Het theehuis
vrijdag 24 oktober 2008 om 23:13
Wélk sjaaltje en wélk opgemaakte oog? Ik zie helemaal niets aan de rechterkant, allenig maar forum.
Mocht Erwtenman van de ketting vanavond Erwtje?
Heb Eowman eens uitgelegd dat jij iets hebt met een forummer en dat je níet lesbisch bent. Kan nooit kloppen volgens Eowman, want echte mannen zitten niet op het Vivaforum vindtie
Mocht Erwtenman van de ketting vanavond Erwtje?
Heb Eowman eens uitgelegd dat jij iets hebt met een forummer en dat je níet lesbisch bent. Kan nooit kloppen volgens Eowman, want echte mannen zitten niet op het Vivaforum vindtie
vrijdag 24 oktober 2008 om 23:30
zaterdag 25 oktober 2008 om 07:44
Goeiemorgen,
Jullie hebben weer een zinvolle vrijdagavond gehad,lees ik.
Ik ook:op de bank in slaap gevallen en om half 3 wakker geworden. Toen maar in bed verder.
Nu wakker dankzij Jerry, die ondertussen zelf weer in slaap gevallen is.Tsssk.
Ga vanmorgen naar 2dehands speelgoedbeurs. Kijken of ik wat kan scoren voor het grote feest in december. (verlanglijstje: o.a. een kassa en heel veel Matchbox-autootjes.)
Tot later.
Jullie hebben weer een zinvolle vrijdagavond gehad,lees ik.
Ik ook:op de bank in slaap gevallen en om half 3 wakker geworden. Toen maar in bed verder.
Nu wakker dankzij Jerry, die ondertussen zelf weer in slaap gevallen is.Tsssk.
Ga vanmorgen naar 2dehands speelgoedbeurs. Kijken of ik wat kan scoren voor het grote feest in december. (verlanglijstje: o.a. een kassa en heel veel Matchbox-autootjes.)
Tot later.
zaterdag 25 oktober 2008 om 13:41
Kots-ze Eow!
Heb jullie heerlijk avondje bijgelezen.
Diner van Erwt klinkt zeeeer lekker. Voor mij ook half uurtje rijden, maar dan vuit andere richting, dus doe er maar een portie bij! * jank, jank, jank *
Trijntje is dieptreurig ende -triest. Zouden ze moeten opknopen aan die lelijke veels te lange gele sjaal hiernaast. Zijn we van beide verlost.
Vish, ben zo blij dat je je oude avatar in ere hersteld hebt! Ben een verkapte autist, dat blijkt wel weer. Ik vind je nu veeeeel leuker!
Ben gisteren naar Bride Flight geweest. Echte aanrader!
Heb jullie heerlijk avondje bijgelezen.
Diner van Erwt klinkt zeeeer lekker. Voor mij ook half uurtje rijden, maar dan vuit andere richting, dus doe er maar een portie bij! * jank, jank, jank *
Trijntje is dieptreurig ende -triest. Zouden ze moeten opknopen aan die lelijke veels te lange gele sjaal hiernaast. Zijn we van beide verlost.
Vish, ben zo blij dat je je oude avatar in ere hersteld hebt! Ben een verkapte autist, dat blijkt wel weer. Ik vind je nu veeeeel leuker!
Ben gisteren naar Bride Flight geweest. Echte aanrader!
Loretta is De Mol. Punt.