze vragen zijn van cruciaal belang in het besluiten of je wel of niet gekleed je nummer moet afgeven.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:29
dinsdag 9 februari 2016 om 18:30
dinsdag 9 februari 2016 om 18:32
quote:ainne schreef op 09 februari 2016 @ 18:30:
Jaaaaaa hoor! Zit ik me de he-le dag een rotje te vervelen op kantoor en nét als ik naar huis ga, komt Leo met zo'n cliffhanger!
Kunnen jullie even op pauze voor de komende anderhalf uur? (half uur naar huis rijden, half uur pannenkoeken eten, half uur uitbuiken)Ga gauw en veilig, ik brief je wel later.
Jaaaaaa hoor! Zit ik me de he-le dag een rotje te vervelen op kantoor en nét als ik naar huis ga, komt Leo met zo'n cliffhanger!
Kunnen jullie even op pauze voor de komende anderhalf uur? (half uur naar huis rijden, half uur pannenkoeken eten, half uur uitbuiken)Ga gauw en veilig, ik brief je wel later.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:35
quote:ainne schreef op 09 februari 2016 @ 18:30:
Kunnen jullie even op pauze voor de komende anderhalf uur? (half uur naar huis rijden, half uur pannenkoeken eten, half uur uitbuiken)Gewoon doorforummen. Voor het rij-probleem hebben ze de privéchauffeur uitgevonden, en eten/uitbuiken kan ook tijdens het forummen.
Kunnen jullie even op pauze voor de komende anderhalf uur? (half uur naar huis rijden, half uur pannenkoeken eten, half uur uitbuiken)Gewoon doorforummen. Voor het rij-probleem hebben ze de privéchauffeur uitgevonden, en eten/uitbuiken kan ook tijdens het forummen.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:45
quote:SaveTheDay schreef op 09 februari 2016 @ 18:27:
[...]
OMG!
Ok.
*puf, puf* (opvlieger)
Even recapituleren, huispak uit of juist aan? Telefoonnummer geven dus en scharrelen.
Goed, mijn eigen verkering inlichten of er buiten houden?
Een geheime affaire is wel spannender natuurlijk.
Help me onthouden dat ik de smoezenlijst van buiten leer.
Wat een werk zeg,
Nu al.
[...]
OMG!
Ok.
*puf, puf* (opvlieger)
Even recapituleren, huispak uit of juist aan? Telefoonnummer geven dus en scharrelen.
Goed, mijn eigen verkering inlichten of er buiten houden?
Een geheime affaire is wel spannender natuurlijk.
Help me onthouden dat ik de smoezenlijst van buiten leer.
Wat een werk zeg,
Nu al.
dinsdag 9 februari 2016 om 18:48
dinsdag 9 februari 2016 om 18:50
*hoest*
Even back to me....
Ben ik dan nu echt officieel de laatste nooit-gehengelde forummer?
Wat een triestigheid eer.
*hoest*
Even back to me....
Ben ik dan nu echt officieel de laatste nooit-gehengelde forummer?
Wat een triestigheid eer.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 9 februari 2016 om 18:51
Was het voor de whatsapp uitnodiging voor de punnikgroep? Of was het een echte gigolo ala Ramon, je weet wel?
In het eerste geval, naakt afgeven en geheim houden voor je verkering, begin de smoezenlijst te punniken. In het tweede geval, huispak aan en beleefd weigeren.
Of andersom, kijk maar wat uitkomt.
We kunnen ook onze nummers samenvoegen, dus mijn 06 en dan jouw nummer dan delen we alle stress. Deal?
In het eerste geval, naakt afgeven en geheim houden voor je verkering, begin de smoezenlijst te punniken. In het tweede geval, huispak aan en beleefd weigeren.
Of andersom, kijk maar wat uitkomt.
We kunnen ook onze nummers samenvoegen, dus mijn 06 en dan jouw nummer dan delen we alle stress. Deal?