Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Nighty night.
Daaaaaaaaaag!

Ben ik nou alleen?

Ik vind dat onopgemaakte oog ook stom.
Peas on earth!
jullie sporen niet

Ik ben ook 1.70, maar Eowman is 1.96, ik hou nie zo van korte mannen
Ik ben d'r! Ik ben d'r!
Wélk sjaaltje en wélk opgemaakte oog? Ik zie helemaal niets aan de rechterkant, allenig maar forum.

Mocht Erwtenman van de ketting vanavond Erwtje?

Heb Eowman eens uitgelegd dat jij iets hebt met een forummer en dat je níet lesbisch bent. Kan nooit kloppen volgens Eowman, want echte mannen zitten niet op het Vivaforum vindtie
Nou ben ik alleen!
Tss, lekker is dat Erwtje. Piepen dat je alleen bent, en zodra er dan iemand te hulp schiet zelf vertrekken

Trusten dames!
Ik ben er OOK nog! *riep zij hysterisch*

Even teruglezen
Peas on earth!
Hehe EowMan is grappig! Zeg maar dat ik eerst ook twijfels had over een Leuke Man, toen ik die ontmoette op Viva...

(en toegegeven... Xan is soms een oud wijf , vandaag nog samen gewinkeld )
Peas on earth!
Zie jij geen meisje met hamsterwangen, één onopgemaakt oog en een irritante gele sjaal?

En ja.. Erwtenman mocht zowaar de hort op... wel vóór de avondklok binnen natuurlijk, anders de rest van de week huisarrest.
Peas on earth!
Dat meisje zie ik alleen als ik forum net aanzet, niet tijdens het forummen zelf. Gelukkig. Zal de hamsterwangen nauwkeurig bestuderen de volgende keer.

Ik heb de hik en ik moet piesen

Aanvraag voor avondje weg toch wel in drievoud ingediend, 3 weken van tevoren hoop ik? :-)
Heb even hamsterwangen en onopgemaakt oog getjekt. Ben blij dat ik dat normaal niet zie
Zeg Erwtje, je zit toch niet stiekem onder je andere nick topics te openen over het anaal nemen van je vriendje met een voorbinddildo hoop ik?
Sjit, betrapt... hoe wist je dat IK het was... Heb ik per ongeluk geschreven dat ik een GROENE dildo heb?
Peas on earth!
Ik denk dat al mijn vrienden ook blij zijn dat ik een avondje alleen thuis ben... heb eindelijk eens al mijn mail, haaifs en andere berichtjes gereplyed
Peas on earth!
Goeiemorgen,

Jullie hebben weer een zinvolle vrijdagavond gehad,lees ik.

Ik ook:op de bank in slaap gevallen en om half 3 wakker geworden. Toen maar in bed verder.

Nu wakker dankzij Jerry, die ondertussen zelf weer in slaap gevallen is.Tsssk.

Ga vanmorgen naar 2dehands speelgoedbeurs. Kijken of ik wat kan scoren voor het grote feest in december. (verlanglijstje: o.a. een kassa en heel veel Matchbox-autootjes.)

Tot later.
Moggeh leedies, leuke vrijdagavond gehad?

Ow man wat ben ik blij dat we Sinterklaas dit jaar nog over kunnen slaan zeg
Gerda Havertong zingt "helicopter, helicopter, vliegen is zo fijn". Ik bedoel, hoeveel beter kan je zaterdagochtend worden zeg?!
"Ik kom van verre landen, me gom-me gom-me gommetje"

Juno wil ook wat kwijt geloof ik:

gb33gfcc////////uuui
Ik ben mijn haar aan het verven. Kan haarverf over datum gaan?
Haar is gelukt! Ondanks dat ik het pak al zo'n 2 jaar in huis had

:puke: Ik ontdek net dat we nu deze smiley hebben! Kunnen we eindelijk kotsen!
Kots-ze Eow!

Heb jullie heerlijk avondje bijgelezen.

Diner van Erwt klinkt zeeeer lekker. Voor mij ook half uurtje rijden, maar dan vuit andere richting, dus doe er maar een portie bij! * jank, jank, jank *

Trijntje is dieptreurig ende -triest. Zouden ze moeten opknopen aan die lelijke veels te lange gele sjaal hiernaast. Zijn we van beide verlost.

Vish, ben zo blij dat je je oude avatar in ere hersteld hebt! Ben een verkapte autist, dat blijkt wel weer. Ik vind je nu veeeeel leuker!

Ben gisteren naar Bride Flight geweest. Echte aanrader!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, wat ben je heerlijk genuanceerd zo op de zaterdag

Vind ik wel een goed plan, doen wij gewoon een dinermeeting bij Erwtje, gaan we d'r overvallen vanuit het noorden én het zuiden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven