Koopziek? (RTL5)
dinsdag 26 januari 2016 om 13:25
Deze serie begint vanavond om 21:30, ik ben benieuwd. Heerlijke rotzooi tv.
Van de website van RTL:
Hulpprogramma waarin zes koopverslaafden worden begeleid in hun afkickproces. Deze dwangmatige kopers ervaren vaak psychische, financiële en maatschappelijke last als gevolg van hun verslaving. Angela Groothuizen en psycholoog Bjarne Timonen gaan op zoek naar zowel de oorzaak van de verslaving als naar een structurele oplossing. Het doel is om de deelnemers van hun verslaving af te helpen, zodat ze weer van meer kunnen genieten dan alleen dwangmatig kopen.
Van de website van RTL:
Hulpprogramma waarin zes koopverslaafden worden begeleid in hun afkickproces. Deze dwangmatige kopers ervaren vaak psychische, financiële en maatschappelijke last als gevolg van hun verslaving. Angela Groothuizen en psycholoog Bjarne Timonen gaan op zoek naar zowel de oorzaak van de verslaving als naar een structurele oplossing. Het doel is om de deelnemers van hun verslaving af te helpen, zodat ze weer van meer kunnen genieten dan alleen dwangmatig kopen.
dinsdag 9 februari 2016 om 21:44
quote:S0LEIL schreef op 09 februari 2016 @ 21:41:
[...]
Zal niet echt zijn toch, van die 900 euro die ze verdient.
Maar sommige dingen leken me ook weer geen aliexpres.Nou, als je 900 euro vrij te besteden hebt... Daarom woont ze ook nog steeds bij haar vader in huis. Hij betaalt de vaste lasten en haar onderhoud.
[...]
Zal niet echt zijn toch, van die 900 euro die ze verdient.
Maar sommige dingen leken me ook weer geen aliexpres.Nou, als je 900 euro vrij te besteden hebt... Daarom woont ze ook nog steeds bij haar vader in huis. Hij betaalt de vaste lasten en haar onderhoud.
dinsdag 9 februari 2016 om 21:54
dinsdag 9 februari 2016 om 21:55
dinsdag 9 februari 2016 om 22:00
quote:betoverend schreef op 09 februari 2016 @ 21:58:
Zaterdag kijk ik Wie is de mol en zondag kijk ik naar Zondag met Lubach.
Ik kijk ook wel graag tv makelaar en dubbeltje, maar ja ik al dingen gepland op woensdag- en vrijdagavond. Dus naar die avonden kom mij ook niet uit.
Maar die zijn ook op dinsdag toch.
Mol en Lubach, mwah, niet mijn ding.
Zaterdag kijk ik Wie is de mol en zondag kijk ik naar Zondag met Lubach.
Ik kijk ook wel graag tv makelaar en dubbeltje, maar ja ik al dingen gepland op woensdag- en vrijdagavond. Dus naar die avonden kom mij ook niet uit.
Maar die zijn ook op dinsdag toch.
Mol en Lubach, mwah, niet mijn ding.